Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@19:54:10 GMT

خبر خوب برای هواداران بارسا در آستانه دربی

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۳۷۷۶۵

خبر خوب برای هواداران بارسا در آستانه دربی

بارسلونا این روزها خود را مهیای بازی حساس شنبه شب برابر اسپانیول در دربی کاتالونیا می کند.

به گزارش "ورزش سه"، بارسا که با خیال راحت و 10 امتیاز اختلاف نسبت به اتلتیکو در صدر لالیگا قرار دارد و امید اول قهرمانی محسوب می شود، شنبه در نوکمپ میزبان اسپانیول خواهد بود. یک سه امتیاز دیگر این تیم را به سمت قهرمانی نزدیک تر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

تمرین امروز بارسا با حضور لیونل مسی به انجام رسید. فوق ستاره آرژانتینی پس از بازی برابر ونزوئلا به دلیل مصدومیت از ناحیه پوبیس، دیدار دوستانه آلبی سلسته مقابل مراکش را از دست داد و در 4 روز گذشته به استراحت مشغول بود. مسی بدون مشکل امروز تمرین کرد تا نشان دهد مشکلی برای دربی نخواهد داشت.

 

امروز همچنین لوئیس سوارز نیز در بخش اول تمرین حاضر بود و قطعا می تواند به بازی با اسپانیول برسد. سوارز در بازی برابر رئال بتیس دچار مصدومیت شده بود ولی به نظر آن را پشت سر گذاشته است

از بین مهاجمان بارسا عثمان دمبله همچنان مصدوم است و بازگشت او یک هفته به طور خواهد انجامید.

 

بارسلونا لوئیس سوارز لیونل مسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا لوئیس سوارز لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۳۷۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست بارسا برای ال‌کلاسیکو با دو غایب

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا غمگین و افسرده از شکست برابر پی اس جی و حذف از لیگ قهرمانان، به بازی سرنوشت‌ساز امشب برابر رئال رسیده است. بارسا هشت امتیاز با رئال اختلاف امتیاز دارد و باید برنده شود تا به فاصله 6 هفته تا پایان لیگ، همچنان امیدوار به قهرمانی باشد.

ژاوی امروز فهرست بازیکنانش را برای ال‌کلاسیکو اعلام کرد و در آن همه نفرات اصلی تیم به غیر از گاوی و الکس بالده دیده می شوند. گاوی و بالده فصل را از دست داده اند و شانسی برای بازی امشب نداشتند.

در فهرست بارسا نام بازیکنان جوانی چون دیگو کوچرن و هکتور فورت نیز دیده می شود و انتظار می رود لامین یامال 16 ساله و کوبارسی 17 ساله از ابتدا در ترکیب باشند. امشب اگر گوندوگان، کریستنسن و رومئو کارت بگیرند، بازی بعدی برابر والنسیا را از دست خواهند داد. در بارسا می دانند که این آخرین ترن به سمت قهرمانی لالیگاست و نباید از دستش بدهند.

فهرست بارسا: تراشتگن، اینیاکی پنیا، کانسلو، آرائوخو، اینیگو مارتینز، فران، پدری، لواندوفسکی، رافینیا، ژوائو فلیکس، کریستنسن، فرمین، مارکوس آلونسو، اوریول رومئو، ویتور روکه، دی یونگ، گوندوگان، کنده، لامین یامال، کوچن، کوبارسی.

دیگر خبرها

  • کلوپ: همه چیز از باخت به یونایتد شروع شد
  • لائوتارو: تاریخ‌ساز شدیم، نباید این خوشحالی تمام شود
  • اطمینان پلیس از عدم بروز آشوب در دربی میلان
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو + عکس
  • رکورد لونین در ال‌کلاسیکو خراب شد!
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو (عکس)
  • همه علیه ستاره بارسا: حق با گواردیولا بود!
  • پرسپولیس در آستانه دومین محروم برای جدال آلومینیوم
  • فهرست بارسا برای ال‌کلاسیکو با دو غایب
  • واکنش آنچلوتی به انتقاد‌ها به بازی برابر سیتی در آستانه الکلاسیکو