Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-03-29@05:15:36 GMT

بلیط قطار قاصدک ۲۴

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۳۵۸۱۹

برخی از ما به صورت روزانه یا هفتگی به سفر می رویم؛ مثلا در شهری دور از محل سکونت خود، درس می خوانیم یا به کاری مشغولیم و برای این سفرها، نیاز به یک وسیله نقلیه مطمئن و ایمن داریم که هزینه چندانی هم بر دوشمان نگذارد. سفر با قطار، یکی از راه های آسان، سریع و مقرون به صرفه ای است که می توانیم برای اینگونه مسافرت ها، انتخاب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گذشته خرید بلیط قطار تنها از طریق آژانس های مسافرتی انجام می شد و مراجعه حضوری را می طلبید. وقتی امکان خرید بلیط قطار به صورت اینترنتی در دسترس مسافران قرار گرفت، بسیاری از معادله ها به هم ریخت و مسافران از راحتی و سهولت بیشتری برخوردار شدند. ضمن اینکه امکان مدیریت قیمت بلیط قطار و تطبیق آن با بودجه مسافر هم بیشتر شد و این امر امکانپذیر نبود مگر با چک کردن موجودی بلیط قطار در سایت های خرید اینترنتی.

رزرو بلیط قطار از طریق سایت های خرید اینترنتی مانند قاصدک 24 این مزیت را برای مسافران به همراه آورد که بتوانند وقت و هزینه خود را مدیریت کرده و رسیدن به اولویت هایی مانند تهیه بلیط ارزان قطار برای آنها امکان پذیر باشد. بی تردید حضور شرکت های ریلی معتبر مانند رجا، فدک و سفیر در سامانه قاصدک 24 پروسه خرید اینترنتی بلیط قطار را برای مسافران تنوع بخشیده و دست آنها را در انتخاب انواع بلیط باز گذاشته است. خرید بلیط قطار همانطور که می دانید با وجود کارگزاران سفرهای ریلی بسیاری که در کشور مشغول به فعالیت و فروش بلیط قطار هستند، خرید بلیط قطار در برخی از روزهای سال نظیر ایام نوروز و یا تعطیلات تابستان بسیار دشوار می گردد. دلیل این موضوع افزایش چشم گیر تقاضا برای بلیط قطار در مسیرهای پرتردد (به طور مثال: بلیط قطار مشهد) است از این رو پیشنهاد ما به شما، تهیه و خرید بلیط قطار به صورت غیر حضوری و آنلاین است.
سامانه خرید اینترنتی بلیط قطار قاصدک 24 یکی از سامانه های معتبر خرید بلیط قطار است که می توانید در آن به راحتی بلیط قطار مورد نظر خود را جستجو و نسبت به خرید آن اقدام نمائید. در این سامانه شما قادر هستید ضمن مشاهده لیست کاملی از بلیط های موجود، قیمت بلیط مورد نظر خود را نیز با سایر بلیط ها مقایسه و در نهایت خرید مناسب و مقرون به صرفه تری را تجربه نمائید. همانطور که دیدید خرید بلیط قطار به صورت آنلاین علاوه بر مزیت های سفر با قطار مزایای خرید اینترنتی را هم در خود دارد. به همین منظور بد نیست نخست با مزیت های خرید بلیط قطار و سپس خرید اینترنتی بلیط آشنا شوید:

قیمت بلیط قطار ارزان تر است: بلیط قطار محبوبیت زیادی در میان تمام اقشار جامعه از خانواده ها تا دانشجویان دارد و این محبوبیت را مرهون قیمت ارزان تر خود در مقایسه با بلیط هواپیمااست. این امر به ویژه برای آنها که دائم در سفر هستند یا قصد سفر در مسیری کوتاه را دارند، مشهودتر است. ضمن اینکه شرکت های ریلی در مقایسه با شرکت های هوایی توان کمتری برای تحمیل هزینه های اضافی به مسافران دارند.

کوپه های قطار راحت هستند: تردیدی نیست که کوپه های قطار می توانند به راحتی یک اتاق شخصی باشند؛ البته اگر به رزرو یک کوپه دربست بپردازید، این موضوع را بیشتر حس خواهید کرد. از آنجایی که در قطار خبری از نشستن های طولانی مدت روی صندلی، بستن کمربند ایمنی یا تحمل صدای مسافران بغل دستی نیست، بسیاری راحتی سفر را با قطار بیشتر از هر وسیله نقلیه دیگری حس می کنند.

نرخ قطارها ثابت تر است: آنچه همه مسافران در خبرها می بینند این است که قیمت بلیط ها دستخوش تغییرات زیادی می شود. اما در مورد قیمت بلیط قطار این موضوع کمتر به چشم می خورد و حتی در فصول شلوغ سال هم قیمت این وسیله نقلیه از تغییرات کمتری نسبت به قیمت بلیط هواپیما برخوردار است. به همین دلیل مسافران به طور معمول نرخ بلیط قطار را منطقی تر از سایر بلیط ها می دانند.

در قطار می توانید از مسیر به اندازه مقصد لذت ببرید: برای گروهی از مسافران، هیچ کدام از شاخص های بالا به محبوبیت قطار کمک نکرده اند. آنها نوستالژیک و خاطره انگیز بودن سفر با قطار را مهم ترین دلیل اقبال به آن می دانند. برای این گروه از مسافران تماشای مناظر از پنجره های قطار آنها را به روزهای دور کودکی پرتاب می کند و این لذت خاصی را در مسیر به آنها می بخشد؛ لذتی که تجربه آن در مقصد امکان پذیر نیست.

در سفرهای ریلی می توانید چمدان بیشتری حمل کنید: چمدان بیشتر در سفر با هواپیما یا حتی اتوبوس به معنای هزینه و دردسر بیشتر است. اما در سفر با قطار هیچ محدودیت یا هزینه اضافی برای چمدان های شما وجود ندارد. می توانید برای یک سفر طولانی به هر میزان که تمایل داشتید، چمدان با خود حمل کنید. البته این نکته را فراموش نکنید که سبک سفر کردن یک امتیاز مثبت برای سفر شما است.

قطارها سبزتر هستند: هر چند که محیط زیست می تواند آخرین چیزی باشد که شما به عنوان یک مسافر دغدغه آن را خواهید داشت، اما به آن بی توجه نباشید. این نکته را باید بدانید که اگر می توانید برای سفر خود هم از بلیط هواپیما و هم قطار استفاده کنید، خرید بلیط قطار علاقه شما را به محیط زیست اطراف تان بیشتر نشان خواهد داد. قطارها انرژی و سوخت کمتری در مقایسه با هواپیماها مصرف کرده و از این رو وسیله سبزتری به شمار می آیند.

امکان تجربه های خاص در سفر با قطار: سفر با قطار به موازات زمان امکان تجربه های خاص و منحصر به فردی را هم به مسافران داده است. به عبارت دیگر شرکت های ریلی در سراسر دنیا با علم به راحتی و لذتبخش بودن سفرهای ریلی، برای مسافران امکانات خاصی در نظر گرفته اند. برای نمونه می توان به قطارهای شب رو یا قطارهای گردشگری اشاره کرد که هم در جهان و هم ایران برای مسافران علاقه مند در نظر گرفته شده اند.

در دنیا قطارهای گردشگری مجللی هستند که امکانات آنها با هتل ها برابری می کند. از جمله این قطارها هم می توان به قطارهای مهاراجه اکسپرس، ترانس سایبرین و رویال پاسفیک اشاره کرد که در آنها تزئینات داخلی واگن ها یادآور شکوه روزهای گذشته می باشند. در ایران هم قطارهای گردشگری از سال 96، اولین تور خود را به سمت شمال کشور برگزار کردند. این قطارها که از مبدأ تهران حرکت می کنند، مسافران را به یک وعده صبحانه مهمان کرده و آنها را در یکی از اولین ایستگاه های راه آهن کشور پیاده می کنند. قیمت بلیط قطار همانطور که می دانید آنچه که تعیین کننده قیمت بلیط قطار است عباراتی نظیر لوکس، درجه یک، درجه دو، سالنی و... است که در واقع نشان دهنده نوع قطار و میزان امکانات موجود در آن می باشد. سامانه خرید اینترنتی بلیط قطار قاصدک 24 برای سهولت و سرعت بیشتر در دسترسی شما به بلیط مورد نظر خود، مجموعه کاملی از این بلیط ها نظیر بلیط قطار رجاء، سفیر، فدک و... را گردآوری نموده است؛ به این ترتیب امکان رزرو و خرید هر نوع بلیط قطاری را بسته به درجه قطار (درجه یک تا سه)، سرعت، گنجایش و نوع امکانات آن خواهید داشت.

آنچه که در این سامانه قابل توجه است وجود فیلترهای موجود در سامانه است که می توانید لیست جستجوی خود را محدودتر کنید و اگر بلیط قطار خاصی مد نظرتان است، سریعتر نسبت به رزرو آن اقدام نمائید. به طور مثال فیلتر قیمت بلیط قطار به شما این امکان را می دهد تا بازه ای برای قیمت بلیط مورد نظر خود تعیین کرده و نسبت به بودجه و هزینه مطلوب خود خرید نمائید. اما برای اینکه بتوانید بلیط ارزان تهیه کنید، باید نکاتی را به کار ببندید. نکاتی که پس از مدتی به ترفندهایی برای خرید بلیط ارزان تبدیل می شوند:

سریع باشید: اگر خرید خود را به دقیقه نود موکول کنید، شانس پیدا کردن بلیط قطار کمتر می شود. اگر در روزهای شلوغ جاده، دیر اقدام به تهیه بلیط قطار کنید، ممکن است تقاضای زیاد باعث گران تر شدن بلیط ها شده و حتی دیگر نتوانید بلیط قطار مسیر مورد نظر خود را پیدا کنید.

قیمت ها را مقایسه کنید: گاهی پیش می آید که وبسایت های خرید اینترنتی برای ربودن گوی سبقت از رقبا، بلیط های قطار را با قیمت کمتری به فروش برسانند. مقایسه قیمت ها در این شرایط به کار می آید و ممکن است به نفع شما تمام شود. پس در مقایسه قیمت بلیط قطار تردید نکنید.

انعطاف داشته باشید: داشتن انعطاف در صورتی که زمان دقیقی را برای سفر خود در نظر نگرفته اید، اهمیت دارد. سعی کنید به جستجوی بلیط ارزان قطار در تاریخ و زمان های مختلف بپردازید تا شاید بتوانید قیمت بلیط قطار را مدیریت کرده و آن را با نرخ مناسب پیدا کنید. رزرو بلیط قطار چگونگی رزرو بلیط قطار در سفرهای خانوادگی و کاری، همواره یکی از اصلی ترین دغدغه های مسافرانی است که راه های زمینی را برای سفر خود برگزیده اند. شاید تصور کنید روشهای متداولی برای پاسخگویی به این نیاز وجود دارد و رزرو این بلیط آنقدرها هم چالش برانگیز نیست، اما اگر کمی دقیق تر به موضوع نگاه کنید، قطعاً متوجه اهمیت آن می شوید.
به عبارت دیگر رزرو بلیط قطار در سامانه های اینترنتی بدون نیاز به مراجعه حضوری کاربر و به صورت آنلاین صورت می پذیرد. بدین ترتیب کاربر می تواند به وسیله یک رایانه و یا حتی تلفن همراه هوشمند خود و با اتصال به اینترنت به یکی از مراکز فروش اینترنتی مراجعه و با در اختیار داشتن اطلاعات شخصی خود و همراهانش، یک کارت بانکی عضو شتاب و رمز دوم آن، به سادگی و در اسرع وقت نسبت به رزرو بلیط مورد نظر خود از سایت فروشنده اقدام نماید.

برای رزرو بلیط قطار در سامانه خرید اینترنتی بلیط قطار قاصدک 24، می توانید با مراجعه به سایت ما به آدرس www.ghasedak24.comپس از تکمیل فیلد های مبدا، مقصد و تاریخ مورد نظر خود، لیست کاملی از بلیط های موجود را مشاهده نمائید و پس از بررسی و مقایسه به رزرو بلیط قطار مورد نظر خود بپردازید و اندکی بعد و پس از تائید کارشناسان فروش این سامانه بلیط قطار مورد نظر خود را در آدرس ایمیل خود دریافت نمائید.

بدون شک آنهایی که مسافران همیشگی قطارها هستند و از طریق خرید آنلاین، بلیط خود را تهیه می کنند، حرفه ای تر از آنهایی هستند که خرید اولی ها نامیده می شوند. این مسافران به نکاتی واقف هستند و آنها را در هنگام خرید آنلاین بلیط به کار می بندند که احتمال پیدا کردن بلیط مورد نظرشان را بیشتر می کند. این نکات را موارد زیر تشکیل می دهند:

نوع قطار: همانطور که می دانید نوع قطارها امکانات داخل کوپه های قطار را شکل می دهد. به همین دلیل مسافران همیشگی با انواع قطارهای موجود در ناوگان ریلی ایران آشنایی داشته و با انتخاب آنها می دانند که چه امکاناتی در قطار انتظار آنها را خواهد کشید. در حال حاضر در ناوگان ریلی ایران 19 نوع قطار متعلق به شرکت های مختلف وجود دارد که بر حسب امکانات، سرویس دهی و سرعت، قیمت بلیط آنها متفاوت است.

اما نوع قطار چگونه می تواند در رزرو آنلاین بلیط قطار مورد توجه قرار گیرد؟ کاری که باید انجام دهید این است که نوع قطار را بر اساس شرایط و اولویت های خود انتخاب کنید. برای مثال اگر به صورت گروهی و خانوادگی سفر می کنید، بهتر است قطارهای کوپه ای را انتخاب کنید تا فضای کوچک خصوصی برای خود داشته و نگران دیگران هم نباشید. انتخاب قطارهای سالنی در صورت تنها سفر کردن از آنجایی که نگرانی هم کوپه ای شدن با غریبه ها را ندارید، منطقی تر به نظر می رسد.

تعداد مسافران: بدون شک تعداد مسافر در هنگام رزرو بلیط قطار نقش کلیدی دارد. وقتی به خرید بلیط به صورت آنلاین از سایت قاصدک 24 می پردازید، قطارهای 4 کوپه ای و 6 کوپه ای به شما پیشنهاد می شود. در صورتی که تعداد شما از تعداد صندلی های کوپه کمتر باشد، می توانید کوپه دربست را رزرو کنید. اما اگر تعداد شما با تعداد صندلی های یک کوپه 4 نفره به طور مثال برابری کند، دیگر نیازی به پرداخت هزینه بیشتر هم نخواهید داشت. پس سعی کنید برنامه سفر خود را خانوادگی یا دوستانه ببندید. این نکته را هم باید اضافه کرد که بیشتر قطارهای لوکس مانند سبز، سیمرغ؛ پلور، دلیجان و غیره دارای کوپه های 4 نفره هستند.

هزینه پذیرایی: فراموش نکنید که اگر می خواهید در قطار از شما پذیرایی شود، باید هزینه آن را به صورت جداگانه بپردازید. برای مثال پذیرایی در واگن های درجه یک طوس یا خیام به صورت بسته غذای سبک کنسروی است که البته هزینه آن به صورت جدا از مسافر دریافت می شود. در غیر اینصورت باید از خانه غذا به همراه بیاورید.

مسافت و زمان سفر: امروز قطارهای سریع هم وارد ناوگان حمل و نقل ریلی کشور شده اند. از همین رو سرعت قطارها روی قیمت بلیط تأثیرگذار است. به طور مثال در مسیر تهران به مشهد، چندین نوع قطار با سرعت متفاوت تردد می کنند که می توانید با یکی در مدت زمان 7 ساعت به مقصد برسید و با دیگری در 12 ساعت. بنابراین اگر عجله دارید می توانید قطارهای سالنی را انتخاب کنید که مدت زمان کمتری را در راه هستند. خرید اینترنتی بلیط قطار سفر با قطار در ایران از پیشینه ای چند ده ساله ای برخوردار است و همواره جزو پر طرفدارترین روش های مسافرتی و خاطره انگیزترین آنها بوده است اما در برخی از مواقع خرید حضوری بلیط قطار کمی زمانبر است از این رو اغلب خرید اینترنتی بلیط قطار به علت سهولت، سادگی و صرفه جویی در زمان به مسافران پیشنهاد می گردد.

خرید اینترنتی بلیط قطار محدودیت زمانی ندارد همین امر نیز موجب می شود تا در تمامی ساعات شبانه روز در دسترس باشد، علاوه بر آن اینگونه خرید ها، یکی از ایمن ترین و ساده ترین خرید های آنلاین می باشند از این رو افرادی که خرید حضوری و مراجعه به آژانس های مسافرتی را به خرید اینترنتی بلیط قطار ترجیح می دهند رو به کاهش هستند.

در حقیقت خرید بلیط قطار به صورت حضوری، نیازمند صرف هزینه و زمان کافی است و در دنیای دیجیتال امروز اینگونه خریدها نوعی زحمت بیهوده به حساب می آیند. همین امر نیز موجب شده است تا برخی از آژانسها و دفاتر مسافرتی با بهره مندی از روشهای نوین و همپا با بسیاری از سایتهای خرید آنلاین بلیط قطار، نحوه خدمات خود را از حالت فیزیکی و سنتی به الکترونیکی و مدرن تغییر دهند. ارائه بلیط قطار به صورت آنلاین علاوه بر سرعت بخشیدن به خرید مشتریان، فعالان عرصه گردشگری را نیز به مجموعه هایی پیشرو بدل می سازد و رضایت حداکثری مسافران را به هنگام خرید اینترنتی بلیط قطار در پی خواهد داشت. بنابراین مزایای خرید اینترنتی بلیط قطار را می توان در موارد زیر خلاصه کرد:

صرفه جویی در وقت و انرژی: شکی نیست که سرعت عامل مهمی در رونق خریدهای اینترنتی است. در خرید اینترنتی بلیط قطار هم صرفه جویی در وقت و انرژی اهمیت زیادی دارد. با نشستن در خانه و پشت لپ تاپ یا حتی با استفاده از اپلیکیشن خرید اینترنتی بلیط قطار می توانید در کمتر از 5 دقیقه اطلاعات خود را وارد کرده و بلیط قطار خود را خریداری کنید.
قدرت انتخاب بیشتر در خرید اینترنتی بلیط قطار: یکی از مزایای خرید اینترنتی بلیط قطار این است که شما می توانید در سایت، در بین بلیط قطار شرکت های ریلی مختلف جستجو کرده و هر کدام را که مد نظرتان است، انتخاب کنید. هر کدام از شرکت های ریلی مختلف مانند رجا، سفیر و فدک واگن های مختلفی را با امکانات متفاوت در مسیرهای گوناگون در اختیار مسافران قرار داده اند.

بلیط ارزان قطار با خرید اینترنتی: شکی نیست که خرید اینترنتی امکان تهیه بلیط ارزان تر قطار را نسبت به خرید حضوری فراهم کرده است. کم شدن واسطه های فروش یکی از دلایلی است که باعث شده تا بلیط قطار با قیمت ارزان تری در سامانه های خرید اینترنتی به فروش برسد و این امر مطلوب تمام مسافران است.

پشتیبانی 24 ساعته در خرید آنلاین بلیط قطار: یکی از مزایایی که سامانه های خرید اینترنتی در اختیار مسافران قرار می دهند، همراه بودن در مسیر تا مقصد است. پشتیبانی 24 ساعته در خرید اینترنتی بلیط قطار باعث می شود تا مسافران در پروسه خرید دچار نگرانی نشوند و هر زمان که با مشکلی مواجه شدند، تنها با یک شماره به رفع آن بپردازند. بلیط ارزان قطار تعرفه بلیط قطار در مسیرهای داخلی با توجه به نوع قطار، کارگزار ریلی ارائه دهنده آن، مسافت و... متفاوت است که همین تنوع قیمت نیز پیدا کردن یک بلیط ارزان قطار را ساده تر می کند. با این وجود راهکارهای دیگری نیز برای تهیه بلیط ارزان قطار وجود دارد. به طور مثال یکی از عوامل تاثیرگزار بر روی بلیط ارزان قیمت قطار در سفرهای خانوادگی دربست نمودن کوپه است. به عبارت دیگر دربست کردن کوپه و درج تعداد واقعی مسافران بزرگسال و کودک در قسمت مربوطه، موجب می گردد بهای تمام شده صندلی های خالی با کسر هزینه خدمات برای کاربر محاسبه گردد و مسافر ضمن حفظ حریم خصوصی خود، سفر خانوادگی مقرون به صرفه تری را تجربه نماید.

پیشتر گفتیم که یکی از مزیت های خرید اینترنتی بلیط قطار این است که مسافران را قادر می سازد بلیط قطار مورد نظر خود را ضمن مقایسه با سایر بلیط ها خریداری نموده و از نظر قیمت، ساعت حرکت و نوع قطار، بهترین گزینه از جهت بلیط ارزان قطار را انتخاب نمایند.

سامانه فروش اینترنتی بلیط قطار قاصدک 24، به منظور سهولت و سرعت بیشتر دسترسی کاربران خود برای تهیه بلیط دلخواه خود ، مجموعه کاملی از بلیط های قطار را گردآوری نموده است. این بلیط ها با توجه به نوع قطار اعم از لوکس، درجه یک، درجه دو، سالنی و... از بازه نرخی متفاوتی برخوردارند که همین تنوع در نرخ بلیط قطار نیز یکی از اصلی ترین عوامل رضایت کاربران از مجموعه قاصدک 24 می باشد.

برای تهیه بلیط قطار به ساده ترین شکل ممکن، می توانید با مراجعه به سامانه جامع خرید بلیط قاصدک 24 به آدرس www.ghasedak24.com و تکمیل فیلدهای مبدا، مقصد و تاریخ سفر خود به مجموعه کاملی از بلیط های قطار دست یابید.

فراموش نکنید فهرست دریافتی به منظور سرعت بخشیدن به پروسه خرید شما و ساده تر نمودن روند رزرو بلیط ارزان قطار، با فیلترهای تعبیه شده در سیستم نظیر قیمت، زمان و شرکتهای حمل و نقل ریلی محدود می شود. بدین ترتیب می توانید به رزرو اینترنتی بلیط قطاری بپردازید که علاوه بر اینکه محدود به سلیقه احتمالی اپراتور فروش نیست با تمام معیارها و اولویت های شما برای سفر نیز همخوانی دارد.

علاوه بر اینها اگر قصد دارید برای یک سفر خانوادگی بلیط قطار رزرو کنید، می توانید از امکان دربست کردن کوپه استفاده نمایید. برای این منظور پس از تکمیل فیلدهای مربوطه، گزینه "کوپه دربست" را انتخاب و به مدیریت جستجوی خود بپردازید. شایان ذکر است اگر هدف شما بلیط ارزان قطار در کوپه دربستی است، نیازی به افزایش مسافرین تا سقف گنجایش کوپه ندارید بلکه تنها کافیست تعداد واقعی همراهان خود را وارد نمایید تا سیستم به صورت خودکار، صندلی های دیگر کوپه را نیز برای شما ذخیره کند.
در پایان یادآور می شویم تهیه بلیط قطار در قاصدک 24، به سادگی و تنها با در اختیار داشتن اطلاعات شخصی، یک کارت بانکی متصل به شبکه شتاب و رمز دوم آن، آدرس یک پست الکترونیکی و حتی بدون نیاز به ثبت نام در سایت، امکان پذیر است. موجودی بلیط قطار خرید بلیط قطار از سامانه های خرید اینترنتی جای خود را در بین مردم پیدا کرده است. سرعت و سهولت دسترسی به بلیط قطار و چک کردن موجودی بلیط قطار در هر زمان و هر کجا، یکی از دلایل اقبال مردم به سامانه های اینترنتی فروش بلیط بوده است. اگر زمانی مراجعه حضوری تنها راه خرید بلیط و چک کردن موجودی بلیط قطار در مسیر مورد نظر بود، امروز خرید آنلاین محدودیت ها را از میان برداشته است. دسترسی به موجودی بلیط قطار در مسیر دلخواه در بازه های قیمت و کارگزاران ریلی مختلف امکانی است که تهیه بلیط قطار به صورت آنلاین در اختیار مسافران قرار داده است.

در سایت قاصدک 24 مسافران می توانند برای چک کردن موجودی بلیط خود وارد سایت شده و با وارد کردن تاریخ رفت و برگشت (در صورت درخواست بلیط دو طرفه)، تعداد مسافر و نوع کوپه موجودی بلیط قطار خود را چک کنند. از آنجایی که شرکت های ریلی معتبر کشور در قاصدک 24 حضور دارند، این امکان برای مسافران وجود دارد که با دست بازتر به بلیط قطار مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند.

فراموش نکنید اولین شرط در انتخاب یک سامانه رزرو اینترنتی بلیط قطار، توجه به نماد اعتماد الکترونیکی و ساماندهی سایت و اطمینان از صحت آن است. این نماد توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، به منظور تایید هویت و محل فعالیت کسب و کارهای اینترنتی، به صاحب امتیاز سایت مربوطه اعطا می گردد.

همچنین یک سامانه معتبر رزرو اینترنتی بلیط قطار، جهت پاسخگویی و رفع نیاز مشتریان خود از پشتیبانی لازم و کادری مجرب برخوردار است. این امر موجب می گردد تا کاربر در صورت بروز هرگونه اشکال یا سوال در روند رزرو بلیط قطار خود قادر به رفع نیاز خود طی یک تماس تلفنی و کامل نمودن پروسه خریدش باشد. بلیط قطار تهران مشهد بلیط قطار تهران مشهد یکی از پر فروش ترین بلیط های قطار در ایران و مسیر ریلی آن پرتردد ترین خط آهن کشور به حساب می آید. از این رو کارگزاران ریلی مختلفی جهت بهره مندی تمامی اقشار جامعه، بلیط قطار تهران مشهد را در بازه نرخی گوناگونی ارائه می کنند. شرکت رجا نیز همچون سایر کارگزاران ریلی بلیط قطار تهران مشهد را در قطارهای سیمرغ، سبز، توس، اکسپرس، پردیس سالنی و ... عرضه و بخش اعظمی از مسافران را در این مسیر جابجا می کند.

یادآوری این نکته برای مسافرانی که بلیط قطار تهران مشهد را خریداری می کنند لازم است که قطار در ایستگاه های ورامین، پیشوا، گرمسار و سمنان هم توقف خواهد داشت و آنها می توانند با خرید بلیط قطار تهران مشهد در این ایستگاه ها نیز از قطار پیاده شوند.

تهیه بلیط قطار تهران مشهد از قاصدک 24 هم کار چندان پیچیده و سختی نیست. تنها کافیست تا در قسمت بلیط قطار، نوع بلیط را مشخص کرده، مبدأ، مقصد، تاریخ سفر و تعداد مسافران را وارد کرده و منتظر باشید تا سیستم کلیه بلیط های موجود در این مسیر را برای شما نمایش دهد. در نهایت با انتخاب بلیط مورد نظر با توجه به بودجه خود می توانید بلیط تان را در ایمیل شخصی تان دریافت کنید و به سفر بروید. بلیط قطار تهران شیراز حرکت از پایتخت به مقصد شهر شاعران ایران با تهیه بلیط قطار تهران شیراز شرکت فدک بسیار دلپذیرتر شده است. خریداران بلیط قطار تهران شیراز در مدت 18 ساعت و با سرعت 150 کیلومتر بر ساعت به مقصد خواهند رسید. علاوه بر این قطار، سایر قطارها از جمله قطار چهار تخته پلور سبز متعلق به شرکت رجا نیز بلیط قطار تهران شیراز را در تمام روزهای هفته با بهترین قیمت به مسافران جاده های آهنین عرضه می کند.

لازم به ذکر است که مسافرانی که بلیط قطار تهران شیراز را خریداری کرده اند، در مدت 18 ساعت از ایستگاه های چندی عبور خواهند کرد. از جمله این ایستگاه ها می توان به قم، بادرود، کاشان، اصفهان و اقلید اشاره کرد. به این ترتیب با خرید این بلیط، مسافرانی که مقصدشان هر یک از این شهرها است، می توانند در مسیر پیاده شوند.
تهیه بلیط قطار تهران شیراز از قاصدک 24 هم کار چندان پیچیده و سختی نیست. تنها کافیست تا در قسمت بلیط قطار، نوع بلیط را مشخص کرده، مبدأ، مقصد، تاریخ سفر و تعداد مسافران را وارد کرده و منتظر باشید تا سیستم کلیه بلیط های موجود در این مسیر را برای شما نمایش دهد. در نهایت با انتخاب بلیط مورد نظر با توجه به بودجه خود می توانید بلیط تان را در ایمیل شخصی تان دریافت کنید و به سفر بروید. بلیط قطار رجاء رجاء یکی از کارگزاران به نام و قدیمی فروش بلیط قطار در ایران است که سال های متمادی با فروش بلیط قطار رجاء در این عرصه فعالیت نموده است. برای تهیه یک بلیط قطار رجاء به مقصد دلخواه خود تنها کافیست پس از ورود به سامانه خرید اینترنتی بلیط قطار قاصدک 24، روی بلیط مورد نظر خود که یک بلیط قطار رجاء است کلیک کرده و در مراحل بعدی نسبت به خرید آن اقدام نمائید.

در مورد بلیط قطار رجا باید این نکته را هم اضافه کرد که این شرکت قطار مجلل زندگی را به تازگی به قطارهای خود اضافه کرده است که یکی از قطارهای مجلل در ناوگان ریلی کشور است و از امکانات رفاهی زیادی برخوردار است. از جمله این امکانات می توان به مهمانداران آموزش دیده و تحصیلکرده و نیز کوپه های چهار تخته اشاره کرد.

نکته آخر اینکه در سامانه خرید اینترنتی بلیط قطار قاصدک 24، ضمن خرید بلیط قطار و برخورداری از پشتیبانی تیم فروش این مجموعه، می توانید نسبت به کنسلی و استرداد بلیط قطار خود نیز اقدام نمائید پس اگر به هر دلیلی مجبور به لغو سفر خود شدید، دیگر کوچکترین نگرانی ای برای کنسل کردن بلیط قطار خود نخواهید داشت. سفر با قطار با سابقه ای طولانی برای بسیاری از ما هنوز هم با صدای لذت بخش حرکت خود بر روی جاده های آهنین تداعی گر خاطرات اولین سفرهای کودکی مان است؛ با قاصدک 24 تجربه شیرینی از سفر برای کودکانمان بسازیم!

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۳۵۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش بلیت قطار‌های مسافری برای نیمه دوم فروردین از امروز

به گزارش جام جم آنلاین، راه‌ آهن جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد پیش‌فروش بلیت قطار‌های مسافری برای بازه زمانی ۱۸ تا ۳۱ فروردین در کلیه محور‌ها مسیر‌های رفت تا تاریخ ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ و مسیر‌های برگشت تا تاریخ اول اردیبهشت ۱۴۰۳، از ساعت ۹ صبح امروز پنج‌شنبه ۹ فروردین، صرفا از طریق سکو‌های مجاز فروش اینترنتی بلیت آغاز می‌شود.

همچنین پیش‌فروش حضوری بلیت‌های این بازه زمانی از ساعت ۱۳ روز پنج شنبه ۹ فروردین، از طریق مراکز مجاز فروش حضوری و از میان بلیت‌های باقی‌مانده انجام می‌پذیرد.

هموطنان برای کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانند به‌صورت شبانه‌روزی با سامانه اطلاع‌رسانی راه‌آهن به شماره ۰۲۱۵۱۴۹ تماس بگیرند یا به پایگاه اینترنتی rai.ir مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • آغاز پیش فروش بلیط قطار مسافربری از صبح امروز
  • پیش فروش بلیت قطار‌ها از امروز
  • فروش بلیت قطار‌های مسافری برای نیمه دوم فروردین از امروز
  • فروش بلیت قطار‌های مسافری برای نیمه دوم فروردین
  • جزئیات پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری
  • آغاز فروش بلیت قطار‌های فروردین از پنجشنبه
  • آغاز پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری از پنج شنبه ۹ فروردین
  • راز‌های پنهان کاخ چهلستون قزوین
  • چطور از آخرین تغییرات قیمت بلیط تورنتو مطلع شویم؟
  • معرفی انواع قطارهای مسافربری در ایران