Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نتایج کمانداران کامپوند ایران در بخش مقدماتی رقابت‌های کاپ آسیایی مشخص شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، در دومین روز از مرحله اول کاپ آسیایی تیراندازی با کمان در تایلند، نتایج کمانداران کشورمان در بخش مقدماتی کامپوند مشخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، محمدصالح پالیزبان و اسماعیل عبادی در پایان مرحله مقدماتی در رده‌های اول و دوم ایستادند. نمایندگان کشورمان در دور نخست مرحله حذفی استراحت خواهند داشت.

نیما محبوبی دیگر کماندار کشورمان با قرار گرفتن در رده نهم مرحله مقدماتی، در دور نخست مرحله حذفی استراحت خواهد داشت.

مسابقات مرحله حذفی کامپوند فردا پیگیری خواهد شد.

با توجه به نتایج انفرادی کمانداران در دور مقدماتی، تیم ایران در رده اول قرار گرفت. مسابقات بخش تیمی شنبه ۱۰ فروردین ماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تیراندازی با کمان کاپ آسیایی اسماعیل عبادی میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۳۱۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، سی و دومین دوره رقابت های تنیس روی میز لیگ برتر باشگاه های کشور که از دی سال گذشته با حضور هشت تیم آغاز شد، از ۳۱ اردیبهشت با برگزاری مرحله سوم این رقابت ها پیگیری می شود. این مرحله از مسابقات تا ۵ خرداد ادامه خواهد داشت.

پتروشیمی بندرامام، نفت آبادان، رعد پدافند هوایی، پاک نژاد اسپورت، عقاب نهاجا، فراسنج تهران، شهرداری کرج و مناطق نفت خیز جنوب برگزارکننده این فصل از مسابقات هستند. نفت آبادان مدافع عنوان قهرمانی است ضمن اینکه پتروشیمی هم پرافتخارترین تیم لیگ تنیس روی میز ایران است که پس از چندسال غیبت در این فصل از مسابقات شرکت خواهد داشت.

دیدارهای مرحله سوم در حالی برگزار می شود که پتروشیمی در پایان مرحله دوم صدرنشین جدول رده بندی شد. در این مرحله که اسفند سال گذشته برگزار شد، تیم فراسنج حضور نداشت. چهار دیدار عقب افتاده این تیم در مرحله دوم، در جریان مرحله سوم مسابقات برگزار می شود.

مرحله سوم لیگ تنیس روی طی پنج دور پیگیری می شود. در پایان و بر اساس رده بندی نهایی تیم ها، چهار تیم وارد مرحله پلی آف (نیمه نهایی) می شوند.

دیدارهای نیمه نهایی ۲۰ و ۲۴ خرداد به صورت رفت و برگشت برگزار می شود. ۲۷ و ۳۱ خرداد هم زمان مصوب برای برگزاری دیدارهای رفت و برگشت فینال است.

کد خبر 6087578

دیگر خبرها

  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی کاپ جهانی شانگهای
  • راه یابی نمایندگان کشورمان به مرحله پایانی اسکواش قطر جونیور
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت (ع) دانشجویان اعلام شد
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • گزینه اول آقای گلی آسیا از فوتسال ایران
  • حریف فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد