Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ابراهیم صدوقی معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران با اشاره به سند چشم انداز این مسجد گفت: معاونت خدمات زائرین براساس این چشم انداز در مسجد مقدس جمکران تشکیل شد، این مکان در ایام نوروز در روز‌های بارانی به صورت ۲۴ ساعته، زائرین را اسکان داد.

وی ادامه داد: ۸۶ هزار نفر از زائرین در مسجد مقدس جمکران در ایام نوروز اسکان یافتند، این رقم با توجه به محدودیت‌های موجود است و سه هزار نفر از خادمان مسجد مقدس جمکران به صورت افتخاری در ایام نوروز در خدمت زائرین هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران افزود: به دنبال مردمی کردن بیشتر فعالیت‌ها در این مکان مقدس هستیم. امسال در ایام نیمه شعبان، مردم و مدیران استان‌های مختلف به صورت ساماندهی شده به مسجد مقدس جمکران می‌آیند.

صدوقی حضور زائرین در مسجد مقدس جمکران را گسترده دانست و تصریح کرد: امسال به دنبال فراهم آوردن شرایط مناسب برای حضور زائرین در نیمه شبان هستیم، فعالیت‌های فرهنگی در مسجد مقدس جمکران ویترینی برای فعالیت‌های فرهنگی استان قم است و این فعالیت‌ها الگویی برای استان‌های دیگر است.

انتهای پیام/ح

اسکان ۸۶ هزار زائر در مسجد مقدس جمکران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اسکان نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۳۹۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم

به گزارش جام جم آنلاین همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در جشن توانمندسازی ۴ هزار و ۵۹۸ خانوار تحت حمایت کمیته‌امداد حضرت امام‌خمینی(ره) استان، اظهار داشت: در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) هر روز شاهد تحول بسیار خوب در عرصه‌ خدمت‌رسانی به مستضعفین بودیم.

استاندار همدان با بیان اینکه کمیته امداد امام‌خمینی(ره) از ابتدای تأسیس منشأ اثر در حمایت از قشر کم‌برخوردار بوده است، افزود: اشتغال‌زایی و توانمندسازی افراد تحت پوشش کمیته امداد با روش‌های علمی و نوین باعث افتخار است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با همت و تلاش‌های کميته امداد امام‌خمینی(ره) افراد بسیاری تحصیلات خود را به سطح عالی رسانده و توانسته‌اند جایگاه اجتماعی و شغلی بسیار خوبی کسب کنند.

دیگر خبرها

  • شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم
  • همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها برگزار شد
  • تمام نیروها در حال خدمت‌رسانی هستند
  • تمام نیروها در حال خدمت رسانی هستند
  • همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد
  • اشغالگران به مناسبت عید یهودیان حرم ابراهیمی را بستند
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • خدمت‌رسانی گردان نانوایان خانوک کرمان با همراهی گروه‌های خادم یاران از ۸ استان کشور در دهه کرامت
  • پیش‌بینی اعتبار ۳ هزار میلیارد تومانی برای اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی اعتبار۳ هزار میلیارد تومانی برای اربعین امسال