Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@18:01:51 GMT

خسارت به تاسیسات آب ۶ شهر خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۳۴۵۲۰

خسارت به تاسیسات آب ۶ شهر خراسان رضوی

خبرگزاری میزان- معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: بارش‌های چند روز اخیر و وقوع سیلاب به تاسیسات آبرسانی شش شهر استان خسارت وارد کرده است.

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون)، معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: بارش‌های چند روز اخیر و وقوع سیلاب به تاسیسات آبرسانی شش شهر استان خسارت وارد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی جهان طلب این شهر‌ها را نیشابور، فیض‌آباد، کاشمر، کندر، خرو و گلمکان اعلام کرد و افزود: خسارت به خط انتقال آب منطقه میرآباد نیشابور باعث خروج ۱۲ حلقه چاه از مدار بهره برداری شد.

وی تاکید کرد: خسارت به خطوط انتقال چاه‌های شهر‌های فیض آباد، گلمکان، نیشابور، کندر، کاشمر و افزایش کدورت دو رشته قنات شهر خرو با مدیریت شبکه، استفاده از منبع جایگزین و آب تانکری منجر به قطع آب در هیچ یک از شهر‌ها نشد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تاسیسات آب خراسان سیلاب خسارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۳۴۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری اقتصادی خراسان رضوی و ولایت هرات وارد مرحله جدید شد

        به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده در دیدارهای جداگانه خود از اعضای هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و افغانستان و سرکنسول افغانستان در مشهد گفت: نشست کمیته مشترک اقتصادی استان خراسان رضوی با ولایت هرات افغانستان در آینده نزدیک به ریاست معاونان اقتصادی استانداری های مزبور با ساختاری متفاوت برگزار خواهد شد.   حسن نوری زاده افزود: این توافق حسب مذاکرات صورت گرفته و درخواست بخش خصوصی ۲ کشور در جریان ملاقات با اعضای هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و افغانستان و سرکنسول افغانستان در مشهد مطرح شد و مورد توافق طرفین قرار گرفت.   سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: در این دیدارها بر ضرورت رفع موانع و مشکلات موجود بر سر راه همکاریهای دو کشور ایران و افغانستان بویژه ضرورت توجه به تکمیل و بهسازی زیرساختهای مرزی و گمرکی تاکید شد.   نوری زاده  ادامه داد: در این دیدارها آمادگی این استان برای حضور در عرصه های کشت فرا سرزمینی، انتقال انرژی، برگزاری دوره های آموزشی برای تربیت نیروهای ماهر و همکاریهای متقابل علمی در افغانستان بویژه هرات اعلام شد.   او گفت: در همین راستا مقرر شد در آینده نزدیک کمیته مشترک اقتصادی استان خراسان رضوی با ولایت هرات با ساختار عملیاتی تر و برنامه جامع کاربردی برای شروع اقدامات مهم و اساسی در حوزه های انتقال انرژی و آموزشهای فنی و حرفه ای، رفع موانع مرزی و همکاریهای مشترک برای ایجاد پارک علم و فناوری در هرات برگزار و موضوعات را پیگیری کند.   ضرورت افزایش روابط تجاری بین ایران و ترکمنستان   سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در دیدار با اعضای هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکمنستان نیز مشکلات روابط تجاری بین این دو منطقه را بررسی و بر افزایش روابط تجاری و رفع موانع موجود بین دو کشور تاکید کرد.   در این دیدار آخرین وضعیت روابط تجاری این دو کشور بررسی و بر استفاده از همه ظرفیت‌ها برای افزایش مراودات فی مابین تاکید شد، همچنین مقرر گردید همکاری اتاق مشترک ایران و ترکمنستان با حوزه اقتصادی استانداری خراسان رضوی تقویت شود و برنامه‌ریزی ها به صورت مشترک انجام گیرد.

دیگر خبرها

  • همکاری اقتصادی خراسان رضوی و ولایت هرات وارد مرحله جدید شد
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • تمام نیروها در حال خدمت‌رسانی هستند
  • ۱۹ هزار تن کالا از پاکستان به استان خراسان رضوی وارد شد
  • جهاد کشاورزی نیشابور رتبه نخست ارزیابی عملکرد در خراسان رضوی
  • آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی 
  • خسارت ۱۴۵ میلیارد تومانی بارندگی به کشاورزی خراسان جنوبی
  • خبر‌های کوتاه در خراسان رضوی؛ سه شنبه ۴ اردیبهشت
  • بهره برداری و آماده بکار بودن ۱۶ دستگاه دیزل ژنراتور در خراسان شمالی 
  • تشکیل جلسه بررسی روند نگهداری از تاسیسات آب و فاضلاب در شهرستان ارومیه