Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-23@13:52:45 GMT

تلف‌شدن تعداد زیادی پرنده در جاده ماکو +عکس

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۸۳۳۳

تلف‌شدن تعداد زیادی پرنده در جاده ماکو +عکس

خبرگزاری میزان- تصویری تاثربرانگیز از تلف‌شدن تعداد زیادی پرنده در جاده ماکو - بازرگان به دلایل نامعلوم را مشاهده می کنید.

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، تصویری تاثربرانگیز از تلف‌شدن تعداد زیادی پرنده در جاده ماکو - بازرگان به دلایل نامعلوم را مشاهده می کنید.

 

انتهای پیام/

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: عکس دنیای حیوانات تلف شدن پرنده جاده ماکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۸۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناوگان باری آذربایجان غربی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی از بندر امام جابجا کرد

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی  با اشاره به اینکه تمام تلاش همکاران راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان و شرکت‌های حمل و نقل جاده‌ای استان تانین مایحتاج اساسی مردم است، از جابجایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری از مبدا بندر امام خمینی (ره) به استان ازابتدای سال ۱۴۰۲تا اسفند ماه خبر داد.

علی مدقالچی افزود: این میزان کالای جابجا شده در سال گذشته در قالب ۴۱ هزار سفر و اعزام ۱۳ هزار و ۱۸۰ دستگاه ناوگان باری به بندر امام خمینی (ره) انجام گرفته است که از نظر تعداد سفر انجام شده در سال ۱۴۰۲ نسبت به مدت زمان سال گذشته خود روند افزایشی بوده، اما از نظر تعداد اعزام ناوگان باری روند کاهشی بوده است.

وی در خصوص تخلفات انجام شده در ۱۲ ماهه سال گذشته نیز تصریح کرد: در این مدت تعداد ۲۳۸ فقره تخلف طی گشت‌های کنترل دروازه‌ای و بررسی بار نامه‌های صادره به کمیسیون ماده ۱۲ رسیدگی به تخلفات شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل معرفی شد و از این تعداد تخلف ۱۱۷ شرکت مربوط به صدور بارنامه‌های صوری بوده است.

این مقام مسئول اظهار کرد: در سال گذشته تعداد ۷۴۱ نفر راننده و ۳۴۷ دستگاه ناوگان باری بنابه تخلفات مختلف از جمله حمل بار بدون اخذ بارنامه توسط همکاران اداره حمل ونقل کالا به کمیسیون‌های ماده ۱۱و۱۴ معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • رشد ۳۶ درصدی جابه‌ جایی مسافر جاده‌ ای زنجان در سال ۱۴۰۲
  • افزایش تعداد جایگاه پمپ بنزین در کهیگلویه و بویراحمد
  • تعداد نیروگاه‌های اتمی افزایش می‌یا‌بد
  • مراجعه بیش از ۴۶ هزار ناوگان سنگین به مراکز معاینه فنی سیستان وبلوچستان
  • امدادرسانی به ۲۴۵ حادثه در گلستان/حوادث جاده‌ای در صدر
  • رکود جدید در حمل ونقل ترانزیت جاده‌ای ثبت شد
  • کاهش ۱۰ درصدی تعداد کشته‌های تصادفات جاده‌ای از امسال اجرایی می‌شود
  • ترانزیت ۱۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تن کالا از قلمرو کشور
  • جابه جایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان غربی
  • ناوگان باری آذربایجان غربی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی از بندر امام جابجا کرد