Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-29@10:06:17 GMT

مراکز گردشگری ناژوان از فردا فعال است

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۸۴۸۸

مراکز گردشگری ناژوان از فردا فعال است

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: با توجه به هشدارهای ستاد مدیریت بحران استان اصفهان عصر امروز بیش از ۵۰ هزار نفر از گردشگران و مسافران نوروزی از منطقه گردشگری و تفریحی ناژوان تخلیه شدند.

حسن شفیعی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: از صبح امروز در پی اعلام هشدارهای ستاد مدیریت بحران استان اصفهان در خصوص احتمال طغیان رودخانه، برنامه ریزی های لازم برای جلوگیری از هر گونه حادثه انجام و تمام اکیپ های کنترل و نظارت ناژوان به حالت آماده باش درآمده و تقسیم وظایف آنها انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شهروندان و مسافران در نهایت آرامش منطقه ناژوان را تخلیه کردند، تصریح کرد: بیش از ۵۰ هزار نفر در حال استفاده از مراکز گردشگری، فرهنگی و تفریحی ناژوان بودند که با توجه به هشدارهای اعلام شده، برای خروج از این منطقه همکاری خوبی با کارکنان شهرداری و اکیپ های کنترل و نظارت ناژوان داشتند.

مدیرطرح ساماندهی ناژوان افزود: خوشبختانه با برنامه‌ریزی دقیق و از پیش تعیین شده منطقه ناژوان از وجود گردشگران و کارکنان مراکز گردشگری این منطقه تخلیه شد، بدون اینکه رخداد ناگواری حادث شود.

وی تاکید کرد: در این راستا باید از همکاری پلیس راهور، ستاد بحران استانداری، نیروهای معاونت خدمات شهری شهرداری که همراهی لازم را با منطقه ناژوان انجام دادند تا بدون حتی آسیب و هر گونه تصادفی حجم بالایی از خودروها در مدت زمان کوتاهی از منطقه ناژوان و حاشیه زاینده رود خارج شوند، تشکر و قدردانی کرده و از شهروندان و گردشگرانی که نتوانستند از مراکز ناژوان بازدید داشته باشند، عذرخواهی کنم.

شفیعی خاطرنشان کرد: مراکز تفریحی ناژوان از فردا ۹ صبح فعال است و گردشگران می توانند از این مراکز استفاده کنند.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سیل شهر شهرداری اصفهان منطقه گردشگری ناژوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۸۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضایت شهروندان و مسافران نوروزی از ناژوان اصفهان

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان گفت: در حین بازدید معاون دادستان و اعضای ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان، گفت‌وگویی با بازدیدکنندگان از مجمومه ناژوان صورت گرفت که اکثر آن‌ها رضایت خوبی از خروجی فعالیت کارکنان ناژوان داشتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی قائلی در حاشیه بازدید معاون دادستان و اعضای ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان از مجموعه ناژوان اظهار کرد: امروز _پنجشنبه نهم فروردین _ میزبان مهدی ارجمندی، معاون دادستان و مهدی بقایی، جانشین رئیس ستاد دائمی خدمات سفر شهر بودیم.

وی افزود: از مراکز گردشگری ناژوان و خدمات در حال ارائه به شهروندان و مسافران نوروزی در این مجموعه از جمله باغ پرندگان، آکواریوم، باغ خزندگان، موزه صدف‌ها، گیاهان گرمسیری و غرفه‌های فرهنگی بازدید به‌عمل آمد و از نیروهای امر به معروف و نهی از منکر فعال در این مجموعه تقدیر شد.

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان تصریح کرد: در حین بازدید گفت‌وگویی با بازدیدکنندگان از مجموعه ناژوان صورت گرفت که اکثر آن‌ها رضایت خوبی از خروجی فعالیت کارکنان ناژوان داشتند، اما همچنان تلاش می‌کنیم تا نواقص شناسایی و رفع شود.

کد خبر 740033

دیگر خبرها

  • مراکز تفریحی و گردشگری ناژوان اصفهان ۱۲ و ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل است
  • مراکز منتخب معاینه فنی در تهران امروز فعال هستند
  • فعال بودن مراکز منتخب معاینه فنی در تهران امروز
  • رضایت شهروندان و مسافران نوروزی از ناژوان اصفهان
  • جاده الفت ناژوان یک‌طرفه شد
  • مراکز تفریحی و گردشگری نصف‌جهان ۱۳ فروردین تعطیل است/ایجاد دومین کمپ گردشگری در شرق اصفهان
  • مراکز تفریحی و گردشگری نصف‌جهان ۱۳فروردین تعطیل است/ ایجاد دومین کمپ گردشگری در شرق اصفهان
  • «بسته‌های گردشگری» خدمت جدید ناژوان برای شهروندان و مسافران
  • بسته‌های گردشگری طلایی، نقره‌ای و برنزی ناژوان رونمایی شد
  • توجه ویژه مدیریت شهری اصفهان به احداث مراکز گردشگری در شمال شهر