Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مسیح علی‌نژاد فعال رسانه‌ای ضدانقلاب در چند سال اخیر از هیچ اقدامی علیه جمهوری اسلامی ایران فروگذار نکرده و از آن سوی دنیا، فکر تضعیف این نظام پایدار را در سر می پروراند. او دور و اطراف خود را با مشتی فیلم‌های دروغین از سطح شهر و کوچه پس کوچه‌های آن پر کرده‌ و فکر می‌کند با چند فیلم و پست توییتری و اینستاگرامی  می‌تواند آبروی این نظام را که با خون هزاران شهید به دست آمده، از بین ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  این مهره ی خود فروخته و مرتبط با سازمان های جاسوسی آمریکا و اسرائیل که با راه اندازی کمپین های ضد حجاب سعی در فریب بانوان نجیب و عفیف این مرز بوم را دارد, بارها به دست مردم و رسانه ها رسوا شده است اما هنوز هم با تمام وقاحت به لجن پراکنی هایش علیه نظام ادامه می دهد.

علی‌نژاد این بار با انتشار تصویری از صندوق صدقات آسیب دیده در حادثه ی سیل شیراز ادعا کرده بود که دفع بلا توسط صدقه خرافات و دروغ است. این ادعای مسیح علیژاد و توهمات جدیدش بی پاسخ نماند و کاربران فضای مجازی با انتشار مطلبی در ذیل این توییت پاسخ های دندان شکنی را به مسیح علینژاد دادند. در ادامه تعدادی از واکنش های کاربران فضای مجازی را مشاهده می کنید.

 

 

 

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیل مسیح علی نژاد واکنش کاربران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۳۵۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتاب اجرای طرح نور در فضای مجازی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان طرح نور با هدف صیانت از فرهنگ و خانواده ایرانی اسلامی و حفظ عفاف و حجاب در کشور آغاز شده است و یکی از سوژه های پر تکرار و پر واکنش کاربران در فضای مجازی هست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برای هفتمین سال تشرف کاروان پیاده «قافله عشق و انتظار» به مشهد انجام می‌شود
  • ۵ صفحه مجازی به دلیل انتشار محتویات خلاف اخلاق و عفت عمومی مسدود شد
  • ۲ شاخصه مهم «هیئت» از نگاه رهبر انقلاب/ جمعیت ملاک سنجش نیست
  • علی ربیعی: تعطیلی روز شنبه توطئه نیست /بستن فضای مجازی چه خاصیتی دارد؟ وقتی خودتان هم در شبکه های مجازی هستید و تیک آبی و خاکستری می گیرید
  • وقتی دولت و بذرپاش ابلاغیه رهبری را دور می‎زنند
  • فرشاد مومنی: به سوی روند قهقرایی گسترش فقر و عقب ماندگی حرکت می کنیم/ راحت می گویند نقشی در افزایش نرخ ارز نداریم! / وزیر مسئول تولید، می گوید آنقدر واردات کرده ایم که گلوگاه های گمرکی بند آمده! با عنوان «اصلاحات پارامتریک» از جیب حقوق بگیران سرقت می کنند
  • بازتاب اجرای طرح نور در فضای مجازی
  • ایرانیان ۷۰۰ میلیارد تومان صدقه دادند
  • ایرانیان در سال گذشته ۷۰۰ میلیارد تومان صدقه دادند
  • اجرای «طرح نور» ادامه دارد/ پلیس: 21 صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد