Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-04-19@11:43:27 GMT

تمسخر یک بازیگر برای بازی در نقش همسر مدافع حرم

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۳۶۲۶۲

تمسخر یک بازیگر برای بازی در نقش همسر مدافع حرم

سوگل طهماسبی بازیگر سینما و تلویزیون که در ویژه برنامه تلویزیونی «سیاهپوش» حضور یافته بود، به بیان خاطراتی از بازی در فیلم داستانی «هنگامه» با موضوع شهدای مدافع حرم پرداخت.

وی گفت: وقتی فیلمنامه «هنگامه» را خواندم، احساس کردم فضای متفاوتی به من پیشنهاد شده است و قصه «هنگامه» برایم خیلی تفاوت داشت. آن زمان (سال ۹۵) خیلی راحت نمی‌توانستیم درباره مدافعان حرم صحبت کنیم، چون عامه مردم هنوز با این فضا چندان آشنا نبودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیگر ادامه داد: در آن مقطع احساس کردم که الان وقتش رسیده ارادت خودم را ثابت کنم. جالب بود که خیلی از همکارانم مرا مسخره کردند و قلبم را بابت این موضوع شکستند! من ناراحت شدم و قلبم شکست؛ بابت اینکه احساس کردم دید آدم‌ها چقدر می‌تواند کوتاه باشد. اما همان آدم‌ها که مرا مسخره کردند، بعداً اتفاقی افتاد و پست گذاشتند و از مدافعان حرم دفاع کردند.

طهماسبی در بخش دیگری از این برنامه یادآور شد: فیلم «هنگامه» خیلی دیده شد. به خاطر دارم وقتی در جشنواره عمار به همراه ۵ خانواده از عزیزان شهدای مدافع حرم فیلم را می‌دیدم، به یک باره مادر یا همسر یک شهید می‌آمد مرا بغل می‌گرفت و می‌گفت: «این منم! هنگامه منم!» حس واقعاً عجیبی بود.

«هنگامه» به کارگردانی امیر داسارگر و تهیه‌کنندگی حامد بامروت‌نژاد ساخته شد و امین ایمانی و سوگل طهماسبی در آن ایفای نقش کردند. «هنگامه» فانوس ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار را هم در بخش داستانی و نقش اول بازیگر زن کسب کرد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: هنگامه همسر حامد، روزهای آخر امتحانات خود را پشت سر می‌گذارد و اوضاع روحی خوبی ندارد. شهادت یکی از دوستان خانوادگی آنها، برنامه‌های حامد را تغییر می‌دهد. حالا حامد برای هنگامه خبر مهمی دارد…

منبع: فارس

منبع: ساتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۳۶۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح عنایتی در مورد تعویض عجیب پرسپولیسی سابق

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های جذاب این هفته لیگ برتر، پیکان در ورزشگاه دستگردی به مصاف هوادار تهران رفت که این بازی مهیج و پرگل با نتیجه دو بر دو به پایان رسید.

اتفاق عجیب این مسابقه تعویض زودهنگام حامد پاکدل بود. رضا عنایتی در دقیقه ۲۵ مهاجم اسبق پرسپولیس را را تعویض کرد و علی اکبر رنجبر را به زمین فرستاد.

پاکدل که از این تعویض بسیار ناراحت بود مستقیم راهی رختکن شد. حالا عنایتی سرمربی پیکان در مورد این تعویض عجیب و زودهنگام توضیح داد.

ویدئو: 330334

او در این باره گفت:"حامد پاکدل مطمئنا یکی از بازیکنان تاثیرگذار ماست و ما حساب ویژه‌ای روی امثال پاکدل باز می‌کنیم ولی یک وقت‌هایی روی فرم نیستید. به عنوان مربی و کسی که کنار زمین هستی نباید بگذاری بازیکنت غرق شود چون هر توپی که خراب کند روحیه بازیکن خراب می‌شود و شاید در بازی‌های بعد به لحاظ شرایط روحی روانی نتوانیم از آن استفاده کنیم. امروز هم روز خوب حامد نبود. ضمن اینکه حامد پاکدل امتیازات خیلی خوبی را برای ما گرفته است. می‌رویم باهم فردا ریکاوری شویم و ان‌شالله آماده برای بازی بعدی."

او در مورد رفتن پاکدل به رختکن گفت:"حامد رفت دوش گرفت، آمد و نشست. این را یادتان باشد بازیکنان من بعد از تعویض باید بروند دوش بگیرند و برگردند. حامد هم نیمه دوم روی نیمکت بود‌. باید بروند دوش بگیرند تا سرحال شوند شاید آن لحظه عصبی باشند یا از دست من یا خودشان ناراحت باشند، زیر دوش با خودشان خلوت می‌کنند و بعد ریلکس برمی‌گردنند و روی نیمکت می‌نشینند."

دیگر خبرها

  • توضیح عنایتی در مورد تعویض عجیب پرسپولیسی سابق
  • عنایتی: اگر سرمربی‌ها به کنفرانس نیایند من هم نمی‌آیم!
  • جنجال عنایتی پس از بازی؛ دیگر به نشست خبری نمی‌آیم!
  • عبداللهی: باید تا دقیقه آخر بازی می‌جنگیدیم
  • بررسی مسائل و مشکلات خانواده با «مشاور»
  • عروسی بازیگر مشهور ایرانی و همسر فرانسوی اش
  • همه چیز درباره فصل سوم سریال «سرزمین مادری»؛ زمان پخش و بازیگران جدید
  • روش نوین بازی پانتومیم به سبک حامد آهنگی (فیلم)
  • مضحکه شدن زن صهیونیست عاقبت همنشینی با مسیح علینژاد
  • استوری جالب همسر مدافع استقلال از پسرش + عکس