Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون گفت: بانک توسعه تعاون آمادگی پرداخت هزار فقره تسهیلات اعتباری قرض‌الحسنه پنجاه میلیون ریالی در قالب ۷۰۰ فقره به آسیب‌دیدگان استان گلستان و سیصد فقره به آسیب‌دیدگان استان مازندران که در حادثه سیل اخیر دچار سانحه شده‌اند را دارد.

رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون اقدامات این بانک را در ارتباط با سیل‌زدگان استان‌های گلستان و مازندران تشریح کرد:

حجت‌الله مهدیان رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون صبح امروز با اظهار تأسف از بروز حوادث و بلایای طبیعی اخیر که منجر به ایجاد شرایط بحرانی و آسیب و خسارت‌های مالی و جانی در استان‌های گلستان و مازندران گردید گفت: بانک توسعه تعاون خود را موظف و مکلف به همدلی و حمایت از مردم شریف و نجیب آسیب‌دیده حادثه سیل اخیر استان گلستان و مازندران می‌داند و در این خصوص سعی و تلاش گردید تا همراه و همسو با سایر سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط و مردم فهیم و نوع‌دوست ایران اسلامی خدماتی را در این رابطه به مردم منطقه ارائه نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدیان ضمن اشاره به اینکه بانک توسعه تعاون آمادگی پرداخت هزار فقره تسهیلات اعتباری قرض‌الحسنه پنجاه میلیون ریالی در قالب ۷۰۰ فقره به آسیب‌دیدگان استان گلستان و سیصد فقره به آسیب‌دیدگان استان مازندران که در حادثه سیل اخیر دچار سانحه شده‌اند گفت: این تسهیلات اعتباری با معرفی استانداری و فرمانداری استان و شهرستان‌های ذی‌ربط و با هماهنگی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان از طریق شعب این بانک به متقاضیان پرداخت خواهد شد.

مهدیان بابیان اینکه این بانک علاوه بر تخصیص مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون ریال در قالب تهیه و اهداء هدایا کمک‌های غیر نقدی که به‌صورت تأمین بخشی از نیازهای ضروری آسیب‌دیدگان ناشی از سیل از قبیل پتو، پوشاک بچه، وسایل بهداشتی، آب‌معدنی، ماسک، بالش، چکمه که در قالب دو کامیون و چهار خودروی نیسان برای مصرف مردم آسیب‌دیده استان‌های گلستان و مازندران ارسال گردیده است گفت؛ مدیران ستادی و استانی این بانک نیز در راستای همدلی و همراهی با مردم آسیب‌دیده استان‌های گلستان و مازندران نسبت به اختصاص یک روز حقوق خود به این موضوع اقدام نموده‌اند.

رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون از دیگر اقدامات این بانک در جهت کمک به مردم حادثه‌دیده استان‌های گلستان و مازندران استمهال تسهیلات پرداختی قبل از وقوع حادثه و اعطای تنفس متناسب با شرایط متقاضی و بخشش جرائم دیرکرد مطالبات غیر جاری در کلیه بخش‌های اقتصادی یادکرد.

اقتصادآنلاین

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000DDD برچسب ها: بانک توسعه تعاون ، سیل ، بازارنیوز

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: بانک توسعه تعاون سیل بازارنیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۸۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت هفته کارگر در مازندران با ۳۰۰ برنامه

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به تاریخ پنجم تا یازدهم اردیبهشت به عنوان هفته کارگر گفت: در این هفته با اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه از کارگران قدردانی خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، علی باقری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با بیان اینکه به‌مناسبت هفته کار و گارگر بیش از 300 برنامه در استان با همکاری تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و تعاونگران و بسیج کارگری برگزار می‌شود، گفت: پنجم تا یازدهم اردیبهشت  "هفته کار و کارگر" نام‌گذاری شده است و برنامه‌ریزی و اجرای برنامه متفاوت هدف‌گذاری شده است.

وی شعار هفته کارگر امسال را «مشارکت کارگر، جهش تولید، ایران قوی» عنوان کرد و افزود: هشتگ هفته کار و کارگر در فضای مجازی با عنوان «پای کار ایرانیم» انتخاب شده است. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران  تصریح کرد: تکریم و پاسداشت مقام کارگر و ارج نهادن به زحمات و تلاش  قشر کارگر در جامعه در برنامه‌های امسال تدارک دیده شد.

باقری خاطرنشان کرد: تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و تعاونگران و بسیج کارگری برنامه‌های متعددی را تدارک دیدند.

وی غبارروبی و تجدید میثاق با آرمان‌های والای شهدا در سراسر استان، در کنار برگزاری سی و پنجمین جشنواره قدردانی از نخبگان جامعه کار و تولید را گوشه‌ای از برنامه‌ها دانست و تاکید کرد:  تجلیل از 20 کارگر نمونه، گروه کار نمونه، واحد نمونه و مسئول ایمنی نمونه در کنار برگزاری مانور ایمنی در کارگاه های پرخطر در سراسر استان، از جمله برنامه‌هاست.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران به دیدار با خانواده شهدای کارگری نیز اشاره کرد و گفت: با برپایی میز خدمت کارگری در شهرک صنعتی مصطفی خمینی ساری دیدار با کارگران و نمایندگان جامعه کار و تولید استان انجام می‌شود.

وی نیروی کار را مهمترین سرمایه کشور دانست و بیان کرد: مجموعه  کار و تعاون و رفاه اجتماعی پرمخاطب ترین گروه در سال جهش تولید با مشارکت مردم است.

باقری به احیای تعاونی‌ها به عنوان یکی از ارکان اصلی مشارکت مردم در اقتصاد نیز اشاره کرد و افزود: مشارکت مردم در جهش تولید در شعار امسال توجه شده است و این به منزله ایجاد فرصت برای رشد تعاونی‌هاست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • بیش از ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران برگزار می‌شود
  • برگزاری بیش از ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران
  • معرفی توانمندی‌های نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان
  • بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس
  • تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان بانک توسعه تعاون با آرمان‌های امام راحل
  • امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • گرامیداشت هفته کارگر در مازندران با ۳۰۰ برنامه
  • معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان.
  • احیای واحدهای تولیدی در مازندران اولویت است