Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرناپلاس- امام جمعه موقت اصفهان معتقد است سال 98 سال بهتری خواهد بود. او به کسانی که پیش‌بینی می‌‌کنند سال جدید سال سختی است هشدار می‌دهد با این پیش‌بینی‌های نادرست، دل مردم را خالی نکنند.

محمدتقی رهبر در گفت‌وگو با ایرناپلاس اظهار می‌کند: اینکه از الان پیش‌‌بینی کنیم سال جدید سال سختی است، درست نیست، چرا که در حقیقت ما با این کار، دل مردم را خالی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او می‌افزاید:‌ اینطور پیش‌بینی‌ها دقیقاً در راستای سیاست دشمن حرکت کردن است. دشمن ‌می‌خواهد پشتوانه نظام را از بین ببرد و مردم را نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران دلسرد کند. اگر ما هم از الان بگویم سال جدید سال سختی خواهد بود، ما هم در همان راستا حرکت کرده‌ایم.

رهبر می‌گوید: اگر تحت فرمان رهبری به توان داخلی تکیه کنیم، بر کار و تلاش خود بیفزایم، از اشرافی‌گری به دور و به فکر توده‌ها باشیم، قطعاً سال جدید سال خوبی خواهد بود.

این فعال سیاسی اصولگرا خطاب به مسئولان توصیه می‌کند: در برنامه‌ریزی‌ها و تصمیم‌گیری‌ها، توده‌‌های مردم را باید در نظر گرفت. مسئولان باید متعهدانه‌تر فعالیت کنند و اشرافی‌گری در زندگی آنها نیاید. باید جلوی حقوق‌های نجومی و فاصله‌‌‌های طبقاتی را بگیرند. در یک کلمه اگر عدالت در کشور رعایت شود، مشکلات حل خواهد شد.

رهبر یادآور می‌شود: کشور با عدالت می‌ماند، ما باید روی عدالت کار کنیم. مقام معظم رهبری هم در پیام گام دوم انقلاب از آینده روشن صحبت کردند. بنابراین من اصلاً معتقد نیستم که سال جدید سال سخت‌‌تری باشد، بلکه امیدواریم سال بهتری باشد.

او تأکید می‌کند: برای مدیریت کشور باید تدبیر صحیح اسلامی و انقلابی داشته باشیم که اگر این‌طور باشد، هیچ مشکل و نگرانی نخواهیم داشت.

**اداره کل اخبار چندرسانه ای**ایرناپلاس**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي امام جمعه اصفهان نظام جمهوري اسلامي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۳۱۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم رژه نیروهای ارتش و مسلح دراصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ در این مراسم یگان‌های رزمی و زرهی نیروی زمینی ارتش، بالگردهای هوانیروز، جنگنده‌های نیروی هوایی، تسلیحات و سامانه‌های پدافندی نیروی پدافندهوایی و تجهیزات نظامی در جایگاه رژه رفتند.

همچنین در این مراسم آخرین دستاورد‌های یگان‌های مختلف نظامی استان اصفهان به نمایش گذاشته می شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: به همه نیروهای مسلح کشور باید افتخار کرد چرا که عاشقانه به کشور و نظام خدمت می کنند

آیت الله طباطبایی نژاد تاکید کرد : ارتش سعی کند همواره حافظ انقلاب و کشور باشد. 

امام جمعه اصفهان به حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولگری سفارت ایران در سوریه اشاره کرد و گفت : دشمن از حد خود تجاوز کرد و باید تنبیه می شد .

آیت‌الله طباطبایی افزود: ضربه ای که کشورمان به رژیم صهیونیستی وارد کرد کمتر از عملیات طوفان الاقصی نبود و خودشان هنوز باورشان نمی شود .

امام جمعه اصفهان گفت: پاسخی که داده شد به حدی بود بود که تحولی در دنیا بوجود آوردو رژیم صهیونیستی فهمید که ایزان کشوری  قدرتمند مسلمان با ارتش و سپاه  است.

 

 

دیگر خبرها

  • امام جمعه اصفهان : هیمنه رژیم صهیونیستی از بین رفته است
  • عملیات "وعده صادق" نمایش قدرت نظامی ایران بود
  • امام جمعه موقت تهران: عملیات وعده صادق یک طوفان‌الاقصی ایرانی بود / هیچ‌چیز برای امروز ما، حیاتی‌تر از وحدت نیست
  • عملیات وعده صادق اقدامی مشروع، دفاعی و حکیمانه بود
  • «وعده صادق» عملیات مشروع و به موقع رزمندگان در برابر اسراییل
  • حمله سپاه به رژیم صهیونیستی، عظمت ایران را به جهان ثابت کرد 
  • رگبار و رعد و برق در ۴ استان/پیش‌بینی وقوع سیلاب
  • روزنامه اطلاعات : عشق که یکطرفه نمی شود؛ مسئولین هم مردم را دوست بدارند
  • مراسم رژه نیروهای ارتش و مسلح دراصفهان
  • انتقاد یک روزنامه از حضور صدیقی در نماز جمعه و راه اندازی دوباره گشت ارشاد