Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@04:39:30 GMT

بقاع متبرکه استان البرز در حالت آماده باش قرار گرفتند

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۳۷۸۵۷

بقاع متبرکه استان البرز در حالت آماده باش قرار گرفتند

کرج – ایرنا – مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز به تمام مدیران بقاع متبرکه استان ابلاغ کرد که در حالت آماده باش قرار بگیرند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد صالحی چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این ابلاغیه در پی هشدارهای هواشناسی مبنی بر استمرار بارندگی و جو ناپایدار و همچنین احتمال وقوع سیل در بخش هایی از استان صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: به تمام مدیران بقاع متبرکه مجری طرح آرامش بهاری ابلاغ شده تا پایان تعطیلات نوروزی تمام این بقاع و ابنیه پیرامون آن ها آمادگی لازم و کامل را برای اسکان احتمالی مسافرین و مجاورین و ارایه خدمات به آن ها را داشته باشند.
وی اضافه کرد: آستان مقدس امامزاده طاهر (ع) مهرشهر کرج به عنوان بقعه متبرکه ویژه در طرح آرامش بهاری نیز بایستی آمادگی لازم برای اسکان شبانه مسافرین در راه مانده را داشته باشد.
صالحی گفت: به این منظور این امامزاده برای اسکان شبانه مسافرین همچون تهیه پتو تجهیز شده است.
55 بقعه متبرکه استان البرز مجری طرح آرامش بهاری شده اند.
6156/6993

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي اوقاف و امور خيريه البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۳۷۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت تمامی آگهی‌های انتشار در سکو‌های اینترنتی در سامانه املاک و اسکان الزامی شد

ابوالفضل نوروزی مدیرکل دفتر اقتصادو مسکن وزارت راه وشهرسازی با بیان اینکه برخی از دلالان و سوداگران از بستر سامانه‌های  ثبت آگهی از جمله دیوار و شیپور و مابقی سکو‌های اینترنتی در حوزه انتشار آگهی کار می‌کنند سوءاستفاده‌هایی می‌کنند گفت: دلالان و سوداگران برخی از ملک‌های که وجود خارجی ندارند در سکو‌ها آگهی ثبت کرده و به صورت گسترده قیمت سازی میکنند.

وی افزود: درهمین راستا و طبق مصوبه شورای عالی مسکن هر ملکی که در سامانه انتشار و سکو‌ها ثبت شود باید در ابتدا احراز هویت مالک و کد پستی ملک در سامانه املاک و اسکان وجود داشته باشد.

نوروزی بیان کرد: طبق مذاکراتی که با این وب سرویس انجام شده کامل این سیستم بین وب سرویس و سامانه املاک واسکان برقرار شده است وباید پیش از آگهی تمامی اطلاعات مالک و کد پستی آن احراز  شود تا مشخص شود که ملک وجود خارجی دارد، اما با این وجود هنوز برخی از سکو‌ها اقدام به انتشار آگهی‌ها بدون احراز هویت میکنند.

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه وشهرسازی بیان کرد: در صورتی که فردی بدون کدپستی ثبت شده در سامانه املاک واسکان اقدام به ثبت آگهی کنند اجازه انتشار داده می‌شود، اما برای آگهی که با کد پستی در این وب سرویس ثبت شود تیک متمایز نمایش داده می‌شود.

نوروزی اظهار کرد: در صورتی که این سکو‌ها تا هفته آینده این سرویس را در سایت‌های خود ایجاد نکنند بخش املاک  این سکو‌ها با مجوز شورای  امنیت و دستگاه‌های امنیتی مسدود می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • سد ۱۲ امام شهرستان زیرکوه شکست/ تخلیه شبانه روستای بمرود + فیلم
  • ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره در انتطار مصوبه مجلس
  • سکو‌های انتشار آگهی املاک ساماندهی می‌شوند
  • البرز آماده بزرگداشت هفته معلم است/ تقدیر از معلمان نمونه
  • خبر‌هایی از بررسی فرهنگ وقف در همایش متولیان بقاع متبرکه در دامغان
  • بارش باران بهاری و لطافت آب و هوای استان
  • آماده همکاری با دولت برای بازگشت آرامش به بازار برنج هستیم
  • سالانه ۵۰ موقوفه جدید به موقوفات استان سمنان اضافه می‌شود
  • ثبت تمامی آگهی‌های انتشار در سکو‌های اینترنتی در سامانه املاک و اسکان الزامی شد
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در البرز/ مدیرآن آماده‌باش شدند