Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس گفت: اقتصاد ایران با "رونق تولید" از تحریم‌ها و تهدیدهای دشمن مصون می‌ماند. ۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۷ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

فرهاد فلاحتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند، با اشاره به شعار سال مبنی بر«رونق تولید» اظهار داشت: نامگذاری امسال به نام رونق تولید حکایت از هوشمندی مقام معظم رهبری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در این انتخاب و رویکرد تکلیف دولت و مجلس روشن است که اهتمام آنان باید به چه سمت و سویی برود افزود: مطمئناً رونق تولید با برگزاری همایش، جلسه، سخنرانی و تحلیل رسانه‌ای اتفاق نمی‌افتد بلکه با برنامه‌ریزی، مدیریت، رفع موانع و مسائلی از این قبیل که اجرایی باشد اتفاق می‌افتد.

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب وقتی بحث رونق تولید را مطرح می‌کنند قطعاً بعد از رونق تولید مسائلی از قبیل بازار مصرف آن، استفاده از امکانات و تولیدات داخل کشور، رونق اشتغال و مصونیت سازی اقتصاد ایران از تکانه‌هایی که دشمن برای ما ایجاد می‌کند را مدنظر قرار می‌دهند.

رونق تولید| مولوی دهانی: مقام معظم رهبری در نامگذاری سال 98 ‌رفع مشکلات اقتصادی‌ را هدف‌گذاری کرده‌اندرونق تولید|‌ رونق تولید زمینه افزایش صادرات ایران ‌را فراهم می‌کندرونق تولید|رونق تولید "تهدید تحریم" را به یک فرصت برای کشور تبدیل می‌کند​​​​​​​فلاحتی تصریح کرد: باید بررسی کنیم تولید در کشور گرفتار چه موانع و مشکلاتی است و احصاء شدن اینها باید مدنظر قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: وزارت صنعت و معدن نیز موظف است در این زمینه ورود جدی پیدا کند و برنامه‌ای برای این منظور تهیه و تمامی کارگاه‌های تولیدی و کارخانجاتی که نیمه تعطیل، تعطیل یا به هر دلیلی توان رقابت با تولید را در بازار ندارند شناسایی و بسته‌های حمایتی را برای آنان روشن کند.

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: جاهایی که نیاز به برنامه و یا قانون خاصی دارد و خلأ قانونی در آن دیده می‌شود دولت با فوریت به مجلس ارائه دهد و مطمئناً مجلس شورای اسلامی نیز با تمام توان ورود خواهد کرد.

فلاحتی با تاکید بر اینکه مقررات دست و پاگیر باید حذف و قوانینی که برای اجرا لازم است مصوب شود اظهار داشت: مطمئناً برنامه زمانبندی چند ماهه‌ای را باید مشخص کنیم و مخصوصاً دولت نیز در این راستا باید پیشتاز باشد.

وی با بیان اینکه باید ظرف یک زمان کوتاهی مشکلات احصاء و موانع تا جایی که در اختیار دولت است رفع شود افزود:  جاهایی که نیاز به حمایت مجلس و حمایت‌های قضایی دارد این امر باید صورت گیرد.

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر سه قوه در کنار یکدیگر باشند مطمئناً ما می‌توانیم هم توان تولید را افزایش دهیم و هم رونق تولید را شاهد باشیم گفت: رونق تولید به معنای رفع مشکلات معیشتی جامعه کارگری، رضایتمندی کارفرمایان، فعال شدن بازار اقتصادی، بالا بردن راندمان تولید در کشور و رضایت مشتری و مصونیت از تکانه‌های اقتصادی است که بر کشور تحمیل می‌شود.

فلاحتی با اشاره به اینکه همه این موارد در زیر سایه رونق تولید محقق می‌شود بیان کرد: امید است سال 98 سال پر خیر و برکتی باشد و با این نام‌گذاری مخصوصاً کسانی که مستقیماً در این عرصه ورود دارند مانند وزارت صنعت، معدن و تجارت و کلیات دولت بیشتر تلاش شود و رضایتمندی را در این راستا شاهد باشیم.

انتهای پیام/ش

R41348/P/S6,56/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۸۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد

در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری، گزیده سخنان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این دیدار به این شرح است:

***رکن جهش تولید کارگر است؛ با جهش تولید کشور و آحاد مردم ثروتمند می‌شوند و جیب و دست کارگر پر می‌شود.

*** تبیین زمینه‌های حضور و مشارکت مردم در تولید وظیفه مهم مسئولین است.

*** هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است تا از خطوط استعماری و استکباری آن‌ها تبعیت کند. معلوم است که نظام اسلامی، غیرت اسلامی و ملت بزرگ و با سابقه اسلامی محال است که تسلیم چنین زورگویی شود.

*** یک ملت زنده از دشمنی دشمن هم برای خود فرصت درست می‌کند، نمونه بارز آن در بخش تسلیحات است. در بخش‌های دیگر هم از دل فشار‌ها پیشرفت‌های بزرگی به دست آمده است.

*** تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد، چون دل به کمک خارج از مرز‌ها نبسته است. این روحیه را باید تقویت کرد

این دیدار صبح چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.

ادامه دارد

دیگر خبرها

  • اهمیت «دور دوم انتخابات مجلس» نباید کمتر از دور اول تلقی شود
  • تهدیدهای ترانزیت دریایی در ۱۴۰۳
  • خوب شدن حال کارگر یعنی خوب شدن حال کشور
  • تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • اقتصاد فوتبال ایران رونق می‌گیرد؟
  • کارگران رکن اصلی جهش تولید و رونق اقتصادی هستند
  • جهانگیری: از نظر توسعه و اقتصاد، نصف ترکیه و عربستان شده‌ایم
  • اجرای قانون مالیات بر سوداگری در مهار نرخ ارز،مسکن،خودرو و طلا موثر است/مصوبه مجلس به رونق بورس کمک می کند
  • حمله روزنامه دولت به کریمی قدوسی: همین افراد دستمایه ایران هراسی و تحریم می‌شوند
  • آخرین تصمیمات درباره افزایش تعطیلات آخر هفته | پاسخ ایران به تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا | آخرین وضعیت حقابه هیرمند