Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@21:09:19 GMT

سیل جنوب سمنان یک قربانی گرفت

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۹۶۶۰

سیل جنوب سمنان یک قربانی گرفت

پیکر سرنشین خودرو ال ۹۰ پیدا شد.

به گزارش «تابناک»، مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان اعلام کرد: خودرو سواری ال۹۰ که شب گذشته در محدوده پل خرمشهر - حسن‌آباد در حال تردد بود، گرفتار سیل شد.

کشف خودرو ال‌۹۰ از سیل در ورودی روستای حسن‌‌آباد استان سمنان

به گفته وی، این خودرو پس از جست‌وجوی نیروهای هلال‌احمر، در ساعت ۲۳:۳۰ سه‌شنبه‌شب در محدوده پل زیرگذر حسن‌آباد رؤیت و با تلاش کارکنان آتش‌نشانی و هلال‌احمر از آب بیرون کشیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس، مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان اعلام کرد: با تلاش امدادگران تیم واکنش سریع هلال‌احمر و اهالی روستای حسن‌آباد، پیکر تنها سرنشین خودروی ال ۹۰ که شب گذشته در جنوب سمنان دچار سیل گرفتگی شده بود، پیدا شد.‌

▫️بر اساس گزارش‌های دریافتی، این خودرو با یک سرنشین مرد در محور حسن‌آباد به سمنان در حال حرکت بود که دچار سیل‌گرفتگی شد و در اثر این حادثه تنها سرنشین این خودرو جان خود را از دست داد

منبع: تابناک

کلیدواژه: سمنان سیل خودرو ال ۹۰ قربانی سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۹۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس/ روایت خبرگزاری فارس

به گزارش خبرآنلاین، امروز جمعی از اهالی روستای جمال احمد بندرعباس در اعتراض به حادثه در محدودۀ این روستا در مقابل فرمانداری شهر تجمع کردند.

فارس در خبری نوشت:فیلم‌های منتشرشده از این تجمع نشان می‌دهد معترضان پس از حضور در مقابل فرمانداری با مسئولان استان گفتگو کرده‌اند.

اما ماجرا چیست؟ عصر دیروز در جریان تعقیب‌وگریز پلیس و یک خودروی کوییک در بندرعباس، پلیس طبق قانون به‌کارگیری سلاح به‌سمت لاستیک خودرو شلیک کرده که یکی از تیرها به یکی از سرنشینان خودرو برخورد کرده و باعث فوت او شده است.

فرماندهی انتظامی بندرعباس دربارۀ این ماجرا گفته: مأموران در ادامۀ طرح مقابله با قاچاق خودروهای شوتی سوخت‌بر، به یک دستگاه خودروی کوییک دارای شیشه‌های کاملا دودی، با دو نفر سرنشین مشکوک شدند، اما سرنشینان این خودرو به اخطار پلیس بی‌توجهی کردند و با انجام حرکات نمایشی خطرناک و تغییر مسیر به‌سمت اتوبان متواری شدند.

مأموران نیز با رعایت کامل قانون به‌کارگیری سلاح، با هدف متوقف‌کردن خودرو، اقدام به شلیک به سمت لاستیک کردند که با توجه به سرعت بالا و وجود پستی و بلندی‌های زیاد مسیر حرکت، تیر شلیک شده، پس از انحراف، به سرنشین خودرو اصابت کرده و منجر به فوت او شد.

بررسی‌های اولیه از فعالیت این خودرو در زمینۀ قاچاق سوخت خبر می‌دهد، اما نتیجۀ نهایی بررسی‌های تخصصی، متعاقبا اعلام خواهد شد.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898815

دیگر خبرها

  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس
  • ماجرای تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس/ روایت خبرگزاری فارس
  • گزارش یک خبرگزاری از ماجرای تجمع امروز در مقابل فرمانداری بندرعباس + فیلم
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس + اطلاعیه مهم و فوری پلیس
  • توجه نکردن به دستور ایست پلیس، حادثه آفرید
  • ماجرای جان باختن سرنشین خودروی سوخت‌بر قاچاق چه بود؟
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به یک خودرو در جنوب لبنان
  • مرگ سرنشین خودرو سوخت بر در تعقیب و گریز پلیس
  • سیل در جنوب چین قربانی گرفت؛ بیش از ۱۱۰ هزار نفر آواره شدند
  • آماده باش هلال احمر در پی بارش رگباری باران و تندباد