Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-25@04:40:53 GMT

یاوه سرایی رقیب انتخاباتی نتانیاهو درباره ایران

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۸۳۵۳

یاوه سرایی رقیب انتخاباتی نتانیاهو درباره ایران

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز به نقل از دویچه وله، «بنی گانتز» نامزد انتخابات پارلمانی اسرائیل که اصلی‌ترین رقیب بنیامین نتانیاهو، در انتخابات آتی محسوب می‌شود، اعلام کرده که اسرائیل باید برای مهار کردن جمهوری اسلامی ایران در رقابت‌های منطقه‌ای در صورت لزوم از زور استفاده کند.


گانتز در این سخنرانی که در حضور اعضای کمیته روابط عمومی آمریکا و اسرائیل (آیپک) برگزار می‌شد، همچنین مواضع خود را درباره چشم‌اندازهای صلح با فلسطینیان شرح داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گانتز، که رئیس پیشین ستاد ارتش رژیم صهیونیستی است در ادامه گفت که کنترل امنیت کرانه باختری رود اردن باید همواره در اختیار ارتش اسرائیل باقی بماند.


بنی گانتز که رئیس حزب کاحول لیفان (آبی و سفید) موسوم به ژنرال‌ها است، همچنین گفت که سیاست دولت فعلی اسرائیل شکست خورده است و باعث شده که این کشور تحت خطر دائمی حماس قرار داشته باشد. او این وضعیت را "بی‌سابقه و غیرقابل تصور" خواند.


گانتز از حمله موشکی حماس به مناطقی در سرزمین‌های اشغالی به عنوان حربه‌ای دیگری برای انتقاد به نتانیاهو استفاده کرد و گفت که این یک شکست امنیتی برای اسرائیل است.
 

مهر

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: بنی گانتز هک تلفن ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۸۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یاوه‌گویی وزیر دفاع فرانسه علیه ایران

سباستین لکورنو در مصاحبه‌ای با روزنامه فرانسوی لوپاریزین Le Parisien مدعی شد که حضور فرانسه در منطقه به کنترل تشدید تنش کمک کرده است.

وی ضمن حمایت از اقدام وحشیانه رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق پایتخت سوریه ادعا کرد: ایران تاکنون از طریق عوامل خود غیرمستقیم عمل کرده است، اما شنبه گذشته اقدام به حمله مستقیم به اسرائیل کرد.

وزیر دفاع فرانسه در ادامه لفاظی‌های خود با تحلیل احتمال گسترش درگیری در خاورمیانه ادعا کرد در پشت جنگ اسرائیل علیه غزه، سایه تهران با دستور کار بی ثباتی منطقه نهفته است و این موضوع می‌تواند تهدیدی برای اروپا هم باشد.

فرانسه از حامیان رژیم صهیونیستی و سیاست نسل کشی آن فرانسه اخیرا اعلام کرد در رهگیری تعدادی از پهپاد‌ها و موشک‌های ایران علیه رژیم صهیونیستی نقش داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل ایران

دیگر خبرها

  • حمله وزیر نتانیاهو به ارتش رژیم اسرائیل
  • دومینوی استعفا در رژیم صهیونیستی نتانیاهو را به گوشه رینگ می‌برد
  • به زودی شاهد موج استعفای مقامات سیاسی و نظامی اسراییل خواهیم بود
  • یاوه‌گویی وزیر دفاع فرانسه علیه ایران
  • حمله هوایی شدید اسرائیل به نقاط مختلف غزه / استعفای رئیس اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل/ اسرائیل به دست نتانیاهو ویران می شود
  • حمله هوایی شدید اسرائیل به نقاط مختلف غزه/استعفای رئیس اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل/ اسرائیل به دست نتانیاهو ویران می شود
  • کناره گیری قریب الوقوع فرمانده منطقه مرکزی ارتش اسرائیل
  • لاپید: نتانیاهو هم مثل رئیس اطلاعات نظامی استعفا کند
  • استعفای رئیس اطلاعات نظامی اسرائیل به دلیل ۷ اکتبر
  • رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل استعفا داد