Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@08:54:59 GMT

راه دسترسی به 6 روستای باغملک بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۸۷۵۰

راه دسترسی به 6 روستای باغملک بازگشایی شد

اهواز-ایرنا فرماندار باغملک گفت: با تلاش نیروهای راهداری، راه دسترسی به 6 روستای منطقه امامزاده عبدالله (ع) بازگشایی شد.

محمد نجاتی پور شامگاه سه‌شنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بارش‌های سیل آسای باران در باغملک در 2 روز گذشته موجب انسداد چند راه روستایی شده بود که با تلاش راهداران، مسیر صیدون به سمت امامزاده عبدالله (ع) پاکسازی و مسیر رفت و آمد 6 روستای این منطقه بازگشایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مسیر صیدون به سمت تنگ چویل و روستاهای اطراف نیز که ظهر امروز بازگشایی شده بود در چند نقطه با ریزش جزیی مواجه شد که بلافاصله برطرف گردید.
فرماندار باغملک تصریح کرد: هم اکنون تردد در کلیه مسیرهای منتهی به شهر و روستاهای باغملک در حال انجام است.
6064/9434

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي باغملك بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۸۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم اصلاح مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی یونس فاتح افزود: تلاش برای جذب اعتبارات تخصیص یافته به این طرح در دور اول سفر رئیس جمهور به استان در دستور کار است.

وی ادامه داد: زیرسازی، آسفالت‌ریزی اساسی و همچنین تأمین روشنایی مسیر از جمله اقداماتی است که باید سریع از سوی عوامل مرتبط صورت گیرد.

فاتح گفت: به منظور رفاه حال تماشاگران، احداث چندین پارکینگ استاندارد در محوطه این ورزشگاه از ضروریات است که باید در اولویت کاری قرار بگیرد.

ورزشگاه یادگار امام تبریز سومین ورزشگاه بزرگ فوتبال ایران از لحاظ ظرفیتی با گنجایش ۷۰ هزار نفر است.این ورزشگاه بر طبق ارزیابی‌های انجام گرفته توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا، موفّق به دریافت درجهٔ A شده‌ است.

 

دیگر خبرها

  • سیلاب بهاری راه ۷ روستای مازندران را مسدود کرد
  • بازگشایی گردنه تته در پاوه بعد از ۵ ماه
  • بازگشایی گردنه تته در پاوه بعد از ۵ ماه + تصویر
  • گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد
  • بازگشایی گردنه بیژن پادنای سمیرم
  • پاکسازی مسیر امامزاده عبدالله تا تپه نورالشهدای یاسوج
  • لزوم اصلاح مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • بازگشایی راه‌های روستایی بخش گافر و پارامون بشاگرد تا پایان هفته
  • در این نقطه از ایران هنوز ۵ متر برف وجود دارد
  • ارتفاع برف در گردنه تته بیش از ۵ متر است