Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، هیأت ملی برگزاری تظاهرات بازگشت با صدور بیانیه‌ای ضمن تاکید بر اهمیت مشارکت گسترده فلسطینی‌ها در تظاهرات میلیونی ۳۰ مارس، از تمامی ساکنان کرانه باختری، قدس اشغالی، فلسطین اشغالی و فلسطینی‌های مقیم خارج دعوت کرد تا در تظاهرات روز زمین شرکت کنند.

هیأت مذکور خواهان حفظ جنبه مسالمت‌آمیز تظاهرات بازگشت و دیگر فعالیت‌های مرتبط با آن شد تا تمامی راه‌ها بر دشمن صهیونیستی که قصد ریختن خون فلسطینی‌ها را دارد بسته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه صادره از سوی این هیأت آمده است: ملت فلسطین باید با نوآوری و خلاقیت خود به جهانیان نشان دهد که بر حق مسلم خود در برخورداری از یک زندگی آزاد و شرافتمندانه با وجود محاصره و تجاوزات دشمن اصرار و پافشاری دارد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۳۹۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی پروازهای کشورمان به حالت عادی بازگشت

شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اعلام کرد تمامی پروازهای کشورمان به حالت عادی بازگشت.

به گزارش مشرق، برخی پروازهای فرودگاه‌های امام خمینی (ره) و مهرآباد که صبح امروز دچار تاخیر یا تعلیق شده بود، مجددا به حالت سابق بازگشت.

به دنبال فعال شدن پدافند هوایی کشور برای دفع چند ریزپرنده، صبح امروز برخی پروازهای فرودگاه‌های امام خمینی (ره) و مهرآباد به حالت تعلیق درآمده بود.

بر اساس اطلاعات حاصله، پروازهای فرودگاه امام راه اندازی شده و پروازهای خروجی از این فرودگاه از سر گرفته شد به طوری که پرواز تهران – تفلیس ساعت ۱۰:۳۰ انجام خواهد شد و هم‌اکنون کانتر پرواز آن باز شده و صدور کارت پرواز برای مسافران از سر گرفته شده است.

پروازهای فرودگاه مهرآباد هم به حالت سابق بازگشته اما با توجه به تاخیر چندساعته در برخی پروازها، از مسافران خواسته شده قبل از عزیمت به فرودگاه، ساعت پروازها را بررسی کنند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • برگزاری دوباره تظاهرات در مراکش برای حمایت از فلسطین
  • تظاهرات ادامه دار اردنی‌ها در حمایت از فلسطین + فیلم
  • تظاهرات گسترده مردم یمن در شهر صعده در حمایت از فلسطین
  • حماس فراخوان داد+ ببانیه
  • فراخوان حماس برای حضور فلسطینی ها در مسجد الاقصی
  • فراخوان حماس برای حضور گسترده فلسطینیان در مسجد الاقصی
  • تمامی پروازهای کشورمان به حالت عادی بازگشت
  • بیانیه دولت غزه و کمیته‌های مقاومت فلسطین به مناسبت روز اسیر
  • (تصاویر) تظاهرات حامیان فلسطین در تورنتوی کانادا
  • ۲ عملیات جدید حزب‌الله/ حمله به مقر فرماندهی ارتش اسرائیل