Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-20@01:43:09 GMT

خبر جاری شدن سیل در شهرستان تاکستان تکذیب شد

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۳۷۸۸۹

خبر جاری شدن سیل در شهرستان تاکستان تکذیب شد

قدرت الله مهدیخانی شامگاه چهارشنبه در گفت و کو با ایرنا افزود: جاری شدن آب در این محدوده مربوط به خروج کنترل شده آب از سد کینه ورس ابهر ( استان زنجان) است.
وی اضافه کرد: این خروج آب با حجمی معادل پنج متر مکعب در ساعت با هدف جلوگیری از حوادث غیرمترقبه انجام شده است.
مهدیخانی به مشکلات حوزه آبی کشاورزان تاکستان اشاره کرد و گفت: به منظور جلوگیری از برداشت سفره های آب زیرزمینی قرار است که این حجم آب به 10 متر مکعب در ساعت برسد تا کشاورزان بتوانند امورات آبیاری را به نحو احسن انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسئول در پایان از شهروندان خواست ضمن رعایت نکات ایمنی و پرهیز از اسکان در کنار مسیر رودخانه ها و مسیل ها خبرهای حوادث را از رسانه های رسمی پیگیری کنند.
شامگاه امشب کلیپی در فضای مجازی (تلگرام) منتشر شد که در زیر نویش آن آمده بود که سیل در محدوده بند دلاور شهرستان تاکستان جاری شده است.
9925/6012
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان زنجان سیل فضای مجازی جاری تاکستان 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۳۷۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب ممنوعیت پرواز عراق - ایران

به‌گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز (۳۱ فروردین) براساس حملات رژیم صهیونیستی علیه کشورمان، سازمان هواپیمایی کشور اطلاعیه مبنی بر لغو تمام پروازهای فرودگاه امام و مهرآباد تا ساعت ۱۰:۳۰ صبح خبر داد.

اما این ابطال پروازی از ساعت ۵:۳۰ آغاز شد و بنا بود تا ساعت ۱۰:۳۰ ادامه‌دار باشد، که براساس عادی شدن وضعیت، لغو پروازها تا ساعت ۷:۳۰ صبح بیشتر طول نکشید.

جواد صالحی مدیر روابط عمومی فرودگاه امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، گفت: از ساعت ۷:۳۰ صبح امروز (۳۱ فروردین) محدودیت پروازی فرودگاه‌ها لغو و تمامی پروازها هم‌اکنون درحال انجام است.

مدیر روابط عمومی فرودگاه امام در ادامه تاکید کرد: هیچ‌گونه محدودیتی در انجام پروازها وجود ندارد و تنها تا اطلاع ثانوی به «دبی» پرواز با توجه به بارش سنگین در این کشور ممنوع است.

وی برخی شایعات مبنی بر لغو پروازهای عراق - ایران را تکذیب کرد.

کد خبر 6082315 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی تولید ۱۳.۵ میلیون تن گندم در سال جاری
  • پیش بینی تولید ۱۳.۵ میلیون تن گندم در سال جاری
  • تکذیب ممنوعیت پرواز عراق - ایران
  • زاینده‌رود اصفهان دوباره جاری شد
  • کشاورزان و عشایر هشدار بارش باران و وزش باد را جدی بگیرند
  • راه‌اندازی ۳۵ کیلومتر شبکه فیبر نوری در تاکستان
  • آب در رودخانه زاینده‌رود اصفهان دوباره جاری شد
  • جان‌باختگان سیل در افغانستان به بیش از ۷۰ نفر رسید
  • افزایش شمار جان‌باختگان سیلاب در افغانستان
  • ضرورت مصرف بهینه و جلوگیری از هدر رفت منابع آب موجود شفت