Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@23:27:27 GMT

گاز 5 روستای سیلزده خراسان شمالی قطع است

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۳۵۳۵۵

گاز 5 روستای سیلزده خراسان شمالی قطع است

بجنورد - ایرنا - مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی گفت: شکسته شدن لوله گاز در روستای گراتی اسفراین، موجب قطع گاز 4 روستای دیگر این شهرستان شده است.

حسن رضا میربلوکی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شدت جریان سیلاب سبب شد لوله گاز گراتی، که از بستر رودخانه عبور داده شده، شکسته شود و اکنون با فروکش کردن سیلاب تلاش داریم تا شبکه گاز این روستاها را مجددا برقرار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: با توجه به این حادثه، اکنون علاوه بر گراتی، گاز روستاهای ابری تپه، پنجه بینی، کلاته سنجر و حاتم خان نیز قطع است که باید برای وصل گاز این روستاها منتظر کاهش شدت سیلاب در این منطقه باشیم.
میربلوکی افزود: 200 خانوار در این روستاها زندگی می کنند که برای تأمین سوخت مورد نیاز آنها، تا قبل از برقراری گاز، با شرکت پخش فرآورده های نفتی استان هماهنگی شده است.
وی گفت: بارندگی و سیلاب های چند روز اخیر 10 میلیارد ریال به شبکه گازرسانی خراسان شمالی خسارت وارد کرده است که این رقم با استفاده از منابع داخلی شرکت گاز، از ردیف بازسازی و مقاوم سازی شبکه و تأسیسات گاز تأمین می شود.
شاخص بهره مندی از گاز در شهرهای خراسان شمالی 100 درصد و در نواحی روستایی این استان 98.5 درصد است.
بر اساس سرشماری سال 95، استان خراسان شمالی 863 هزار نفر جمعیت دارد که 44 درصد آنان در روستاها زندگی می کنند.
ب/5132

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد سيل قطع گاز خراسان شمالي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۳۵۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطع برق ۲۲۸ روستای سیستان وبلوچستان براثر سیلاب

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، رئیسی گفت: از ابتدای وقوع سیلاب در جنوب استان برق ۴۴۵ روستا دچار خاموشی شد، که با تلاش پرسنل صنعت برق در حال حاضر برق ۲۱۷ روستا پایدار شد.
وی ادامه داد: با توجه به خسارت وارد شده به پست‌های فوق توزیع پسابندر، بنت و چاهان این تعداد روستا بی برق هستند که به محض وارد مدار شدن این پست‌ها برق بیش از ۲۰۰ روستا پایدار خواهد شد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تصریح کرد: نبود مسیر دسترسی و طغیان رودخانه‌های فصلی از جمله مشکلات مهم جهت اعزام نیرو‌های عملیاتی و اصلاح شبکه‌های برق است.
وی افزود: در حال حاضر، ۲۰۲ پایه شبکه فشار متوسط و ضعیف و شش دستگاه ترانسفورماتور از جمله خسارات وارد شده به شبکه توزیع برق مناطق سیل زده تا این لحظه است.

دیگر خبرها

  • شهروندان مصرف آب را مدیریت کنند
  • کسب مهارت ۲۰ هزار و ۷۲۰ نفر در خراسان شمالی
  • دسترسی ۱۰۰ روستای نیکشهر مسدود است؛ سیلاب جان ۲ نفر را گرفت
  • دسترسی ۱۰۰ روستای نیکشهر مسدود است/ سیلاب جان ۲ نفر را گرفت
  • مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان بازدید کرد
  • برق ۲۸ روستا مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان پایدار شد
  • قطع برق ۲۲۸ روستای سیستان وبلوچستان براثر سیلاب
  • قطع برق ۲۲۸ روستای سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب
  • قطع شدن راه ارتباطی ۵۰ روستای کوهستانی درشرق کرمان
  • تخصیص ۲۶ میلیارد تومان اعتبار برای احداث دیوار ساحلی جوادیه بجنورد