Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علی دایی سرمربی سایپا به علت محرومیت نتوانست در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر نساجی مازندران در هفته بیست و سوم لیگ برتر حضور پیدا کند و به جای او دستیارش محمد دایی در نشست حاضر شد.

محمد دایی در این نشست اظهار کرد: بازی قبل ما را داوری قل و قمع کرد. خیلی از بازیکنان ما را مصدوم و محروم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی محروم و مصدومان زیادی داریم. ولی جوانان خوبی داریم که آینده خوبی دارند. ما برای سه امتیاز می‌رویم و این جوانان که فردا قرار است بازی کنند، آینده درخشانی دارند و برای تیم ملی مفید خواهند بود.

او ادامه داد: ما بازی قبل چند محروم و مصدوم داشتیم. در این بازی ما امید خالدی امید عباسیان رضا اسدی محمد سلطانی مهر آرش رضاوند و چند بازیکن را نخواهیم داشت.

مربی سایپا افزود: بزرگ‌ترین مشکل ما نبود علی دایی است. اشتباهات داور و کمیته داوران سر یک نفر دیگر خالی شد و موحب شد در بازی قبل به ناحق علی دایی را محروم شود. وضعیت داوری اینگونه است و امیدوارم سال جدید اینگونه نباشد.

او افزود: خوشبختانه قبل عید پرداختی انجام شد. متأسفانه هفتاد درصد تیم مشکلات مالی دارند و امیدوارم این مشکلات در آینده حل شود چون این مشکلات به تیم‌ها ضربه میزند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی تیم ملی سایپا علی دایی نساجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۳۶۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سعید دقیقی: بازی با استقلال؟ روز بد داوری بود! / فیلم

سعید دقیقی: بازی با استقلال؟ روز بد داوری بود! / فیلم

دیگر خبرها

  • سعید دقیقی: بازی با استقلال؟ روز بد داوری بود! / فیلم
  • بازیکنان استقلال در بازی فردا به‌طور کامل از سرمربی‌شان محروم‌ند؟
  • زنوزی: سرمربی خوب خارجی برای تراکتور انتخاب می‌کنیم/ سال آینده بازیکنان بزرگ می‌گیریم
  • مشکل بزرگ واگذاری پرسپولیس و استقلال به بانک‌ها و هلدینگ‌ها
  • رضا داوری اردکانی درگذشت عباس شریفی را تسلیت گفت
  • حلقه‌های هوشمند نامرئی هستند و این مشکل‌ آنهاست!
  • تعرفه بزرگ‌ترین مشکل روانشناسان است/ لغو پروانه متخلفین از ۳ ماه تا ۵ سال
  • مشکل بزرگ دولت بریتانیا؛ رومن آبراموویچ با پول فروش چلسی چه خواهد کرد؟
  • رفع اختلال سامانه بیمه سلامت در گلستان تا ۲۴ ساعت آینده
  • آینده‌نگری مشهود در چیدمان داوری‌های لیگ برتر