Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-25@01:11:12 GMT

هرو رنار هواداران الهلال را شوکه کرد

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۳۱۵۲۹

به گزارش پارس نیوز، 

هرو رنار سرمربی فرانسوی مراکش در نشستی خبری سخنانی را بر زبان آورد که باعث شوکه شدن هواداران الهلال و البته ناراحتی و خشم آنها شد.

او مخالف پیوستن اشرف بن شرقی بازیکن جوان مراکشی به الهلال است و گفت: پیوستن بن شرقی با استعداد و جوان به الهلال اشتباهی نابخشودنی است. می‌توانم قبول کنم که بازیکنانی در سن ۳۰ سال راهی لیگ‌های عربی شوند اما بازیکنان جوان و با استعداد نباید مرتکب چنین اشتباهی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها باید راهی لیگ‌های اروپایی شوند تا پیشرفت کنند و خود را نشان دهند.

سرمربی مراکش ادامه داد: بن شرقی بازیکن بسیار بااستعدادی بود. او می‌توانست در بالاترین سطح بازی کند اما تصمیم بد او در پیوستن به الهلال باعث شد تا نه تنها پیشرفت نکند بلکه پس رفت هم داشته باشد.

یورو اسپورت عربی نوشت که این اظهار نظر سرمربی تیم ملی فوتبال مراکش باعث ناراحتی و شوکه شدن هواداران الهلال شده است.

به گزارش ایسنا، هرو رنار سرمربی تیم ملی فوتبال مراکش یکی از گزینه‌های اصلی جایگزینی کارلوس کی روش در نیمکت تیم ملی فوتبال ایران است.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: مراکش خشم بازی سرمربی تیم ملی سرمربی تیم ملی کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال بازی تیم ملی فوتبال ایران سرمربی تیم ملی فوتبال کارلوس کی روش یورو پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۳۱۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی البلیهی به سمت الهلالی ها یورش برد | شعار هواداران علیه مدافع باتجربه؛ مقصر حذف ما، تویی!

هواداران الهلال اعتقاد دارند علی البلیهی مقصر حذف تیم آن هاست.

طرفداری | شکست سنگین در بازی رفت، مانع صعود الهلال به فینال لیگ قهرمانان آسیا شد. نماینده عربستان با وجود پیروزی 2 بر 1 در بازی برگشت مقابل العین امارات، نتوانست از سد این تیم عبور کند و از رسیدن به فینال بازماند.

شکست سنگین الهلال در بازی رفت، خشم هواداران این تیم را برانگیخت و آنها علی البلیهی، مدافع باتجربه تیمشان را مقصر اصلی این ناکامی می‌دانند. البلیهی در جریان دو بازی رفت و برگشت، اشتباهات فاحشی مرتکب شد. همین موضوع باعث شده هواداران الهلال به شدت از او انتقاد کنند.

پس از بازی برگشت، هواداران الهلال علیه البلیهی شعار سر دادند و این بازیکن عصبانی به سمت آنها یورش برد. با وساطت مدیر ورزشی باشگاه، البلیهی به رختکن هدایت شد تا از وقوع اتفاقات ناگوار جلوگیری شود.

علی البلیهی در طول دوران فوتبال خود، بارها به خاطر رفتارهای جنجالی‌اش مورد انتقاد قرار گرفته است. او پیش از این نیز با درگیری با ستاره‌های بزرگ فوتبال جهان خبرساز شده بود. این موضوع باعث شده تا البلیهی حتی در میان هواداران تیم خود نیز محبوبیت زیادی نداشته باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • الهلال از سبیل متنفر است - تا اطلاع ثانوی
  • علی البلیهی به سمت الهلالی ها یورش برد | شعار هواداران علیه مدافع باتجربه؛ مقصر حذف ما، تویی!
  • عکس| واکنش جنجالی سیاوش یزدانی به باخت الهلال که باعث خشم هواداران شد
  • (عکس) کامنت جنجالی سیاوش یزدانی برای الهلال عربستان!
  • انتقاد عربستانی‌ها از غرور سرمربی الهلال
  • کامنت عجیب سیاوش یزدانی زیر پست الهلال با ایموجی خنده! + عکس
  • نمک سیاوش یزدانی بر زخم هواداران الهلال!
  • تنش سیاسی مراکش و الجزایر بخاطر پیراهن فوتبال!
  • جنجال در فوتبال آفریقا به خاطر طراحی یک پیراهن! + عکس
  • اوسمار: اهانت‌ها تبدیل‌ به حمایت شده است؛ آلیسون‌ بکر را من کشف کردم