Web Analytics Made Easy - Statcounter

سن انتونیو اسپرز در خانه شارلوت در یک دیدار جذاب در کسب پیروزی ناکام ماند.

طرفداری- در چارچوب مسابقات ان بی ای، دو تیم شارلوت هورنتس و سن انتونیو اسپرز به میزبانی بوستونشارلوت به مصاف هم رفتند.

در پایان این شارلوت بود که در اوورتایم با نتیجه 125-116 پیروز میدان شد.

ورزشگاه تاریخ ساعت Spectrum Center 7 فروردین 3:30

گزارش بازی

کوارتر اول را شارلوت با عملکرد خوب در حمله موفق شد با نتیجه 29-23 به سود خودش به پایان ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کوارتر دوم اما اسپرز با استفاده بهتر از پرتاب های سه امتیازی موفق به جبران اختلاف کوارتر قبل و پیش افتادن شد. این کوارتر با نتیجه 26-36 به سود اسپرز به پایان رسید. نیمه دوم را اسپرز بهتر آغاز کرد اما دفاع خوب شارلوت اجازه بالا بردن اختلاف را به آن ها نداد تا درخشش کمبا باعث شود شارلوت کوارتر را با نتیجه 27-21 به سود خودش به پایان برد و از حریف پیش افتد. در کوارتر پایانی نیز شارلوت موفق شد تا اواسط کوارتر اختلاف را به سود خودش نگه دارد اما حملات ناموفق این تیم در دقایق پایانی و درخشش دمار دروزن برای اسپرز بازی را برابر کرد. دروزن در به ثمر رساندن شوت ثانیه اخر موفق نبود تا بازی به وقت اضافه کشیده شود. کوارتر چهارم با نتیجه 24-26 به سود اسپرز به پایان رسید. در اوورتایم برتری قاطع شارلوت با درخشش کمبا واکر پیروزی را برای میزبان به ارمغان آورد. اوورتایم با نتیجه 19-10 به سود شارلوت به پایان رسید.

آمار بازی

تیم پرتاب منطقه ای پرتاب سه امتیازی ترن اوور ریباند شارلوت هورنتس 47% 31% 6 45 سن انتونیو اسپرز 40.7% 34.2 11 60 تیم بازیکن امتیاز بازیکن ریباند بازیکن اسیست شارلوت هورنتس کمبا واکر 38 کمینسکی 10 کمبا واکر 11 سن انتونیو اسپرز دروزن 30 آلدریج 15 وایت 7

جدول مسابقات NBA

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۹۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال رم و بولونیا در هفته سی و سوم سری آ ایتالیا روز گذشته دوشنبه سوم اردیبهشت در ورزشگاه المپیک شهر رم به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر یک به سود بولونیا به پایان رسید. سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم رم در این بازی از دقیقه ۵۲ و به جای «تامی آبراهام» وارد زمین زمین شد و ۴ دقیقه بعد توانست تنها گل تیمش در این بازی را وارد دروازه بولونیا کند.

سایت «ilromanista» ایتالیا صحبت‌های پس از بازی آزمون را منتشر کرده است. مهاجم ایرانی رم اظهار داشت: ما مطمئناً برای کسب ۳ امتیاز بازی روانه زمین شده بودیم اما گاهی اوقات شرایطی پیش می‌آید که نتیجه دلخواه به دست نخواهد آمد.

او در پاسخ به این سوال که از لحاظ بدنی در چه شرایطی قرار دارد گفت: همه ما موظف هستیم تا بهترین عملکرد خود را در زمین داشته باشیم و برای موفقیت تیم بازی کنیم. گلزنی وظیفه من است و وظیفه‌ام را در این بازی انجام دادم.

کد خبر 6086064

دیگر خبرها

  • طرح لو رفته از پیراهن اول تاتنهام در فصل 25-2024 / عکس
  • گل های جذاب لحظه ثانیه های آخری تیم ملی انگلیس در طول تاریخ / فیلم
  • تایلند 3 عراق 2، هفتمین صعود متوالی به جام جهانی
  • تایلند 3 عراق 2: صعود به جام جهانی با بازگشت شیرین
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • ژاوی نمی‌خواهد بازنده و سرافکنده از بارسا برود
  • آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم
  • اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا
  • شکست ملوان مقابل سپاهان بعد از ۳۶۷۰ روز!
  • رم 1-3 بولونیا: گل سردار برای کامبک کافی نبود