Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@17:05:17 GMT

جاده ایذه به دهدز ریزش کرد

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۸۷۲۹

جاده ایذه به دهدز ریزش کرد

اهواز-ایرنا رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دهدز گفت: در 2 نقطه از محور ایذه به دهدز شاهد ریزش سنگ به درون جاده هستیم و تردد با احتیاط در آن انجام می‌شود.

کیوان آبسته شامگاه سه‌شنبه در گفت‌ وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پس از بارش‌ باران در 2 روز گذشته، امشب محور ایذه به دهدز حدفاصل تونل‌های کارون سه در چندین مرحله دچار ریزش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در 2 نقطه در نزدیکی هم این مشکل وجود دارد و به دلیل جاری شدن آب از کوه، ریزش به صورت مداوم ادامه دارد هر چند نیروهای راهداری در محل حاضر هستند و بلافاصله پس از ریزش سنگ نسبت به پاکسازی مسیر اقدام می‌کنند.
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دهدز تصریح کرد: رانندگان با احتیاط بیشتری حدفاصل تونل‌های کارون سه را پشت سر بگذارند تا در تعطیلات سال جدید شاهد حوادث ناگوار نباشیم‌.
بخش دهدز از توابع شهرستان ایذه در شرق خوزستان واقع شده است، این بخش در قسمت کوهستانی خوزستان واقع شده است و با مساحت تقریبی یک هزار و 321 کیلومتر مربع دارای جمعیتی بالغ بر 17 هزار نفر است که در سه دهستان دهدز،دنباله رود شمالی و دنباله رود جنوبی متشکل از 103 روستا زندگی می‌کنند.
9434/6064

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي اداره راهداري دهدز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۸۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد روان در جاده‌های فارس


رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ، گفت: بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های تردد شمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر استان، در حال حاضر همه جاده‌های استان باز و تردد در آنها به روال عادی در جریان است.
حمید احمدی گفت: هم‌اکنون شاهد بارش باران در مسیر‌های منتهی به شیراز، کوار، فیروزآباد، مرودشت، پاسارگاد، خرمبید، آباده، خسرو شیرین، بوانات، سروستان، استهبان، داراب، زرین دشت، هستیم.
وضعیت جوی در سایر محور‌های فارس ابری و نیمه ابری ست.

دیگر خبرها

  • برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل و نقل در البرز اعلام شد
  • ریزش سنگ در محور سرچشمه/ رانندگان احتیاط کنند
  • تردد روان در جاده‌های فارس
  • محور گنبد- کلاله مسدود شد/ ریزش برف در توسکستان
  • تردد در محور هراز برقرار است
  • جاده هراز بازگشایی شد
  • پاکسازی محور هراز پس از ریزش سنگ
  • ریزش سنگ های معلق در جاده هراز 
  • جاده هراز تا اطلاع ثانوی بسته است
  • مسدود شدن یک جاده مهم به دلیل باران شدید و ریزش سنگ | تا اطلاع ثانوی هر دو مسیر رفت و برگشت بسته است