Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@16:01:26 GMT

13 واحد صنفی در دزفول به مراجع قضایی معرفی شد

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۹۲۷۷

13 واحد صنفی در دزفول به مراجع قضایی معرفی شد

دزفول - ایرنا - رئیس مرکز بهداشت دزفول با اشاره به اجرای طرح سلامت نوروزی در این شهرستان گفت: 13 واحد صنفی در 15 روز گذشته به دلیل نقص بهداشتی به مراجع قضایی معرفی شد.

رضا پورآئین روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح سلامت نوروزی از 20 اسفندماه در دزفول آغاز شده که در 15 روز نخست اجرای این طرح، 2 هزار و 320 مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، 108 مورد بازدید از سامانه های آبرسانی و 950 مورد بازدید از اماکن عمومی توسط مرکز بهداشت دزفول انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: 105 مورد نمونه برداری از آب و یکهزار و 732 مورد کلرسنجی در این مدت انجام شده که مشکل خاصی مشاهده نشده و موارد جزیی نیز برطرف شده است.
رئیس مرکز بهداشت دزفول با اشاره به انجام 122 مورد نمونه برداری از مواد غذایی افزود: 11 مورد از جمله نانوایی، کبابی، کلوچه پزی، فست فود، رستوران، بیرون بر و 2 آرایشگاه زنانه به دلیل نقص بهداشتی به مراجع قضایی معرفی و هفت مورد از این مراکز تعطیل شدند.
وی با بیان اینکه فعالیت این مراکز پس از مهلت 48 ساعته و رفع نواقص بهداشتی دوباره از سر گرفته شد، گفت: 2 هزار و 219 کیلوگرم انواع لبنیات و مواد پروتئینی در 15 روز گذشته در دزفول معدوم و به 35 مورد شکایت به سامانه 190 رسیدگی شد.
پورآئین افزود: طرح سلامت نوروزی در دزفول با 36 بازدید مشترک بهداشت و صنعت معدن، تعزیرات، دامپزشکی و فرمانداری همراه بوده و تاکنون 2 هزار و 724 نفر ساعت در اجرای این طرح مشارکت داشته اند.
240 واحد صنفی در شهرستان دزفول در طرح سلامت نوروزی و بازرسی از مراکز تهیه غذا، به دلیل تخلف بهداشتی به مراجع قضایی معرفی شدند.
7278/3022

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بهداشت طرح سلامت نوروزي دزفول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۹۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف هشت هزار کیلو گرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در البرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ علیرضا رفیعی پور گفت: در این مدت تیم های ثابت و سیار دامپزشکی از مراکز عرضه مواد پروتئینی استان البرز بازدید کردند که هشت هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی کشف و ۶ هزار کیلوگرم آن معدوم شد.

وی بیان کرد: سال گذشته نیز برای تامین گوشت قرمز مورد نیاز مردم البرز ۱۶۱ هزار راس دام زیر نظر کارشناسان دامپزشکی در این استان ذبح شد.

رفیعی پور یادآورشد: ۸۰۰ بیماری مشترک دام و انسان وجود دارد که باید نظارت دقیقی در این زمینه داشته باشیم .

مدیرکل دامپزشکی استان البرز افزود: ۱۹ میلیون و ۴۰۰ هزار قطعه طیور طی سال گذشته در البرز کشتار شد که ۷۳ هزار کیلوگرم آن غیر قابل مصرف بود.

وی بیان کرد: در این مدت ۹۲ هزار بازدید از مراکز تولید و توزیع مواد غذایی البرز داشتیم که فعالیت یک هزار و ۵۰۰ واحد صنفی غیر بهداشتی تشخیص داده شد.

مدیرکل دامپزشکی استان البرز ادامه داد: یک هزار و ۸۵۴ صدور پروانه صادر شده و اکنون ۴۸ مرکز نهاده های دامی های تک داریم.

دیگر خبرها

  • پلمب مرکز غیرمجاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • پلمب مرکز غیرمحاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • بازدید استاندار خوزستان از هلدینگ کشاورزی در دزفول
  • معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی
  • معرفی بیش از یکصد واحد متخلف به مراجع قضایی استان یزد
  • کشف هشت هزار کیلو گرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در البرز
  • کشف ۶ هزار عدد قرص از یک تعمیرگاه خودرو در مشهد
  • پرورش‌دهنده حلزون در شهرضا به مراجع قضایی معرفی شد
  • معرفی ۳۶۷ متخلف زیست محیطی به مراجع قضایی آذربایجان غربی
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین تصادفات نوروزی | ثبت بیش از یک میلیون بازدید بهداشتی