Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@16:19:54 GMT

ادعای اکیپ، مورینیو فصل بعد در لوشامپیونا (عکس)

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۳۶۱۴۰

ژوزه مورینیو پس از اخراج از منچستریونایتد، دوران استراحت را پشت سر می گذارد اما از تابستان هدایت تیمی جدید را بر عهده خواهد گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، انتظار اینکه مورینیو یک فصل دیگر را نیز بدون تیم بماند، کمی دور از ذهن است. تاکنون سابقه نداشته است که مورینیو یک فصل فوتبالی خارج از گود باشد و پس از اینکه سه ماه پیش از منچستریونایتد برکنار شد، برای بازگشت به دنیای مربیگری بی تابی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی پرتغالی که این روزها به تفسیر فوتبال برای شبکه های تلویزیونی مشغول است، چندی پیش در پاسخ به سوالی در مورد مقصد بعدی اش گفت:« می توانم به کشورهایی که قبلا در آنها کار کرده ام یعنی ایتالیا، اسپانیا، پرتغال و انگلیس برگردم و شاید هم لیگی جدید را تجربه کنم. لیگ فرانسه؟ اگر بگویم که علاقه ای به آن ندارم، درواقع با شما صادق نبوده ام و اگر بگویم که پاسخم مثبت است، از فردا شایعات شروع می شوند.»

 

امروز تیتر یک نشریه مکعتبر اکیپ به مورینیو اشاره دارد. اینگه آقای خاص فصل بعد احتمالا قصد دارد در لیگ فرانسه مربیگری کند. اکیپ به تیم خاصی در این رابطه اشاره نکرده است ولی مشخصا نام پی اس جی به عنوان اولین تیم به ذهن ها خطور می کند.

مشکل اینجاست که سران پی اس جی با وجود اینکه با توماس توخل هم اخیرا از لیگ قهرمانان حذف شده اند، قصد ادامه همکاری با وی را دارند و حتی خبر از پیشنهاد تمدید قرارذداد به این مربی آلمانی است.

لیون و موناکو، دو تیم دیگری هستند که ممکن است مقصد بعدی مورینیو باشند اما سبک بازی هجومی لیون و تکیه این باشگاه به بازیکنان جوان باعث مشود تا احتمال حضور آقای خاص در این باشگاه دشوار به نظر برسد و موناکو هم با توجه به اینکه فصل بعد در لیگ قهرمانان حضور نخواهد داشت، نمی تواند تیم جذابی برای مورینیو باشد.

در هر صورت هنوز مشخص نیست که ادعای اکیپ به کدام تیم فرانسوی مربوط است.

 

 

 

 

پاری سن ژرمن منچستر یونایتد لیون ژوزه مورینیو (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن منچستر یونایتد لیون ژوزه مورینیو سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۳۶۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۳ اکیپ عملیاتی مجهز آبفا به مناطق سیل‌زده بلوچستان

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: سه اکیپ عملیاتی آبفا با تجهیزات کامل از استان‌های اصفهان، فارس و خراسان جنوبی به مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان اعزام شده است. - اخبار استانها -

هاشم امینی پس از بازدید از مناطق سیل‌زده جنوب استان سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کنارک اظهار داشت: سه اکیپ عملیاتی آبفا با تجهیزات کامل از استان‌های اصفهان، فارس و خراسان جنوبی به مناطق سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان اعزام شده است.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: علاوه بر تجهیزات موجود در کنارک، امشب سه تیم واکنش سریع به همراه تجهیزات و ماشین آلات مختلفی همچون خودروهای بحران آب و فاضلاب، پمپ ویژه تخلیه روان آب‌ها و فاضلاب، دیزل ژنراتور و موتورهای برق برای خروج آب از معابر در این شهر مستقر می‌شوند.

وی افزود: همچنین دو دستگاه خودروی عملیاتی پیکاپ جهت تسریع عملیات و پایداری شرایط از استان تهران وارد کنارک می‌شود.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در سفر به مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان، ضمن بازدید از ایستگاه پمپاژ شماره سه فاضلاب کنارک، با حضور میدانی در سطح شهر وضعیت فاضلاب محله‌های مختلف شهر را که درگیر نفوذ آب‌های سطحی در معابر و منازل شده اند، بررسی کرد.

امینی در ادامه از پروژه ساخت ایستگاه پمپاژ شماره یک فاضلاب شهر کنارک بازدید کرد و روند پیشرفت این طرح را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.

بازدید از آب شیرین کن کنارک و سد کهیر از دیگر برنامه های سفر مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به جنوب سیستان و بلوچستان بود.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • اکیپ خبر داد؛ زیدان منچستریونایتد را به بایرن مونیخ ترجیح می‌دهد
  • شکسته شدن رکورد 77 بازی بدون شکست ژوزه مورینیو در استمفورد بریج (2014/4/19) / فیلم
  • توخل به پپ رسید: هدف بعدی مورینیو است
  • اعزام ۳ اکیپ عملیاتی مجهز آبفا به مناطق سیل‌زده بلوچستان
  • ژوزه مورینیو: من محمد صلاح را برای چلسی خریدم! / زیرنویس فارسی
  • آغاز عملیات اجرایی بهسازی در ۹۲ روستای کبودرآهنگ
  • تولد آقای خاص جدید: مورینیو چیه، موسینو داریم!‏
  • آماده باش ۴۸ تیم راهداری خراسان جنوبی برای سیلاب
  • ۴۸ اکیپ راهداری خراسان جنوبی برای سیلاب آماده باش هستند
  • اولین تماس مورینیو با بازیکنان رم بعد از برکناری؛ آقای خاص حال اندیکا را جویا شد