Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- حسین فرکی سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: دو سال پیش مرحوم پورحیدری به من پیشنهاد استقلال را داد، اما من به سپاهان تعهد داشتم و با توجه به اینکه قراردادم یک سال و نیم بود اخلاقی نبود از این تیم جدا شوم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، حسین فرکی سرمربی تیم پیکان که یکی از مربیان با تجربه لیگ برتر فوتبال به حساب می‌آید در خصوص اتفاقات فوتبالی سال ۹۷ و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. توضیحاتی را مطرح کرد که در زیر آنها را مشاهده می‌کنید:

*سال ۹۷ برای شما چطور گذشت؟
سال خوبی برای من نبود. نوه عزیزم در این سال از بین‌مان رفت و سنگین‌تر از فکر نمی‌کنم چیزی باشد.
*از نظر اقتصادی چطور؟
خب این شرایطی بود که در کل جامعه وجود داشت. دیدن این همه فشاری که روی مردم است سخت بود، به خصوص اینکه خودت هم از نزدیک لمس کنی.   *شما هم در صف گوشت می‌ایستید؟
هنوز فرصتش نشده، اما یک بار به صورت تصادفی در صف گوشت قرار گرفتم. رفته بودم خرید کنم که این افتاق افتاد. دوستان آشنا بودند و ما را داخل صف بردند. گوشت را هم کس دیگری گرفت.
*عید مسافرت می‌روید؟
با این شرایط بعید می‌دانم مسافرت بروم، زیرا که بازی داریم.
*آجیل سر سفره می‌گذارید
به حدی می‌گذاریم خودمان استفاده کنیم.
*اگر یک روز کتاب زندگی‌تان را بنویسند دوست داری اسم آن را چه بگذارند؟
زیاد به این موضوع فکر نکردم سوال بسیار سختی بود، چون خیلی اسم‌های مختلف می‌توان پیدا کرد. تاکنون پیشنهادی هم بابت این اتفاق به من نشده است البته خیلی هم تمایل به این موضوع ندارم.
*فوتبال ما در سال ۹۷ چطور بود؟
اگر بخواهیم فوتبال را به دو بخش داخلی و ملی جدا کنیم در جام ملت‌ها نتوانستیم نتیجه لازم را بگیریم در فوتبال باشگاهی شرایط‌مان بد نبود. پرسپولیس توانست به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند، اما در لیگ بازی‌های‌مان خیلی فشرده بود و همین باعث شده خیلی از تیم‌ها دچار مشکل شود.
*اگر بخواهید یک دروغ ۱۳ بگویید آن چیست؟
پیکان قهرمان لیگ برتر می‌شود.
*در مورد پیکان گفتید فکر می‌کردید آنقدر شرایط‌تان در این تیم سخت باشد؟
به هر حال شرایط فوتبال همین است با توجه به اتفاقاتی که برای من افتاده بود و مدتی در فوتبال حضور نداشتم سخت بود که بخواهم دوباره به شرایط عادی برگردم. خیلی از دوستان اصرار داشتند که من مجدد برگردم کلا دوست دارم کار سخت انجام دهم پیکان هم چنین شرایطی داشت از فوتبال لذت می‌برم.
*فکر می‌کنید پیکان آخر فصل چه جایگاهی کسب کند؟
هیچ اتفاقی نمی‌افتد پیکان معمولا همیشه جایگاه‌هایی در میانه‌های جدل را کسب می‌کند ما هم سعی می‌کنیم میانه جدول را برای این تیم فراهم کنم. مطمئن باشید فصل آینده نتایج بهتری را کسب خواهیم کرد.
*شما یک مربی موفق بودید، اما هیچ وقت استقلال و پرسپولیس حضور نداشتید؟
دوست داشتم این اتفاق برایم بیفتد هم از استقلال پیشنهاد داشتم هم از پرسپولیس. دو سال پیش مرحوم پورحیدری به من پیشنهاد استقلال را داد، اما من به سپاهان تعهد داشتم و با توجه به اینکه قراردادم یک سال و نیم بود اخلاقی نبود از این تیم جدا شوم.
*پشیمان نیستید؟
به هر حال پشیمان نیستم، زیرا همه چیز را بر پایه قسمت می‌گذارم همانطور که گفتم من به سپاهان تعهد داشتم هیچ تضمینی هم نبود که از آنجا بروم یک شرایط بهتر برایم فراهم شود. البته این را بگویم نظر هواداران برایم خیلی مهم است و به هر تیمی بروم باید بدانم هواداران آن تیم با من کنار می‌آیند یا خیر.
*در این چند سال چه چیزی شما را خیلی اذیت کرد؟
هیچ چیزی مرا اذیت نکرد حتی زمانی که سرم را فوتبال شکست.
*به بازنشستگی در فوتبال فکر می‌کنید؟
بالاخره این یک قانون است، ولی هیچ اجباری در آن نیست احساس می‌کنم تا وقتی که بتوانم خوب کار کنم هستم.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حسین فرکی سرمربی تیم پیکان تیم پیکان لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۹۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشان: هم استقلال شانس قهرمانی دارد، هم پرسپولیس؛ هر تیم به دنبال تخریب دیگری است

پیشکسوت پرسپولیس گفت: استقلال و پرسپولیس هر دو شانس قهرمانی دارند و برای قهرمانی منتظر لغزش یکدیگر هستند.

طرفداری| پیشکسوت پرسپولیس شانس قهرمانی برای سرخابی‌ها را مساوی می‌داند.

حمید درخشان در ارزیابی از عملکرد تیم‌ها در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال و این که کدام تیم شانس بیشتری برای قهرمانی دارد، اظهار کرد:

استقلال و پرسپولیس هر دو در کورس قهرمانی قرار دارند و شرایط به گونه‌ای است که هر کدام منتظر لغزش دیگری است تا خود را به صدر برساند. البته شرایط هر دو تیم برای قهرمانی یکسان است.

وی افزود:

یکی از نقاط ضعف تیم‌ها در نیم فصل دوم این است به جای این که تمرکزشان را روی رفع اشکالات خود قرار دهند و ضعف تیم خود را برطرف کنند، ضعف تیم خود را به گردن سایر تیم‌ها می‌اندازند. فوتبال ما هنوز نتوانسته خود را از این وضعیت خارج کند و در یک شرایط ایده‌ال قرار بگیرد. تا زمانی که به انتهای بازی‌ها برسیم هر تیم به دنبال تضعیف و تخریب تیم دیگری است در حالی که اگر تمرکزشان را به روی بازی تیم خود قرار دهند شانس قهرمانی آن تیم بیشتر می‌شود.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد:

در شرایط فعلی بهترین کار این است تیم‌های مدعی قهرمانی به فکر این باشند که تمرکزشان را روی بازی‌های خود قرار دهند تا شانس قهرمانی را از دست ندهند.

درخشان همچنین درباره علت عملکرد ضعیف سپاهان و تراکتور در نیم فصل دوم، اظهار کرد:

سپاهان چون در لیگ قهرمانان آسیا نتیجه خوبی نگرفت، آن نتیجه از نظر روحی و روانی روی تیم تاثیر نامطلوبی گذاشت، همچنین جابجایی در مدیریت سبب شد تا تیم تمرکز کافی برای ادامه بازی‌ها را نداشته باشد. سپاهان تیم خوبی بسته بود اما نمی‌دانم به چه دلیلی بازیکنان تمرکز لازم را در تیم نداشتند و همین مسئله سبب شد تیم از شکل اصلی خود خارج شود.

وی تاکید کرد:

سپاهان با وجود این که بازیکنان خوبی جذب کرده بود و روند رو به جلوی خوبی داشت اما رشد آن یک دفعه متوقف شد، حال این که چرا چنین اتفاقی برای تراکتور رخ داد مشخص نیست.

درخشان ادامه داد:

تراکتور نیز یکسری مشکلات در خرید بازیکنان داشت و فکر کنم یک مقدار در خرید بازیکن سلیقه‌ای عمل کرد و همین موصوع سبب شد تا مشکلاتی برای این تیم ایجاد شود. تراکتور برای قهرمانی هزینه‌های زیادی انجام داده بود اما به خاطر این گونه مسائل دچار مشکل شد.

وی در پایان با بیان این که هر دو استقلال و پرسپولیس شانس قهرمانی دارند، به ایسنا گفت:

هر دو تیم برای قهرمانی رقابت می‌کنند و منتظر لغزش یکدیگر هستند تا قهرمانی را به راحتی از دست ندهند.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • اعتراف مدافع شمس آذر؛ استقلالی هستم و از این تیم پیشنهاد داشتم
  • پیچ استقلال تندتر است، حریفان پرسپولیس سخت تر!
  • گودرزی: استقلالی هستم و از این تیم پیشنهاد داشتم
  • فلاح: دوست داشتم برای آقای گلی تلاش کنم
  • فکر نمی‌کنم مصدومیتم جدی باشد/ محکوم به برد برابر صنعت نفت بودیم
  • استقلال در آزادی، پرسپولیس در غربت | حمله به حال‌گیرها
  • درخشان: هم استقلال شانس قهرمانی دارد، هم پرسپولیس؛ هر تیم به دنبال تخریب دیگری است
  • پورموسوی: با جذب بازیکنان خارجی در نیم‌فصل دوم جبران کردیم
  • اگر استقلال تقویت می‌شد شرایط بهتری داشت | انتظار قهرمانی از پرسپولیس می‌رود
  • اسلامی: شجاعی مثل برخی مربیان دنبال دفاع کردن نیست