Web Analytics Made Easy - Statcounter

دستورالعمل آزمون ورودی پایه دهم مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی ابلاغ شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، زمان ثبت‌نام جهت شرکت در آزمون ورودی پایه دهم مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی از تاریخ 19 فروردین ماه در سامانه azmoon.medu.ir آغاز می‌شود و 26 فروردین ماه امسال پایان می‌یاید.

آزمون ورودی پایه دهم مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی سال تحصیلی 99ـ1398 در ساعت 9 صبح روز جمعه 31 خرداد ماه 98 برگزار می‎شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: آزمون مدارس سمپاد نمونه دولتی استعدادهای درخشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۳۷۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون‌های نهایی مازندران در ۲۲۶ حوزه امتحانی

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: هماهنگی لازم برای برپایی آزمون نهایی در ۲۲۶ حوزه امتحانی انجام شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری،  حسین کمالی گفت: با همکاری مشترک مدیران و مسئولین واحد‌های حراست و سنجش آموزش و پرورش تبیین برگزاری آزمون‌های نهایی پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم انجام شد.

وی با تاکید بر برگزاری مطلوب آزمون‌های نهایی به عنوان راهبرد مهم آموزش و پرورش استان افزود: آزمون‌های نهایی در سه پایه تحصیلی در خرداد 1403 برگزار می‌شود که نیازمند تعامل دستگاه‌های اجرایی در استان و شهرستان است.

 مدیرکل آموزش و پرورش مازندران بیان کرد: امسال علاوه بر پایه دوازدهم، امتحانات پایه‌های دهم و یازدهم نیز به صورت نهایی برگزار می‌شود.

وی گفت: بر اساس تغییراتی که در کنکور داده شده، سوابق تحصیلی دانش آموزان و امتحان نهایی پایه دوازدهم 50 درصد در قبولی کنکور تاثیر مستقیم دارد.

 کمالی بیان کرد: 226 حوزه برای برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان استان پیش بینی شده است.

وی یادآورشد: امکانات سخت افزاری و نرم افزاری برای اجرای منسجم‌تر آزمون‌های نهایی در استان مازندران فراهم شده است.

 مدیرکل آموزش و پرورش استان بیان کرد: دانش‌آموزان و والدین از سلامت برگزاری آزمون نهایی اطمینان خاطر داشته باشند چرا که  از حقوق آنها در این مرحله سرنوشت‌ساز به درستی مراقبت می‌شود.

کمالی خاطرنشان کرد: آزمون‌های نهایی امسال از 30 اردیبهشت  تا 29 خرداد 1403 در سه پایه تحصیلی دهم، یازدهم و دوازدهم برگزار خواهد شد.

حسین کمالی با تاکید بر اینکه در حوزه آموزش و امتحان نهایی  76 هزار و 149 نفر در آزمون نهایی خرداد شرکت خواهند کرد افزود: همه دستگاه‌ها لازم است در مشارکت کنند. 

وی  خاطرنشان کرد: 13 میلیارد تومان بودجه برای تجهیزات و برگزاری امن امتحان در  حوزه های امتحانی اختصاص یافت. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدارس سمپاد در مناطق عشایری راه‌اندازی می‌شود
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • گفتگو با حمید معصومی نژاد؛ از قبولی در آزمون ورودی پزشکی در رم تا پیشنهاد بازیگری (+عکس)
  • ۳۰ هکتار از راضی ملی و دولتی در فروردین رفع تصرف شد
  • استقلال و پرسپولیس رسما فروخته شدند
  • جلوگیری از تحمیل هزینه‌های بسیار زیاد به صنعت توزیع برق
  • اطلاعیه اعلام اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته (شماره ۲) آزمون دکتری نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳
  • افزایش پذیرش مدارس سمپاد استان قزوین
  • آمادگی مازندران برای برگزاری امتحانات نهایی
  • برگزاری آزمون‌های نهایی مازندران در ۲۲۶ حوزه امتحانی