Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مشمولان و کارکنان وظیفه مناطق سیل زده برخی از شهرهای استان‌های گلستان و مازندران مانند آق قلا، گمیشان، آزادشهر، بندرترکمن، گنبدکاوس، بندرگز، کلاله، مینودشت، سیمرغ و برخی از روستاهای بابلسر، میان دورود، بهشهر، نکاء و سوادکوه شمالی می‌توانند از تسهیلاتی مانند تعویق تاریخ اعزم به خدمت، مرخصی اضطراری و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. بهره مند شوند.

گفتنی است، مشمولان ساکن شهرهای سیل زده فوق که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ‌های ۹۸/۱/۱۹ و ۹۸/۲/۱۹ می‌باشند در صورت تمایل می‌توانند تاریخ اعزام به خدمت خود را تا تاریخ نوزدهم خرداد ماه سال جاری تمدید کنند.

همچنین مشمولانی که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ ۹۸/۲/۱ می باشند نیز در صورت تمایل می‌توانند تا تاریخ یکم تیر ماه سال جاری تاریخ اعزام به خدمت خود را تمدید کنند.

شایان ذکر است، مشمولانی که تمایل به تمدید تاریخ اعزام به خدمت دارند، می‌بایست با مراجعه حضوری  به رده‌های وظیفه عمومی شهر محل سکونت و یا از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) برای ثبت درخواست خود اقدام کنند.

در این اطلاعیه همچنین آمده است، آن دسته از کارکنان وظیفه شهرهای سیل زده که مشغول به خدمت در یگان‌های نیروهای مسلح در سایر استان های کشور هستند، می‌توانند به مدت یک ماه از مرخصی اضطراری استفاده کنند.

سربازانی که به دلیل شرایط ایجاد شده در شهرهای مذکور و  خدمت رسانی به هموطنان، نتوانستند از مرخصی استحقاقی استفاده کنند، پس از اتمام ماموریت می‌توانند از مرخصی یک ماهه اضطراری بهره مند شوند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سیل نیروهای مسلح بابلسر سازمان وظیفه عمومی وظیفه عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۱۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه دوران سربازی را به سوابق بیمه تبدیل کنیم؟

افرادی که دوره خدمت خود را تمام کرده‌اند، می‌توانند میزان دوره‌ای که به خدمت سربازی مشغول بوده‌اند را به سنوات سابقه بیمه خود اضافه کنند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، همه افرادی که خدمت سربازی را گذرانده‌اند و در حال حاضر بیمه شده تامین اجتماعی باشند، می‌توانند میزان دوره‌ای که به خدمت سربازی مشغول بوده‌اند را به سنوات سابقه بیمه خود اضافه کنند.

اعزام مشمولان دانشگاهی و غیر دانشگاهی به خدمت سربازی

این متقاضیان برای تایید روزهای سپری شده خدمت وظیفه باید به دفاتر پلیس +10 یا سامانه سخا مراجعه و درخواست تایید اصالت کارت خدمت را ثبت کنند و سپس با ارسال پاسخ نامه ظرف مدت یک هفته ادامه مراحل را از شعبه بیمه مورد نظر پیگیری کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چگونه دوران سربازی را به سوابق بیمه تبدیل کنیم؟
  • یارانه ۶۰۰ هزار تومانی برای مادرانِ فرزندان کمتر از دوسال
  • خبر مهم برای مشمولان؛ به جای سربازی در این نهاد خدمت کنید
  • ۲۰ هزار سرباز ماهر وام خوداشتغالی گرفته‌اند
  • لزوم رسیدگی مجلس به لایحه مهارت آموزی کارکنان وظیفه/ آموزش مهارتی بیش از ۱ میلیون سرباز وظیفه طی ۶ سال اخیر 
  • ۲۰ هزار سرباز ماهر وام خوداشتغالی گرفته اند
  • راه‌اندازی پلتفرم آموزشی مهارت‌افزایی برای مشمولان نظام وظیفه/ایجاد نئو بانک صنعتی
  • افزایش ۳۳ درصد استفاده از پابند الکترونیک برای زندانیان
  • تمدید تاریخ اعزام به خدمت مشمول تا پایان خدمت برادر
  • رشد ۳۲ درصدی اعطای مرخصی به زندانیان جرایم غیرمهم البرز