Web Analytics Made Easy - Statcounter

روسای شورای هماهنگی بانک های دولتی و کانون بانک های خصوصی در بیانیه ای مشترک، آمادگی نظام بانکی برای حمایت از هموطنان سیل زده در زمینه های اعطای تسهیلات و امهال بدهی ها را اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، روسای شورای هماهنگی بانک های دولتی و کانون بانک های خصوصی در بیانیه ای مشترک، آمادگی نظام بانکی برای حمایت از هموطنان سیل زده در زمینه های اعطای تسهیلات و امهال بدهی ها را اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در بیانیه مشترک محمدرضا حسین زاده رییس شورای هماهنگی بانک های دولتی و نیمه دولتی و کوروش پرویزیان رییس کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی آمده است: ضمن ابراز همدردی با هموطنان سیل زده و تسلیت به خانواده های جانباختگان، نظام بانکی کشور آمادگی، همکاری و حمایت همه جانبه خود را برای اجرای سیاست های دولت محترم و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در زمینه های اعطای تسهیلات و امهال بدهی های آسیب دیدگان حوادث اخیر در استان های گلستان، مازندران، فارس، لرستان و ... اعلام می دارد.

 

براساس آمار اعلام شده، تاکنون بیش از ۲۴ نفر بر اثر سیل در استان های گلستان، مازندران، لرستان، فارس و خوزستان جان خود را از دست داده اند و خسارت های فراوانی به زیرساخت های شهری و روستایی و همچنین منازل مسکونی و خودروهای شخصی وارد شده است./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: سیل بارندگی و سیلاب خسارت سیل شیراز خبرگزاری شبستان خسارت سیلاب مسافران نوروزی سیلاب آق قلا گلستان سیل زدگان بانک سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۳۳۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ پرداخت کامل بدهی ایران به بانک توسعه اسلامی

جمعی از وزرای و معاونان رئیس جمهور پس از پایان جلسه این هفته هیات دولت چهارشنبه ۵ اردیبهشت با حضور در جمع خبرنگاران، پاسخگوی پرسش های آنها بودند.

دریافت 150 MB

خبرنگار: محسن فرامرزی/ تصویربردار و تدوینگر: مجتبی هادوی

دیگر خبرها

  • معرفی توانمندی‌های نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان
  • اولین معامله مالکین جدید سرخابی‌ها/ تسویه بدهی میلیاردی استقلال با مالک پرسپولیس!
  • ویدیو/ پرداخت کامل بدهی ایران به بانک توسعه اسلامی
  • حدادی: بدهی پرسپولیس به بانک شهر را به صورت تهاتری می‌پردازیم
  • اولین اثر بانکی شدن پرسپولیس: تهاتر پاداش AFC
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند
  • بانک‌هایی که همچنان نرخ سود ممنوعه روی میز دارند/ با بهره بانکی ۴۰ درصد، دلالی جایگزین تولید می‌شود!
  • معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان.
  • راه‌اندازی پلتفرم آموزشی مهارت‌افزایی برای مشمولان نظام وظیفه/ایجاد نئو بانک صنعتی
  • سه وام قرض الحسنه از ۱۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومن بدون نیاز به سپرده و ضامن!