Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریبا صادقی مربی تیم ملی والیبال بانوان ایران در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: تمام ملی پوشان والیبال بانوان کشورمان تحصیلات عالیه دارند و در حال حاضرآن ها دانشجو یا فارغ التحصیل رشته های مختلف دانشگاهی هستند.

شروع استعدادیابی ها از سنین پایه

صادقی افزود: نوجوانان زیادی داریم که در سنین پایه مشغول به فعالیت ورزشی هستند و استعدادیابی‌های فدراسیون والیبال نیز در همین سنین ۹ تا ۱۶ سال طی ۲ سال گذشته تا به الان انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: امیدوارم در سال جاری موضوع استعدادیابی بیشتر پیگیری شود و اهدافی که فدراسیون والیبال برای دختران نوجوان و آینده ساز میهن ترسیم کرده به طور جدی عملی شود. نوجوانان امروز نسل پایه گذار والیبال بانوان فردا هستند و باید زیر نظر یک مربی با دانش پرورش پیدا کنند،طبق گفته های مسئولان فدراسیون قرار است برای دخترانی که در مسابقات کشوری سال گذشته انتخاب شده اند یک مربی خارجی به کار گرفته شود.

صعود در رتبه بندی آسیا در سال ۹۷

مربی تیم ملی ادامه داد: تیم‌های ملی والیبال بانوان ایران در سال ۹۷ در هر سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در رتبه بندی کشور‌های آسیایی پیشرفت کرده اندکه این مسئله نویدبخش آینده والیبال بانوان ایران است.                        

 بیشترین تمرکز تیم ملی، روی جوان گرایی است

صادقی افزود: بیشترین تمرکز مربیان تیم ملی والیبال بانوان روی مسئله جوان گرایی و فرصت دادن به دختران جوان و بلند قامت والیبال ایران است. والیبالیست های دختر لژیونر ما نیز پس از حضور در یک لیگ خارجی معتبر تجربی های جدید را در کنار بازیکنان مطرح خارجی به دست آورده اند که به تیم بانوان ایران کمک شایانی می کند.

بیشنر بخوانید:

خوش‌خبر: هیچ مبلغی از سوی هدایتی به حساب فدراسیون واریز نشده است

کولاکوویچ: اولویت اول ما المپیک است

ورزشکارانی که پای آرمان‌های خود و انقلاب ایستادند

انتهای پیام/

اظهارات صادقی در خصوص  تیم ملی والیبال بانوان ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی والیبال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۳۰۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان مسابقات والیبال بانوان در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  در این بازی ها که در سالن شهیده زهرا همتیان سمنان برگزار شد ، تیم‌های خانه لیزر لبخند و آکادمی رضایان به ترتیب سکو‌های قهرمانی و نایب قهرمانی را گرفتند
در این بازی‌ها ۱۲ تیم رقابت کردند .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دعوت از ٧ والیبالیست ناشنوای آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی
  • نیکان قهرمان والیبال نوجوانان دختران آذربایجان شرقی
  • «مبینا رستمی» والیبالیست کیست و چرا عذرخواهی کرد؟
  • پایان مسابقات والیبال بانوان در سمنان
  • تعداد ۳۷۴ پاتوق گفت وگو در گلستان برگزار شد
  • ۱۹ والیبالیست ایرانی در لیست خرید لیگ کره جنوبی!
  • دعوت هشت خراسانی به تیم‌های ملی والیبال پسران و دختران
  • راهیابی والیبالیست‌های مهاباد و بوکان به اردوی تیم‌ملی
  • راهیابی دو والیبالیست از مهاباد و بوکان به اردوی تیم ملی
  • خداحافظی یک بازیکن از نسل طلایی ایران | ملی‌پوش سابق مربی می‌شود