Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-19@15:49:39 GMT

مهاجمی که عصای دست علیرضا منصوریان شده است

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۳۳۵۷۵

مهاجمی که عصای دست علیرضا منصوریان شده است

رویداد۲۴ ارسلان مطهری مهاجم تیم ذوب آهن در دقیقه ۸۵ دربی اصفهان گلزنی کرد تا نه تنها رشته‌های سپاهان برای پرواز به صدر پنبه شود، بلکه خودش تبدیل به بهترین گلزن فصل ذوب آهن شود.

مطهری بعد از یک نیم فصل بد توأم با دوران مصدومیت در ذوب آهن، نیم فصل دومی خوب را با این تیم تجربه می‌کند. این بازیکن که در لیگ قهرمانان آسیا هم برای تیمش خوب گل می‌زند، زننده همه گل‌های سپاهان در نیم فصل دوم است تا یک تنه بار خط حمله سبز پوشان را بر دوش بکشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطهری در نیم فصل دوم یک گل به پدیده، ۲ گل به استقلال خوزستان و یک گل هم سپاهان زد تا جمع گل‌های زده‌اش را در این نیم فصل به عدد ۴ برساند و به تنهایی بهترین گلزن ذوب آهن در این فصل باشد.

مهاجم ۲۶ ساله ذوب آهن که در تیم نفت تهران با علیرضا منصوریان به فوتبال ایران معرفی شد و به اوج رسید، بعد از پشت سر گذاشتن یک دوران افت، بار دیگر در تیمی که منصوریان هدایت آن را بر عهده دارد به اوج رسیده است.

وی به جز ۴ گلی که در لیگ برتر برای ذوب آهن به ثمر رسانده، در لیگ قهرمانان آسیا هم یک گل با ارزش و ۳ امتیازی برابر النصر عربستان در مرحله گروهی و یک گل هم برابر الغرافه در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به ثمر رساند تا شمار گل‌های زده‌اش در این فصل با پیراهن ذوب آهن را به عدد ۶ برساند.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 علیرضا منصوریان ارسلان مطهری تیم ذوب آهن مهاجم تیم ذوب آهن دربی استقلال و پرسپولیس دربی استقلال خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۳۳۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب گل‌گهر برای بازی با استقلال خوزستان

ترکیب گل‌گهر برای بازی با استقلال‌ خوزستان اعلام شد.

طرفداری | گل‌گهر و استقلال‌ خوزستان برابر یکدیگر قرار می‌گیرند.

گل‌گهر در چهارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر برابر استقلال خوزستان قرار می‌گیرد و ۱۱ مرد اصلی اوزونیدیس برای این دیدار به شرح زیر هستند:

محمدرضا اخباری، سید ابوالفضل رزاق پور، علیرضا علیزاده، علیرضا کوشکی، مهدی تیکدری نژاد، مهدی ممی‌زاده، سعید سحرخیزان، سامان فلاح، قائم اسلامی خواه، اریک باگناما و بهنام برزای

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • گزارش زنده: گل‌گهر 0 - 0 استقلال خوزستان
  • حمید مطهری، تماشاگر ویژه بازی هوادار و پیکان
  • ترکیب گل‌گهر برای بازی با استقلال خوزستان
  • وضعیت عجیب ارسلان مطهری در تراکتور
  • افزایش ۲ برابری سرانه ورزشی آذربایجان‌غربی در دولت سیزدهم
  • فضای ورزش آذربایجان غربی به ١٠٧ هزار مترمربع افزایش یافت
  • ترانسفر نافرجام در تبریز؛ مهاجمان استقلال و پرسپولیس به نیمکت پیچ شدند
  • اتفاق عجیب برای یک پرسپولیسی و یک استقلالی در تبریز
  • نظر علی مطهری درباره بهشت زوری
  • انتقاد علی مطهری از رواج کلمات بیگانه در تلویزیون و تابلوهای شهری /دولت اسلامی فقط مسئول معیشت مردم نیست