Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-19@12:30:57 GMT

عملکرد سال ۹۷ چهار وزارتخانه بررسی شد

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۸۵۶۸

عملکرد سال ۹۷ چهار وزارتخانه بررسی شد

عملکرد سال ۹۷ چهار وزارتخانه و برنامه‌های سال جاری آن‌ها با حضور روحانی بررسی شد. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، گزارش عملکرد سال ۱۳۹۷ وزارتخانه‌های اطلاعات، اقتصادی و دارایی، دادگستری و ارتباطات و فناوری اطلاعات به همراه برنامه‌های آتی این وزارتخانه‌ها در سال ۹۸، در جلساتی جداگانه و با حضور رئیس جمهور بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این جلسات که عصر سه شنبه با حضور معاون اول رئیس جمهور و هر یک از وزیران این چهار وزارتخانه و به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور تشکیل شد، وزرای یاد شده به تشریح دستاورد‌ها و برنامه‌های اجرا شده در سال ۹۷ در حوزه عملیاتی تحت مدیریت وزارتخانه خود و برنامه‌های سال جاری پرداختند.

رئیس جمهور نیز در این جلسات پس از استماع گزارش‌ها، با قدردانی از تلاش‌ها و زحمات حجت الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات، فرهاد دژپسند وزیر اقتصادی و دارایی، سید علیرضا آوایی وزیر دادگستری و محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، رهنمود‌ها و نکاتی ضروری را برای بهبود روند اجرای برنامه‌های سال جاری این وزارتخانه‌ها ارائه کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: روحانی وزارتخانه اقتصادی وزارت اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۸۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستورات رئیس جمهور برای حل برخی مسائل اولویت‌دار استان سمنان مورد پیگیری قرار گرفت

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، نشست پیگیری موضوعات ویژه استان سمنان به ریاست دکتر سید ابراهیم رئیسی برگزار شد.   رئیس جمهور در این نشست پس از  شنیدن گزارش مشکلات و مسائل برخی موضوعات اولویت‌دار استان، دستورات لازم برای بررسی و رفع این موانع را صادر کرد.   در ابتدای این جلسه موضوع کلان پروژه آزادراه حرم تا حرم و دو چالش عمده پیش‌روی این پروژه از جمله موضوع بازنگری در قرارداد احداث آن و همچنین تامین منابع مالی مورد نیاز برای سرعت بخشیدن به اجرای این آزادراه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.   همچنین پیشنهاد بازنگری در مسیر احداث آزادراه حرم تا حرم و اصلاح یا حذف بخش‌های غیرضرور این طرح با اقدامات فنی و مهندسی و همچنین عبور این آزادراه از نزدیکی شهرها به جهت هم بهره‌مندی مسافرین از خدمات شهری و هم رونق بیشتر شهرهای در مسیر، از دیگر موضوعاتی بود که در این رابطه مطرح شد.    رئیسی در ادامه پس از دریافت گزارشات معاون اجرایی رئیس جمهور، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌‌الانبیا به‌عنوان مجری پروژه و مسئولین وزارت راه و شهرسازی دستور تامین اعتبار بخش‌های اولویت‌دار این پروژه را صادر و مقرر کرد سایر مشکلات پیش‌روی اجرای آن با ارائه راهکار در قالب یک بسته پیشنهادی از سوی مجریان طرح جهت بررسی و تصویب به دولت ارائه شود.   در بخش دیگری از این جلسه موضوع بلاتکلیفی کارخانه سیمان بیارجمند و دلایل و چرایی توقف احداث آن مورد بررسی قرار گرفت.   بر اساس گزارش معاون اجرایی رئیس جمهور، روند احداث این کارخانه از سال 84 و با سهامداری 38 هزار نفر از مردم سمنان آغاز شد، اما در ادامه به‌رغم پیشرفت 54 درصدی به دلیل تاخیر و عدم توانایی مدیران آن در بازپرداخت وام ارزی، افزایش میزان بدهی به دلیل نوسانات قیمت ارز و منتفی شدن توجیه اقتصادی متوقف شد.   دکتر رئیسی پس از شنیدن گزارش مدیران این کارخانه و همچنین نقطه نظرات مسئولان استانی، نظر به اهمیت مسئله سهامداری مردم در این کارخانه و اهتمام دولت نسبت به حفظ منافع مردم، به معاون اجرایی رئیس جمهور دستور داد پیشنهادات ارائه شده را بررسی و ضمن گردش کار موضوع در کمیسیون اقتصادی دولت و هماهنگی با بخش حقوقی دولت موضوع را برای طرح در هیئت دولت آماده کنند.   اطلاع‌رسانی لازم از پیشرفت کار به مردم و سهامداران نیز از دیگر تاکیدات رئیس جمهور به مسئولان مربوط بود.   سومین موضوع جلسه نیز طرح مسائل آب استان و بررسی پیشنهادات و اعتبارات لازم برای حل چالش‌های آبی استان بود. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستورات رئیس جمهور برای حل برخی مسائل اولویت‌دار استان سمنان
  • دستورات رئیس جمهور برای حل برخی مسائل اولویت‌دار استان سمنان مورد پیگیری قرار گرفت
  • نشست پیگیری موضوعات ویژه استان سمنان
  • دستورات رئیس‌جمهور برای حل برخی مسائل اولویت‌دار استان سمنان
  • نشست حل مساله در استان سمنان برگزار شد
  • نشست حل مسئله در استان سمنان برگزار شد
  • بررسی عملکرد مراکز مهر خانواده در سلماس
  • رئیسی: پروژه‌های نیمه تمام آبی استان سمنان پیگیری می‌شود
  • برخی از طرح‌ها نباید در سفر رئیس‌جمهور به لرستان مطرح می‌شد
  • معاون اول رئیس جمهور: حمایت از حرکت‌های دانش بنیان، وظیفه همه وزارتخانه‌ها است