Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@13:41:22 GMT

موسیقی متن فیلم پرنده‌های بزرگ و پرنده‌های کوچک ؛ انیو موریکونه

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۳۷۴۰۵

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 فیلم سینمایی «پرنده‌های بزرگ و پرنده‌های کوچک / Uccellacci e uccellini» به کارگردانی پیر پائولو پازولینی محصول 1966 ایتالیا است. این فیلم نئورئالیستی است و به زندگی توتو، دلقک صورت‌سنگی ادبیات عامیانه ایتالیا می‌پردازد. توتوسیرک‌بازی است که زبان حیوانات را می‌آموزد اما نمی‌تواند به پرنده بزرگی حرف زدن یاد بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توتو و دستیارش نینه‌تو با پرندگان سخن می‌گویند اما وقتی زبان پرندگان بزرگ را فرا می‌گیرند، می‌فهمند که آن‌ها راضی به سخن گفتن آن دو با پرندگان کوچک نیستند. توتو و پسرش، نینه‌تو روزی به کلاغی برمی‌خورند که مرتب حرف می‌زند و نظریه می‌بافد... . «آنتونیو گریفو فوکاس فلاویو آنجلو دوکاس کومنِنو پُرفیروجِنیتو گالیاردی دِ کورتیس دی بیزانتسیو / Antonio Griffo Focas Flavio Angelo Ducas Comneno Porfirogenito Gagliardi De Curtis di Bisanzio» مشهور به توتو، نینه‌تو داولی، روسانا دی روکو، لنا لین سولارو، رزینا مورونی و فمی به‌نوسی در این فیلم سینمایی مقابل دوربین تونینو دلی کلی و ماریو بِرناردو بازی کردند. انیو موریکونه موسیقی متن این فیلم را ساخت که قطعه اصلی آن را بر روی تصاویری از این فیلم می‌بینید و می‌شنوید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: موزیک موسیقی ویدیو موزیک متن موسیقی متن موسیقی فیلم موزیک فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۳۷۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات یک بهله دلیجه زخمی با کمک دوستداران محیط زیست

امید تونی افزود: این پرنده شکاری برای تیمار به مراکز درمانی حیات وحش منتقل شد و پس از بهبودی کامل در طبیعت رها سازی می‌شود.
دلیجه پرنده‌ای شکاری از گونه شاهین است که در آسیا، اروپا و آفریقا زندگی می‌کند.
دلیجه چند گونه دارد که دو گونه دلیجه معمولی و دلیجه کوچک در بیشتر مناطق ایران، در دشت‌ها و کشتزار‌ها و حتی در شهر‌های بزرگ دیده می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • افزایش کارایی توربین بادی با بال پرنده
  • شکار بزرگ لیورپول از ایتالیا
  • تلف شدن ۴۰ پرنده سبز قبا به دلیل تخلف کندوداران
  • شکار دیدنی پرنده توسط یک گربه وحشی (فیلم)
  • نجات یک بهله دلیجه زخمی با کمک دوستداران محیط زیست
  • باتری این ریزسیاه‌چاله‌، انرژی هفت نسل شما را تامین می‌کند!
  • جواد خیابانی: جیرفت هند کوچک نیست هند جیرفت بزرگ است (فیلم)
  • (ویدیو) تداوم جملات عجیب جواد خیابانی: جیرفت هند کوچک نیست، هند جیرفت بزرگ است!
  • جواد خیابانی: جیرفت هند کوچک نیست هند جیرفت بزرگ است!
  • تاثیر موسیقی بر شعر فارسی / شرایط تحول پذیری شعر فارسی از سلیقه جامعه / تلاشی بزرگ برای حفظ اصالت و توجه به تحول