Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین صادقی مدیر حراست شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان امروز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار برنا در لالی با اشاره به انتشار خبرهایی در فضای مجازی در خصوص نقل و انتقالِ بخش مهمی از شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان به شهرستان اندیمشک، اظهار کرد: آغاز و کلنگ زنی پروژه پتروشیمی اندیمشک جداست و هیچ ارتباطی با شهرستان مسجدسلیمان ندارد؛ بنابراین مردم منطقه و این حوزه به چنین شایعاتی اعتنا نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: در راستای اهداف اشتغالزایی دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین فرمایش های مقام معظم رهبری در مورد چرخ صنعتی کشور و مبارزه با فقرزدایی در منطقه، همچنان متقاضی فعال شدن دیگر فازهای این شرکت  هستیم.

مدیر حراست شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان افزود: پیگیری هایی از سوی دکتر داودی مدیرعامل پتروشیمی مسجدسلیمان در راستای راه اندازی فاز دوم این مجموعه(پتروپالایش) انجام شده است. در همین راستا در اسفند ماه 97، وزرای کار و نفت طی بازدیدی از پروژه اوره و آمونیاک از پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی این مجتمع اظهار رضایت کردند.

صادقی اضافه کرد: وزرای مربوطه در این بازدیدها قول مساعد همکاری و آغاز به کار فاز دوم پتروپالایش را دادند و در اوایل سال ۱۳۹۸ این پروژه آغاز خواهد شد.

مدیر حراست شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان در پایان تصریح کرد: با راه اندازی کامل فاز های این مجتمع، بخش مهمی از بیکاری این منطقه رفع می شود.

 لازم به ذکر است که مجتمع پتروشیمی مسجدسلیمان در زمینی به مساحت ۴۰۰ هکتار و در منطقه زیلایی شهرستان مسجدسلیمان، در محدوده ۱۳۰ کیلومتری شمال شرقی اهواز، ۳۰ کیلومتری شمال غربی مسجدسلیمان مجاور جاده لالی(منطقه هفت شهیدان) و ۱۱ کیلومتری جنوب رودخانه کارون قرار دارد.

این پروژه در دو فاز اجرایی می شود که فاز نخست آن با اعتبار دو میلیارد دلار در حال اجرا است و با احداث و افتتاح این مجتمع برای دو هزار و ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم شغل ایجاد می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خبرنگار: ناهید رضایی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پتروشیمی خوزستان مسجد سلیمان لالی اندیمشک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۳۶۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید میدانی مدیرعامل شرکت ملی مس از طرح‌های توسعه‌ای مجتمع مس سرچشمه

به گزارش تابناک به نقل از مس پرس، دکتر حسین مدرس خیابانی در بدو ورود به استان کرمان، با حضور در گلزار شهدای کرمان و زیارت مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، با آرمان های شهدای والامقام تجدید پیمان کرد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در ادامه برنامه های سفر به کرمان، با محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان دیدار و بر ضرورت تلاش همه جانبه برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در زمینه شعار سال 1403 تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران همچنین ضمن بازدید میدانی از معادن و خط تولید مجتمع مس سرچشمه، با برگزاری جلسه شورای معاونان، گزارشی از اقدامات و برنامه‌ تولید این مجتمع و آخرین وضعیت پیشرفت طرح‌های توسعه‌ای دریافت کرد و در پایان نیز با نمایندگان کارگران دیدار و گفتگو داشت.

دیگر خبرها

  • بیانیه شماره یک مالک جدید استقلال/ پتروشیمی خلیج فارس اعلام وضعیت کرد!
  • اولین پیام رسمی مالک جدید استقلال به آبی‌پوشان!
  • اولین واکنش پتروشیمی خلیج فارس به خرید استقلال
  • شرکت آب منطقه‌ای کرمان دیگر کارفرمای پروژه انتقال آب خلیج فارس به شهر کرمان نیست
  • روکش آسفالت خیابان هشت بنگله مسجدسلیمان
  • استقلال و پرسپولیس فروخته شدند
  • تکمیل زنجیره ارزش، گلوگاه «جهش تولید» در صنعت پتروشیمی است
  • بازدید میدانی مدیرعامل شرکت ملی مس از طرح‌های توسعه‌ای مجتمع مس سرچشمه
  • انتقال ضروری صنایع آلاینده اصفهان
  • پیشرفت ۸۲ درصدی پروژه خط انتقال آب مجتمع‌ صنعتی معدنی چادرملو به شهرستان اردکان