Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ درحالی ۱۹ و ۲۰ فروردین برگزار می‌شود که ذوب آهن باید رو در روی الوصل امارات قرار بگیرد و تیم‌های استقلال و پرسپولیس به ترتیب به مصاف الهلال و الاهلی عربستان بروند.

تاکنون ذوب آهن با هدایت علیرضا منصوریان و کسب ۴ امتیاز به مراتب عملکرد بهتری نسبت به ۲ تیم سرخابی پایتخت دارد و در رده دوم جدول جای گرفته و این درحالیست که استقلال و پرسپولیس قعرنشین گروه شان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته گروه سبزپوشان اصفهانی با حضور تیم‌های الزورا عراق، الوصل امارات و الاهلی عربستان به مراتب راحت تر از استقلال و پرسپولیس است، اما شاگردان علی منصور تاکنون نتایج خوبی به دست آورده اند و پس از تساوی مقابل نماینده عراق با نتیجه سه بر ۲، الاهلی عربستان را شکست دادند تا همراه با الزورا چهار امتیازی باشند.

همچنین برنامه بازی‌های ذوب آهن در ادامه لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر است:

دوشنبه ۱۹ فروردین:

الوصل امارات - ذوبآهن ایران

سه شنبه ۳ اردیبهشت:

ذوب آهن ایران - الوصل امارات

سه شنبه ۱۷ اردیبهشت:

الزورا عراق - ذوب آهن ایران

سه شنبه ۳۱ اردیبهشت:

ذوب آهن ایران - النصر عربستان

استقلال هم که در سخت‌ترین گروه لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ دارد، در هفته نخست رو در روی الدحیل قطر ۳ بر صفر شکست خورد و در ادامه مقابل العین به تساوی یک بر یک رسید تا یک امتیازی شود. الهلال در این گروه ۶ امتیازی است و اصلی‌ترین شانس قهرمانی در آسیا محسوب می‌شود، اما ۳ تیم باید تلاش کنند تا به عنوان تیم دوم راهی مرحله حذفی شوند که شانس الدحیل بیشتر از دیگر تیم‌ها است.

برنامه بازی‌های استقلال در ادامه لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر است:

دوشنبه ۱۹ فروردین:

استقلال ایران – الهلال عربستان

سه شنبه ۳ اردیبهشت:

الهلال عربستان – استقلال ایران

دوشنبه ۱۶ اردیبهشت:

استقلال ایران – الدحیل قطر

دوشنبه ۳۰ اردیبهشت:

العین امارات – استقلال ایران

پرسپولیس هم که به عنوان قهرمان لیگ برتر ایران به مسابقات آسیایی رفت در این دوره تاکنون نتایج خوبی نگرفته و پس از کسب تساوی مقابل پاختاکور رو در روی السد قطر یک بر صفر باخت تا قعرنشین گروه D شود. پاختاکور با ۴ امتیاز در صدر است و الاهلی و السد در رده‌های بعدی قرار دارند.

برنامه بازی‌های پرسپولیس در ادامه لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر است:

سه شنبه ۲۰ فروردین:

پرسپولیس ایران - الاهلی عربستان

دوشنبه ۲ اردیبهشت:

الاهلی عربستان - پرسپولیس ایران

دوشنبه ۱۶ اردیبهشت:

برنده پلی آف (النصر امارات - پاختاکور ازبکستان و القوا عراق) - پرسپولیس ایران

دوشنبه ۳۰ اردیبهشت:

پرسپولیس ایران - السد قطر

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا ذوب آهن استقلال و پرسپولیس عربستان علیرضا منصوریان پایتخت جدول استقلال پرسپولیس عراق لیگ قهرمانان ایران قطر لیگ برتر استقلال استقلال و پرسپولیس ذوب آهن علیرضا منصوریان لیگ قهرمانان آسیا پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۰۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند

آفتاب‌‌نیوز :

استعفای یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس، آغاز دوران جدید این باشگاه بود. زمانی که تصور می‌شد با پایان جام ملتها، تفویض قدرت از یحیی به برانکو بدون چالش انجام خواهد شد، اما ناگهان ایوانکوویچ اعلام کرد که قصد حضور در پرسپولیس را ندارد و قرمز‌ها با اعتماد رضا درویش به اوسمار، یک سرمربی تازه را روی نیمکت دیدند.

در زمانی که بازیکنان و مدیریت پرسپولیس تمام قد پشت اوسمار بود، هواداران اعتراض و انتقاد شدیدی علیه سرمربی جدید و حامیان او داشتند، اما رفته رفته نتایج خوب از راه رسید و اوسمار موفق شد مقبولیت قابل توجهی را نزد هواداران این تیم کسب کند.

سرمربی برزیلی این دوران را اینطور شرح می‌دهد: خیلی دوران سختی برای همه بود؛ برای من، باشگاه، هیئت مدیره و بازیکنان که تغییراتی در کادرفنی‌شان داشتند. من تیم‌مان را خوب می‌شناختم و می‌دانستم تیم‌مان چقدر کیفیت دارد و می‌تواند کار‌های بزرگی انجام بدهد. ما پارسال دو قهرمانی به دست آوردیم و من به تیم‌مان اعتماد داشتم و می‌توانستم چنین مسئولیتی را قبول کنم، اما نگرانی هواداران را درک می‌کردم.

او در صحبت‌های متواضعانه ادامه داد: وقتی شخص بزرگی مثل آقا یحیی که یک مربی خوب و انسان خوب بودند در تیم حضور داشتند و بعد از ایشان هم دنبال مربی بزرگی مثل آقای برانکو بودند، قطعا هواداران مقایسه می‌کردند و اگر کسی را در حد آن‌ها نمی‌آوردند، باعث نگرانی آن‌ها بود. درست است که یک سری پیام‌های ناراحت‌کننده و شاید بی ادبانه نه فقط برای من، بلکه برای خانواده‌ام آمد، اما می‌فهمم؛ فوتبال همراه با احساسات و عشق است و من می‌دانستم با گذشت زمان و نتایج خوب می‌توانیم نگاه تماشاگران را عوض کنیم.

اوسمار ادامه داد: وقتی برای خرید و پیاده‌روی می‌روم و لطف و مهربانی هواداران و حتی عذرخواهی آن‌ها را می‌بینم، باعث می‌شود کارم را بهتر انجام بدهم.

او خاطره جالبی هم از یک موقعیت مشترک داشت: من تقریبا موقعیت مشابهی در تیم کورینتیانس داشتم که طرفداران زیادی دارد. من دستیار سرمربی بودم که ایشان داشتند به کشور عربستان می‌رفتند و من به عنوان سرمربی انتخاب شدم؛ جایی که تیم در فصل قبل موفقیت خوبی داشت و در آن فصل بازیکنان زیادی فروخته بود و تقریبا شرایطی مشابه پرسپولیس داشت.

سرمربی پرسپولیس در پایان این بحث گفت: ما فقط آقا یحیی را از دست ندادیم، بلکه ننکا و آقای عسگری هم رفتند. بازیکنان همان‌ها بودند و بازیکنان جدید آمدند. فرق پرسپولیس با کورینتیانس این بود که در پرسپولیس بازیکنان بودند و عوض نشدند. من با شناختی که از بازیکنان و کادر داشتم، از نتایج خوبی که قرار است بگیریم، مطمئن بودم.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۵ اردیبهشت
  • رد پای پرسپولیس در شکست پروژه بزرگ فوتبالی عربستان!
  • وزیر ورزش: همه تیم‌ها در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حضور پیدا می‌کنند
  • پایان سلطه ۷ ساله الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • ابراز تمایل ستاره سیتی برای حضور در عربستان