Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محسن فلاح مدیر آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزدبا بیان اینکه اسکان مسافران در این آستان مقدس نسبت به سال گذشته افزایش ۴۰ درصدی داشته است گفت: در نیمه اول نوروز در قالب طرح آرامش بهاری به طور میانگین روزانه به پنج هزار مسافر نوروزی در این امامزاده اسکان  داده شد که از این تعداد، هزار مسافر در داخل حرم مطهر اسکان داده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلاح افزود: ظرفیت پارکینگ آستان مقدس امام‌زاده سید جعفر محمد (ع) یزد در راستای اسکان مسافران نوروزی نزدیک به ۷۰۰ خودرو است؛ همچنین روزانه نزدیک به ۸۵ اتاق و سوئیت امام‌زاده سید جعفر محمد (ع) یزد در اختیار مسافران نوروزی در ایام عید قرارگرفته است.

مدیر آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزد ادامه داد: طرح آرامش بهاری ازجمله طرح‌های محوری سازمان اوقاف و امور خیریه است که هرساله در جوار امامزادگان باهدف استفاده زائرین، مجاوران و مسافران از فضای معنوی و ملکوتی امامزادگان اجرا می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: این آستان در راستای رفاه و آرامش مسافران نوروزی برنامه‌های فرهنگی متعددی ازجمله اجرای برنامه جنگ شبانه به همراه حضور مفسرین و کارشناسان در حوضه خانواده و برگزاری برنامه‌های شاد و سرگرم کننده  با عنوان خانواده، نشاط، معنویت خبر داد.

مدیر آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزد تصریح کرد:  همچنین این امامزاده با ایجاد فضای پارک بازی، برپایی فروشگاه‌های ثابت و همچنین برپایی خانه کودک در راستای آشنایی کودکان با فضای معنوی محیطی آموزنده برای آنان فراهم نموده است.

وی در پایان عنوان کرد: برپایی خیمه‌های معرفت با حضور مبلغان دینی از دیگر برنامه‌های طرح آرامش بهاری است که در قالب غرفه‌های پاسخگویی به مسائل دینی، عفاف و حجاب، مشاوره خانواده، مشاوره وقف و برنامه‌های جذاب برای جوانان و نوجوان است.

انتهای پیام/ غ

افزایش ۴۰ درصدی اسکان مسافران در امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بقاع متبرکه نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۳۴۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش 27 درصدی سفرهای نوروزی به مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد هم در حاشیه این بازدید از افزایش حضور مسافران در این شهرستان خبر داد.

رئیس اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری مهاباد تاکنون حدود 12 هزار و 700 نفر از جاذبه‌های گردشگری شهرستان مهاباد بازدید کرده‌اند.

جولایی افزود: میزان رشد مسافرت به شهرستان مهاباد 27 درصد، میزان بازدید از مراکز گردشگری 7 درصد و تصادفات فوتی در محورهای مواصلاتی هم به صفر رسیده است.

در همین خصوص فرماندار ویژه مهاباد همراه با جمعی از مسئولان وضعیت و روند آمادگی ستاد خدمات سفر را بررسی کرد.

درحاشیه این بازدید از افزایش تعداد مسافران و کاهش تصادفات در شهرستان نسبت به پارسال خبر داده شد.

دیگر خبرها

  • امکانات لازم برای اسکان مسافران در کمپ گردشگری شرق فراهم می‌شود
  • اسکان مسافران نوروزی در ایلام افزایش یافت
  • درخشش آستان سید محمد مراغه در طرح آرامش بهاری
  • درخشش آستان سید محمد (ع) مراغه در طرح آرامش بهاری
  • افزایش ۷۸ درصدی ورود مسافران نوروزی به سیستان و بلوچستان
  • افزایش 27 درصدی سفرهای نوروزی به مهاباد
  • افزایش ۵۹ درصدی میزان اسکان مسافران نوروزی در ایلام
  • جشن بزرگ روزه اولی‌ها در روز ولادت کریم اهل‌بیت
  • افزایش ظرفیت اسکان مسافران نوروزی در مریوان
  • اسکان ۳ هزار و ۱۱۱ مسافر نوروزی در مدارس چهارمحال و بختیاری