Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@05:13:11 GMT

‌‌باغ فدک اصفهان به روی مسافران نوروزی باز شد

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۳۴۲۲۶

‌‌باغ فدک اصفهان به روی مسافران نوروزی باز شد

جانشین رئیس ستاد سفر اصفهان گفت: ۸۳۰ هزار مسافر در مدت زمان یک هفته در مکان‌های زیر پوشش ستاد سفر اصفهان اسکان داده شدند که نسبت به سال گذشته رشد صعودی داشته است. ۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

حسین امیری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم دراصفهان، با اشاره به آمار اسکان مسافران نوروزی در اصفهان، اظهار داشت: با وجود بارندگی و هشدار ستاد مدیریت بحران، آمار مسافران نوروزی امسال نسبت به سال گذشته افزایش داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به آمار مسافران نوروزی افزود: مجموع مسافران اسکان داده شده در ستاد اسکان اصفهان از 29 اسفند تا صبح امروز 830 هزار مسافر گزارش شده است.

باغ فدک از مسافران نوروزی تخلیه شدبهار 98| 97 درصد ظرفیت هتل‌ها و مهمان‌سراهای اصفهان تکمیل شد

جانشین رئیس ستاد سفر اصفهان با بیان اینکه به علت برودت هوا و احتمال بارندگی، شب گذشته در باغ فدک اسکان نداشتیم، گفت: مسافران را به سمت سالن‌های ورزشی هدایت کردیم ولی از امشب باغ فدک فعالیت خود را برای اسکان مجدد مسافران آغاز می‌کند.

وی ادامه داد: شب گذشته 75 هزار مسافر در مکان‌های زیر پوشش ستاد سفر استان اصفهان اسکان داده شدند.

انتهای پیام/ش

R41346/P/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۳۴۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واردات قهوه به ۵۲ هزار تن رسید

صادق حسنی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بنابر آمار گمرک در ۱۲ ماهه سال گذشته ۳۸ هزار تن چای وارد کشور شد و همچنین ۱۰ هزار تن صادر شده است.

او با بیان اینکه سالانه ۸۰ تا ۸۵ هزارتن چای مورد استفاده قرار می‌گیرد، افزود: برآوردها حاکی از آن است که امسال تولید چای خشک به ۳۰ هزار تن برسد که با کسر صادرات، مابقی نیاز کشور باید از طریق واردات تامین شود.

حسنی حداقل قیمت هرکیلو چای برای مصرف کننده را ۱۰۰ هزار تومان و حداکثر ۲۰۰ هزار تومان اعلام کرد.

مدیراجرایی سندیکای چای از افزایش واردات قهوه خبر داد و گفت: بنابر آمار سال گذشته ۵۲ هزار تن قهوه وارد شد که نسبت به سال ۱۴۰۱، ۱۷ هزار تن رشد داشته است.

او گفت: افزایش واردات قهوه در سنوات اخیر روی میزان مصرف چای اثر گذاشته است و پیش بینی می‌شود که مصرف چای به ۵۰ تا ۶۰ هزارتن برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • ارایه خدمات مناسب به مسافران نوروزی و کاهش ۴۴ درصدی تصادفات شهر تهران
  • واردات قهوه به ۵۲ هزار تن رسید
  • طرح نوروزی راهداری کردستان به روایت آمار
  • پایان دوران سلطنت هتل‌ها
  • خدمت رسانی به گردشگران و مسافران بهاباد به نحو احسن
  • آمار ۱.۵ میلیاردی بازدید برنامه‌های نوروزی و رمضانی رسانه ملی در فضای مجازی
  • ضرغامی در پاسخ به قدس آنلاین بیان کرد: تکذیب خروج ایران از ایکوم و ایکوموس
  • خدمت‌رسانی۳۵پایگاه هلال احمر کردستان به مسافران نوروزی
  • افزایش ۳۲ درصدی اعزام زائران عتبات نسبت به سال گذشته
  • در تعطیلات نوروز ۶۱۵ هزار نفر در اماکن اقامتی استان کردستان اسکان یافتند