Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-25@11:32:58 GMT

سیل‌های ایران چگونه نتانیاهو را به تمسخر گرفت

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۸۷۸۴

سیل‌های ایران چگونه نتانیاهو را به تمسخر گرفت

به گزارش جهان نيوز، حسن عابدینی، کارشناس مسائل بین‌المللی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود به تلاش بنیامین نتانیاهو در سال گذشته برای راه‌اندازی سایت فارسی‌زبان رژیم صهیونیستی و اظهارات او درباره خشکسالی ایران نوشت. عابدینی در یادداشت خود سیل و بارندگی شدید روزهای اخیر را دقیقا مغایر با سخنان نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی درباره خشکسالی در ایران و یک حکمت الهی دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در پست خود آورده است:

"‌‌نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ۹ ماه پیش یک سایت به زبان فارسی با هدف «کمک به مردم و بویژه کشاورزان برای مقابله با بحران بزرگ بی‌آبی و خشکسالی شدید در ایران» راه اندازی کرد.

بنیامین نتانیاهو ۲۰ خرداد ۹۷ در یک پیام ویدئویی خطاب به مردم «خوب، مهربان و نجیب» گفت :طبق گزارش ها تقریبا ۹۶ درصد از مناطق ایران از نوعی خشکسالی رنج می‌برد و به دلیل آسیب‌های زیست‌محیطی، ۵۰ میلیون نفر از جمعیت ایران ناچار به ترک خانه‌های خود خواهند بود.

تصویری دیدم از خروش مواج آب در رودخانه ای که سالیان دراز ، سنگ های کف ان خشکیده بود.

دیوار باغچه های خاطره انگیز، ویران شده اما امید به شکوفایی در حال جوانه زدن است.

پ.ن ۱: اراده پروردگار بر بی آبرو کردن دشمنان قسم خورده ایران زمین است.
پ.ن ۲: خطای محاسباتی دشمنان با آنکه می کوشند با هوش تلقی شوند بیش از آنی است که در تصور بگنجد.

پ.ن ۳: وحدت رمز عبور از چالش هاست .مردم با هوشمندی و مسوولان با تلاش و آینده نگری از تبدیل شدن نعمت های الهی به نغمت پیشگیری کنند."

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۸۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلوسی خواستار استعفای نتانیاهو شد

به گزارش خبرآنلاین «نانسی پلوسی» در جریان مصاحبه با شبکه «آر.تی‌.ای» ایرلند در مورد پیامدهای حمله رژیم صهیونیستی علیه غزه که جان بیش از ۳۴ هزار فلسطینی را گرفته است، گفت از آنچه «حق» صهیونیست‌ها برای «دفاع از خود» می‌داند، حمایت می‌کند، اما افزود: «ما سیاست و اقدمات بنیامین نتانیاهو را رد می‌کنیم.»

به نقل از ایسنا رئیس سابق دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا گفت: «وحشتناک است. چه چیزی بدتر از کاری که نتانیاهو در پاسخ به هفت اکتبر انجام داده است؟ او باید استعفا کند. او در نهایت مسؤول است.»

پلوسی ضمن انتقاد از مدیریت نتانیاهو، به حمایت از رژیم صهیونیستی متعهد باقی ماند، زیرا به گفته او، «در آنجا این کار، منافع امنیت ملی ایالات متحده است.» رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا گفت نتانیاهو «سال‌ها است» مانعی برای صلح در منطقه بوده است.

پلوسی گفت: «نمی‌دانم او از صلح می‌ترسد، از صلح ناتوان است یا فقط خواهان صلح نیست، اما او مانعی بر سر راه‌حل ۲دولتی بوده است. من بر کلمه راه‌حل تاکید می‌کنم.»

اظهارات او تنها چند روز پس از آن بیان می‌شود که او و دیگر قانونگذاران مجلس نمایندگان آمریکا و همچنین سنا به تصویب بسته کمک‌های خارجی عظیمی که برای ارتش رژیم صهیونیستی پول ارسال می‌کند، رأی مثبت دادند. این تحولات بیش از ۶ ماه پس از آغاز جنگ غزه رخ می‌دهد. این بسته شامل حدود ۲۶ میلیارد دلار کمک برای رژیم صهیونیستی است.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899006

دیگر خبرها

  • دو عضو کابینه نتانیاهو استعفا کنند
  • بحران ناتمام تل‌آویو
  • رمزگشایی از حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در جلسه حزب اعتدال و توسعه /پیش بینی می شود دولت نتانیاهو سقوط کند
  • حمله وزیر نتانیاهو به ارتش رژیم اسرائیل
  • پلوسی: نتانیاهو مانع صلح است، باید استعفا کند
  • رژیم‌صهیونیستی نمی‌تواند تا ابد بجنگد
  • پلوسی خواستار استعفای نتانیاهو شد
  • انتقام سخت مردم ایران از رژیم صهیونیستی باعث عزت و افتخار شده است
  • کابینه نتانیاهو در آستانه فروپاشی
  • اجرای عملیات وعده صادق نشانه اعتماد به نصرت الهی