Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین گفت : ممنوعیت ترانزیت سوخت و ورود تانکر‌های سوخت رسان عراقی به کشورمان به منظور تسهیل در تردد مسافران نوروزی از سوی پلیس راه و بخشنامه ترانزیت و پایانه‌های مرزی اعمال شده که در این مدت تانکر‌های سوخت رسان عراقی حق تردد در جاده‌های کشور را ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت : ورود تانکر‌های سوخت رسان به داخل کشور از ساعت هفت صبح روز یکشنبه هیجدهم فروردین از سر گرفته می‌شود.

فرماندار قصرشیرین در ادامه گفت: پیش‌تر نیز در دور اول تعطیلات نوروز ترانزیت سوخت از شنبه ۲۵ اسفند تا ساعت هفت صبح دوشنبه (پنجم فروردین ۹۸) ممنوع شده بود.

تاتار اضافه کرد: تردد سایر خودرو‌های سنگین حامل مصالح ساختمانی و مواد غذایی و فاسد شدنی به مناطق زلزله زده در ایام نوروز بدون هرگونه ممانعتی انجام می‌شود.

وی بیان کرد: به طور میانگین روزانه ۵۰۰ دستگاه تانکر حامل مواد سوختی از اقلیم کردستان عراق از طریق مرز رسمی پرویزخان وارد ایران می‌شوند و پس از تخلیه در بنادر جنوبی کشورمان به عراق باز می‌گردند.

وی اضافه کرد: صادرات کالا از مرز‌های رسمی پرویزخان و خسروی در این شهرستان در ایام نوروز طبق روال گذشته انجام می‌شود.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین اظهار کرد: همچنین تردد مسافر و گردشگران از مرز رسمی پرویزخان به اقلیم کردستان عراق و زائران انفرادی عراقی از مرز رسمی خسروی نیز طبق روال گذشته کماکان ادامه دارد و وقفه‌ای در آن ایجاد نمی‌شود.

 

 

انتهای پیام/د

تسهیل در تردد مسافران نوروزی از سوی پلیس راه

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۳۵۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت ورود غیر ورزشی‌ها به پیست اسکی شیر باد گلمکان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: بر اساس تصمیم اتخاذ شده از این پس فقط ورزشکارانی که دارای شناسنامه ورزشی، کارت بیمه ورزشی و در فهرست ورزشکاران دارای سوابق و سازمان یافته قرار داشته باشند اجازه دارند در پیست اسکی شیرباد فعالیت کنند.
علیرضا تاج فیروز  افزود: بر اساس این تصمیم، پیست اسکی شیرباد در زمره اماکن ورزشی قرار داشته و تابع قوانین و مقررات اماکن ورزشی خواهد بود. 
مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: اجرای این طرح در راستای حمایت از مجموعه پیست اسکی و جلوگیری از اتفاقات همچون بهمن ماه سال گذشته است.
تاج فیروز افزود: خود مسئولان پیست باید نظارت کنند تا ورزشکاران سازمان یافته در پیست حضور یابند و در غیر این صورت دادستانی گلبهار ورود خواهد کرد.
وی گفت: جاده ورودی به پیست هم از شرایط مطلوبی هنگام بارندگی برخوردار نبوده و خطر آفرین است.

دیگر خبرها

  • انقلاب چین در صنعت ترانزیت: ارتقای بازدهی موتور دیزلی به بالای ۵۳ درصد
  • ممنوعیت ورود عشایر به شهرستان فریدونشهر تا پایان اردیبهشت
  • ممنوعیت ورود گردشگران به منطقه دریاچه تار دماوند
  • ممنوعیت ورود غیر ورزشی‌ها به پیست اسکی شیر باد گلمکان
  • رئیس جمهور ترکیه در سفر رسمی وارد بغداد شد
  • بیش از پنج میلیارد دلار مبادلات تجاری درمرز رسمی پرویزخان
  • انجام تشریفات گمرکی کالا‌های همراه مسافر برای تعداد ۴۳۸ هزار و ۹۷۸ نفر از مسافران ایرانی و خارجی
  • پنج میلیارد و ۷۳۰ میلیون دلار میزان مبادلات تجاری مرز رسمی پرویزخان
  • ساماندهی مرز رسمی پرویزخان نیازمند همراهی همه جانبه دستگاه‌های متولی
  • کشف ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین