Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-25@20:50:59 GMT

نجات جان ۱۰ سرنشین قایق تفریحی در خرمشهر

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۸۷۴۹

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: ۱۰ سرنشین یک قایق تفریحی در رودخانه کارون از خطر غرق شدگی نجات یافتند. آفتاب‌‌نیوز : نورالله اسعدی اظهار کرد: قایق تفریحی که حامل ۱۰ نفر سرنشین بود بعد از پل شهید جهان آرای خرمشهر به سمت دهانه دچار مشکل نقص فنی شد.
وی افزود: موتور این قایق در بین راه از کار افتاد و دچار آبگرفتگی شد که با اعلام این گزارش گروه امداد و نجات بندر بلافاصله وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر خاطرنشان کرد: سرنشینان این قایق به قایق رسکیو اداره کل بندر و دریانوردی منتقل وبا همراهی قایق ۴۰۳۰ به اسکله زیر پل جدید منتقل شدند.
به گزارش خبرگزاری مهر، اسعدی خاطرنشان کرد: گروه امداد و نجات اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر با آغاز سفرهای نوروزی به صورت شبانه روزی ضمن نظارت بر فعالیت شناورهای تفریحی، آماده هرگونه خدمات رسانی به میهمانان نوروزی هستند.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: قایق تفریحی خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۸۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح‌های دوازدهگانه شهرداری بندرعباس رفاهی، خدماتی و تفریحی است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ مهدی نوبانی افزود: آکواریوم، شهربازی، چرخ و فلک، مجتمع سرگ سورو، ساختمان مشارکت ۱۸ واحدی و محل اسکان مهمانان نوروزی از طرح‌هایی است که هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.
وی گفت: اعتبار این طرح‌ها بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان است و تلاش بر آن است همه طرح‌ها در سال ۱۴۰۳ به بهره برداری برسد.

بیشتر بخوانید؛ نشست هم اندیشی ساخت شهر‌های جدید ساحلی در هرمزگان
شهردار بندرعباس افزود: جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی برای اجرای طرح‌های خدماتی و عمرانی از مهمترین اهداف شهرداری بندرعباس است.

دیگر خبرها

  • زیرساخت‌های بندر دیلم تقویت می‌شود
  • اجرای ۳۵ کیلومتر فیبر نوری در آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر
  • ◄ نشست مرور فرآیندهای مطلوب سامانه یکپارچه عملیات بندری در بندر شهید رجایی
  • امدادرسانی به خدمه کشتی تانزانیایی در خلیج‌ فارس
  • طرح‌های دوازدهگانه شهرداری بندرعباس رفاهی، خدماتی و تفریحی است
  • امداد رسانی به ۴۲ شناور و نجات ۱۷۲ دریانورد در آب‌های استان بوشهر
  • امدادرسانی به ۴۲ شناور و نجات ۱۷۲ دریانورد در آب‌های استان بوشهر
  • امدادرسانی به ۴۲ شناور در آب‌های بوشهر انجام شد/نجات ۱۷۲ دریانورد
  • ثبت رکورد صادرات از خرمشهر
  • ثبت بالاترین رکورد صادرات فرآورده‌های نفتی در بندر خرمشهر