Web Analytics Made Easy - Statcounter

هواشناسی خراسان رضوی برای امروز، چهارشنبه هفتم فروردین‌ماه، در سطح استان ضمن کاهش ناپایداری‌های جوی و افزایش دما، وزش باد و بارش رگبار باران پیش‌بینی کرده است.

  به گزارش قدس آنلاین ، بنابر اعلام اداره‌ کل هواشناسی خراسان رضوی با بررسی نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی تا صبح امروز چهارشنبه با تقویت سامانه بارشی و تشدید بارش‌ها به ویژه در نواحی شمالی و غربی استان ضمن بارندگی گاهی رگبار باران با احتمال رعد و برق و بارش تگرگ در نواحی مستعد، وزش باد شدید، آب‌گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها دور از انتظار نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
از صبح امروز ضمن افزایش دما، به صورت موقت از شدت ناپایداری‌ها کاسته خواهد شد، اما مجدداً از بعدازظهر پنج‌شنبه سامانه بارشی فعالی استان را تحت تأثیر قرار خواهد داد. طی فعالیت سامانه بارشی اختلال در سیستم حمل‌ونقل به ویژه مناطق کوهستانی دور از انتظار نخواهد بود. بر این اساس هوای امروز، چهارشنبه هفتم فروردین‌ماه، در مشهد ابری و مه‌آلود در بعضی ساعات همراه با رگبار باران با احتمال رعدوبرق گاهی با وزش باد شدید به تدریج کاهش ناپایداری‌ها و کمینه و بیشینه دمای 9 و 20 درجه سلسیوس خواهد بود. آسمان نواحی شمالی استان در روز چهارشنبه ابری و مه‌آلود در بعضی ساعات همراه با رگبار باران با احتمال رعدوبرق گاهی با وزش باد شدید در بعدازظهر کاهش ناپایداری‌ها پیش‌بینی می‌شود. هوای نواحی مرکزی استان در این روز ابری و مه‌آلود در بعضی ساعات همراه با رگبار باران با احتمال رعدوبرق گاهی با وزش باد شدید به تدریج کاهش ناپایداری‌ها خواهد بود. آسمان نواحی جنوبی استان نیز در روز چهارشنبه نیمه ابری تا ابری گاهی با رگبار باران توأم با رعدوبرق گاهی با وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. بر اساس این گزارش در شبانه‌روز گذشته قوچان با کمینه دمای 6 درجه سلسیوس خنک‌ترین و سرخس با بیشینه دمای 28 درجه سلسیوس گرم‌ترین شهرهای استان خراسان رضوی بوده‌اند. هم‌چنین طی این مدت بیش‌ترین میزان بارش از خلیل‌آباد و به میزان  27 میلی‎متر گزارش شده است.
انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: وضعیت جوی وضعیت جوی و ترافیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۹۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار پراکنده باران در تهران

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: از ظهر امروز (۵ اردیبهشت) در پاره‌ای نقاط به ویژه بخش‌های شمالی و شرقی گاهی وقوع رگبار پراکنده باران با احتمال رخداد تندر و آذرخش پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش مشرق، بر پایه بررسی نقشه های پیش یابی و واکاوی الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمانی صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد ملایم تا متوسط پیش‌بینی می‌شود.

امروز (۵ اردیبهشت) با گذر زبانه سامانه بارشی از ظهر تا شب، گاهی افزایش ابر، افزایش باد و در پاره‌ای نقاط به ویژه بخش‌های شمالی و شرقی گاهی وقوع رگبار پراکنده باران با احتمال تندر و آذرخش مورد انتظار است.

در روزهای پنجشنبه و جمعه (۶ و ۷ اردیبهشت) نیز در این بخش‌ها افزایش موقتی ابر و رخداد بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

از فردا تا یکشنبه روند تدریجی افزایش دما در سطح استان مورد انتظار خواهد بود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فرودگاه امام (ره) با بیشینه دمای ۱۸ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۶ اردیبهشت‌ماه) صاف تا کمی ابری، گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد و طی ‌جمعه (۷ اردیبهشت‌ماه) صاف تا قسمتی ابری، در بعد ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه‌های سنجش آلودگی فیروزکوه ۷.۲ میلیمتر، ژئوفیزیک ۲.۸ میلیمتر، آبعلی ۲.۵ میلیمتر، فرودگاه مهرآباد ۲.۴ میلیمتر، چیتگر ۲.۲ میلیمتر، فیروزکوه ۱.۸ میلیمتر، شهریار ۱.۴ میلیمتر، فرودگاه امام (ره) ۱ میلیمتر، دماوند ۰.۸ میلیمتر، شمیرانات ۰.۷ میلیمتر، شرق تهران ۰.۳ میلیمتر و ورامین با ۰.۲ میلیمتر بارش دریافت کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • رگبار پراکنده باران در تهران
  • رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت در اکثر نقاط کشور
  • رگبار باران و وزش باد در مازندران
  • آسمان مازندران امروز ابری همراه با رگبار باران
  • تهرانی‌ها منتظر رگبار شدید باران باشند | دما در تمام نقاط کشور افزایش می‌یابد
  • رگبار شدید باران در استان تهران/ افزایش دما در تمام نقاط کشور
  • پیش بینی وضعیت هوای تهران برای روز سه شنبه و چهارشنبه | باران و تگرگ به تهران می رسد
  • کاهش دما و بارش باران در تهران
  • کاهش محسوس دما طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه در گلستان
  • باد و باران در راه مازندران است