Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@16:18:43 GMT

بیشترین بارش اخیر باران در خراسان رضوی نصیب ریوش شد

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۳۲۸۳۸

بیشترین بارش اخیر باران در خراسان رضوی نصیب ریوش شد

یحیی قاینی پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان باران از دیروز تا ساعت 10 و 30 دقیقه امروز هفتم فروردین در این شهر واقع در جنوب غرب خراسان رضوی بارید.
وی ادامه داد: بعد از ریوش، کاخک با 29.9میلیمتر و خلیل آباد با 23.5 میلیمتر بیشترین حجم بارشها را به خود اختصاص دادند.
رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: میزان بارش باران طی این مدت در ایستگاه فرودگاه مشهد نیز 12 میلیمتر ثبت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قاینی پور افزود: کمینه دمای هوای دیروز مشهد هفت و بیشینه آن 13 درجه سانتیگراد بود و بیشینه دمای هوای امروز مشهد 19 درجه سانتیگراد پیش بینی شده است.
وی ادامه داد: قوچان با دمای هوای پنج درجه و تایباد با دمای هوای 26 درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی ظرف 24 ساعت گذشته بودند.
سامانه جوی بارش زا که از دوشنبه شب گذشته در خراسان رضوی فعال شده بود امروز از این استان خارج می شود.
1922/2030
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 بارش باران خراسان رضوی مشهد هواشناسی باران 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۳۲۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی در هفته آینده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛  کارشناس هواشناسی استان همدان گفت: بارش خفیف و پراکنده باران در پی نفوذ یک سامانه ضعیف بارشی، از عصر فردا (جمعه) مناطق غربی استان را فرا می‌گیرد.

محمدحسن باقری شکیب  افزود: آسمان بیشتر نقاط استان تا فردا صاف تا قسمتی ابری و از بعدازظهر روز جمعه شاهد افزایش ابر و رگبار موقت در غرب استان خواهیم بود.

او تصریح  کرد: یکشنبه شب و روز دوشنبه شاهد ورود سامانه بارشی جدید به استان خواهیم بود.

کارشناس هواشناسی استان همدان افزود: اسدآباد و فامنین با ۲۲ درجه سانتیگراد بالای صفر و بهار با ۲ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط استان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

باقری شکیب گفت: کمینه دمای هوای شهر همدان در این مدت سه درجه سانتیگراد و بیشینه دمای هوای این شهر نیز ۲۰ درجه سانتیگراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

 

دیگر خبرها

  • وزش باد در خراسان رضوی شدت می‌گیرد
  • پیش بینی افزایش ۵ تا ۸ درجه‌ای دمای هوا در خراسان رضوی
  • ورود سامانه بارشی در هفته آینده
  • هشدار سرمازدگی ؛لاله زار بردسیرسردترین نقطه کشور
  • لاله زار سردترین ایستگاه سرد کشور
  • بیشترین بارش در شهرضا ثبت شد / کاهش کمینه دما در اصفهان
  • بیشترین بارش در شهرضا ثبت شد/ کاهش کمینه دما در اصفهان
  • بارش باران تا یکشنبه هفته آینده در ایران
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲۹ و ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / بارش باران در نقاط اکثر استان ها
  • پیش‌بینی وضعیت هوا تا یکشنبه هفته آینده/ بارش باران و رعد و برق در این استان‌ها