Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-03-28@20:59:27 GMT

پنتاگون تکلیف حمله نظامی به ونزوئلا را مشخص کرد

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۹۲۸۶

پنتاگون تکلیف حمله نظامی به ونزوئلا را مشخص کرد

ایرنا نوشت: سرپرست وزارت دفاع آمریکا گفت که کشورش به دنبال حل بحران ونزوئلا از طریق نظامی نیست.

به گزارش شریان نیوز،  پاتریک شاناهان سرپرست وزارت دفاع آمریکا و رئیس پنتاگون در نشستی در کنگره این کشور پیگیری دخالت نظامی در ونزوئلا توسط واشنگتن را رد کرد.

 

 

 

شاناهان در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا دولت دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا قصد دارد به راه حلی نظامی درباره بحران ونزوئلا برسد، گفت: برداشت من اینگونه نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آمریکا بلافاصله پس از آنکه خوان گوایدو رئیس مجلس ملی ونزوئلا و سرکرده مخالفان این کشور، خود را رئیس جمهوری خواند، او را به رسمیت شناخت و خواستار کناره گیری نیکلاس مادورو شد.
مادورو رئیس جمهوری ونزوئلا بحران اخیر در کشورش را کودتایی طراحی و حمایت شده توسط آمریکا دانسته و گوایدو را عروسک خیمه شب بازی واشنگتن توصیف می کند.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۹۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا تمام اطلاعات حمله تروریستی مسکو را به روسیه نداد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز از عدم ارسال کامل اطلاعات مربوط به احتمال حمله تروریستی به مسکو، از سوی آمریکا خبر داد.

نیویورک تایمز در گزارشی نوشت که آمریکا تمامی اطلاعات مربوط به حمله تروریستی به مسکو را در اختیار دولت روسیه قرار نداده است.

این رسانه آمریکایی مدعی شد فقدان اعتماد میان آمریکا و روسیه مانع از آن شد که واشنگتن تمام اطلاعاتی را که در مورد حمله تروریستی قریب الوقوع در مسکو در اختیار داشت، با روس ها به اشتراک بگذارد.

در گزارش نیویورک تایمز آمده است که روابط خصمانه میان واشنگتن و مسکو، مقامات آمریکایی را از به اشتراک گذاشتن هر گونه اطلاعاتی در مورد این توطئه، باز داشت.

به ادعای این رسانه آمریکایی، واشنگتن ظاهراً اطلاعات خود را از ترس مطلع شدن مقامات روسی از منابع اطلاعاتی یا روش‌های آن‌ها، نزد خود نگه داشت.

پیشتر در ماه مارس، سفارت آمریکا در مسکو به شهروندان آمریکایی در مورد حمله تروریستی احتمالی در روسیه هشدار داده بود.

چهار مرد مسلح جمعه گذشته با حمله به سالن کنسرت شهر مسکو، مردم حاضر در آنجا را به گلوله بستند. در نتیجه این حمله ۱۴۳ تن تاکنون کشته شده اند.

کد خبر 6064448

دیگر خبرها

  • آمریکا تمام اطلاعات حمله تروریستی مسکو را به روسیه نداد
  • موضع گیری جدید پوتین درباره جنگ با ناتو | تصمیم روسیه برای حمله به اروپا پس از اوکراین ؛ بی معنی و مرخرف است
  • نتانیاهو به دنبال چراغ سبز آمریکا برای حمله به رفح
  • آینده بشریت به روابط چین و آمریکا بستگی دارد
  • پنتاگون حمله هوایی آمریکا به شرق سوریه را رد کرد
  • حمله وزیر تندرو نتانیاهو به بایدن
  • شهادت نیروی سپاه در دیرالزور / پنتاگون: به سوریه حمله نکردیم
  • بن گویر: همین حالا باید وارد رفح شویم
  • ونزوئلا در تب و تاب انتخاباتی
  • آنتونوف: روسیه به‌جای آمریکا با دوستان خود همکاری امنیتی می‌کند