Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هلال‌احمر شهرستان‌های مینودشت و گالیکش گفت: مادر باردار ساکن در روستای لیرو از توابع دهستان نیلکوه بخش مرکزی شهرستان گالیکش با بالگرد جمعیت هلال‌احمر به بیمارستان مینودشت انتقال یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیلکوه؛ ظهر امروز محمدرضا استیری در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: خوشبختانه با هماهنگی‌های فرماندار گالیکش و تلاش جمعیت هلال‌احمر به کمک بالگرد امداد و نجات هلال‌احمر گلستان، مادر بارداری که در روستای لیرو گالیکش گیر افتاده بود و حال مطلوبی نداشت، به بیمارستان الزهرا سلام‌الله علیها مینودشت انتقال داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس‌ازاین عملیات همچنین به ۴ روستای لیرو، سیجان، یورت کاظم و کندسکوه نیز امدادرسانی و تحویل آذوقه و اقلام خوراکی انجام پذیرفت.

رئیس جمعیت هلال‌احمر مینودشت و گالیکش گفت: از همان دقایق اولیه وقوع سیل، نیروهای داوطلب و پرسنل این جمعیت ضمن حضور در مناطق مختلف شهرستان، به بررسی ابعاد مختلف حوادث پرداختند و سپس نسبت به ارسال تجهیزات، اقلام و کمک‌های موردنیاز مردم اقدام شد.

استیری افزود: همچنین نسبت به ارائه خدمات به مردم روستاهای صعب‌العبور شهرستان از طریق بالگرد هلال‌احمر اقدام شد که خوشبختانه موفق شدیم عصر جمعه (۳ فروردین‌ماه) توسط یک فروند بالگرد به روستای محروم کندسکوه امدادرسانی و ارسال آذوقه انجام شود و یک پیرمرد بیمار که شرایط مساعدی نداشت را نیز به بیمارستان مینودشت انتقال دادیم.

وی خاطرنشان کرد: همه نیروهای جمعیت هلال‌احمر به‌صورت داوطلبانه و جهادی آماده خدمات‌رسانی به هم‌وطنان حادثه‌دیده در اقصی نقاط کشور هستند و تنها رضای خدا و رضایت مردم است که برای ما در اولویت قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۳۳۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد

به گزارش خبرنگار مهر، محسن حسین‌زاده امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: واحد داوطلبان جمعیت هلال احمر درمیان، در سال ۱۴۰۲ با هم‌افزایی مشارکت‌های مردمی و همکاری‌های بین‌بخشی با مؤسسات و تشکل‌های مردم نهاد طرح‌های مختلفی را اجرا کرده است.

وی افزود: در این راستا تعداد هزار و ۴۶۱ بسته غذایی و معیشتی برای خانواده‌های کم بضاعت و کم برخوردار شهرستان تهیه و توزیع شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان درمیان بیان داشت: در اولین طرح توزیع و حمایت جمعیت هلال احمر شهرستان در سال ۱۴۰۳ نیز تعداد ۲۴۱ بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در بین خانواده‌های کم برخوردار شهرستان توسط خانه‌های هلال توزیع شد.

حسین‌زاده گفت: ارزش ریالی هر بسته غذایی، مبلغ ۸ میلیون ریال بوده که شامل کنسرو تن ماهی، کنسرولوبیا، شکر، عدس، قند، چایی، پودر لباس شویی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم در ادامه روند اجرایی این‌گونه برنامه‌ها بتوانیم با مشارکت و کمک حامیان و خیرین شهرستان جامعه هدف بیشتری را تحت پوشش طرح‌های حمایتی جمعیت هلال احمر قرار دهیم.

کد خبر 6086287

دیگر خبرها

  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های هویر و تار
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های «تار» و «هویر»
  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری
  • تخلیه آب از منازل در روستای ده جمال شهرستان بهاباد یزد+ تصاویر
  • برگزاری آزمون منطقه‌ای کسب درجه ایثار در استان مرکزی
  • استان مرکزی میزبان آزمون کشوری درجه ایثار خواهد بود
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • نجات جان دو مفقودی ارتفاعات روستای نوروزلو شاهین دژ
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • ارسال ۱۴۰۰ تخته موکت و ۶۵۰ تخته پتو از هلال‌احمر یزد به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان