Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@04:28:49 GMT

حمله شدید هروه رنار به الهلال عربستان

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۳۱۱۳۴

حمله شدید هروه رنار به الهلال عربستان

سرمربی تیم ملی فوتبال مراکش از دلیل دعوت نشدن ستاره جوان الهلال به تیم ملی خبر داد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از اسپورت، هرو رنار سرمربی فرانسوی مراکش در نشستی خبری سخنانی را بر زبان آورد که باعث شوکه شدن هواداران الهلال و البته ناراحتی و خشم آن‌ها شد. او مخالف پیوستن اشرف بن شرقی بازیکن جوان مراکشی به الهلال است و گفت: پیوستن بن شرقی با استعداد و جوان به الهلال اشتباهی نابخشودنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌توانم قبول کنم که بازیکنانی در سن ۳۰ سال راهی لیگ‌های عربی شوند، اما بازیکنان جوان و با استعداد نباید مرتکب چنین اشتباهی شوند. آن‌ها باید راهی لیگ‌های اروپایی شوند تا پیشرفت کنند و خود را نشان دهند.

سرمربی مراکش ادامه داد: بن شرقی بازیکن بسیار بااستعدادی بود. او می‌توانست در بالاترین سطح بازی کند، اما تصمیم بد او در پیوستن به الهلال باعث شد تا نه تنها پیشرفت نکند بلکه پس رفت هم داشته باشد. یورو اسپورت عربی نوشت که این اظهار نظر سرمربی تیم ملی فوتبال مراکش باعث ناراحتی و شوکه شدن هواداران الهلال شده است. رنار سرمربی تیم ملی فوتبال مراکش یکی از گزینه‌های اصلی جایگزینی کارلوس کی روش در نیمکت تیم ملی فوتبال ایران است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: هروه رنار الهلال بن شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۳۱۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار باران، رعد و برق و وزش باد در نیمه شرقی کشور / بارش‌ها در کدام مناطق ادامه دارد؟

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به اینکه امروز در بیشتر مناطق نیمه شرقی، در بعضی ساعات رگبار باران و رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد، گفت: بارش باران در بعضی مناطق کشور ادامه دارد.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در بیشتر مناطق نیمه شرقی، در بعضی ساعات رگبار باران و رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

وی افزود: روز جمعه در کرمان، نیمه شمالی سیستان و بلوچستان و بعضی نقاط در استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد و ارتفاعات البرز مرکزی، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد انتظار می‌رود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: شنبه در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، ارتفاعات هرمزگان و غرب فارس، افزایش ابر و رگبار باران و احتمال رعد و برق پیش بینی می‌شود.

ضیائیان ادامه داد: یکشنبه در بخش‌هایی از جنوب غرب و جنوب و دوشنبه در ارتفاعات خوزستان و ایلام، بارش پراکنده پیش بینی می‌شود و طی دو روز مذکور در سایر مناطق کشور جوی آرام حاکم خواهد بود.

وی گفت: طی پنج روز آینده وزش باد در نوار شرقی کشور تداوم خواهد داشت و در بعضی از ساعات روز وزش باد شدید و گرد و خاک رخ می‌دهد؛ همچنین پنجشنبه تنگه هرمز و دریای عمان و جمعه شرق دریای عمان مواج خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا خاطرنشان کرد: وضعیت کنونی آسمان اصفهان، کمی ابری تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد شدید با بیشینه ۲۴ و کمینه ۹ درجه سانتی‌گراد است و روز جمعه، صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد با بیشینه ۲۶ و کمینه ۱۰ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 747712

دیگر خبرها

  • رگبار باران، رعد و برق و وزش باد در نیمه شرقی کشور / بارش‌ها در کدام مناطق ادامه دارد؟
  • مردی با دو چهره: دشمن بزرگان در عربستان کباب شد!‏
  • (عکس) کامنت جنجالی سیاوش یزدانی برای الهلال عربستان!
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • انتقاد عربستانی‌ها از غرور سرمربی الهلال
  • سرمربی الهلال: باختیم ولی سرمان را بالا می‌گیریم
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • تنش سیاسی مراکش و الجزایر بخاطر پیراهن فوتبال!
  • جنجال در فوتبال آفریقا به خاطر طراحی یک پیراهن! + عکس
  • ادعای بزرگ ژسوس: الهلال به صعود ایمان دارد!‏