Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد دایی، مربی تیم فوتبال سایپا تأکید کرد این تیم به علت محرومیت برخی از بازیکنانش با تیمی نیم‌بند به مصاف نساجی خواهد رفت. ۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمد دایی در نشست خبری پیش از دیدار فردا (پنج‌شنبه) تیمش مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: تسلیت می‌گویم به مردمی که در حوادث اخیر عزیزان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ان‌شاءالله مردم بدون دغدغه و به راحتی زندگی کنند. آرزو می‌کنم که هیچ دغدغه‌ای نداشته باشند. درباره بازی باید بگویم که در بازی قبلی داوری ما را قلع و قمع کرد و فردا یک تیم نیم‌بند را باید به میدان بفرستیم.

نارضایتی بازیکنان سایپا از واریزی جدید باشگاه

 

ادامه دارد ...

R1351/P/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط علی دایی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: علی دایی علی دایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۳۳۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران: با احترام به ترکمنستان به میدان می‌رویم

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از بخش رسانه‌ای تیم ملی، رامین رضاییان در نشست خبری پیش از دیدار برابر ترکمنستان، اظهار کرد: ما همیشه با احترام به رقبا پا به میدان مسابقه می‌گذاریم و احترام به حریف را همیشه برای خود تمرین می‌کنیم. در دیدار فردا هم با احترام کامل به مردم و تیم ملی ترکمنستان به میدان می‌رویم، اما قطعا با تمام وجود برای اجرای برنامه‌های سرمربی تیم ملی و کسب پیروزی به میدان خواهیم رفت.   وی افزود: قطعا فردا روز متفاوتی نسبت به بازی رفت خواهیم داشت. در بازی قبل هواداران ایرانی کنارمان بودند و در این بازی ترکمنستان از حضور هواداران خود استفاده خواهد کرد بنابراین این دیدار کاملا متفاوت خواهد بود. فراموش نکردیم که در مسابقات اردن قطر را با چهار گل شکست دادیم، اما در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا برابر این تیم نتیجه لازم را نگرفتیم؛ نتیجه‌ای که هنوز به شخصه آن را هضم نکرده‌ام، بنابراین در دیدار فردا برای ما روز جدیدی خواهد بود و بدون توجه به نتیجه بازی رفت تلاش خواهیم کرد سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

دیگر خبرها

  • علی دایی را محروم کردم، شیشه ماشینم را شکستند!
  • ماجرای اخراج دایی و حضور احمدی‌نژاد در رختکن تیم ملی
  • عملیات بقا، همه‌چیز در کنترل ساکت(عکس)
  • ◄ بده و بستان عجیب بین دو کامیون ساز بزرگ و باسابقه ایران!
  • لیگ برتر والیبال؛ مصاف پیکان و فولاد با یک ساعت تاخیر
  • ترکیب تیم ملی ایران برای مصاف با ترکمنستان
  • ترکیب ایران در مصاف با ترکمنستان مشخص شد
  • پولی از برزیل در راه ایران!
  • بازیکن تیم ملی فوتبال ایران: با احترام به ترکمنستان به میدان می‌رویم
  • آماده برای جنگ بقا زیر وزنه سنگین(عکس)