Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-29@07:49:02 GMT

انفجار سیلندر گاز در بلوار شهید فاضلی زاهدان

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۴۱۵۳۱

انفجار سیلندر گاز در بلوار شهید فاضلی زاهدان

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: بر اثر انفجار سیلندر گاز در این شهر یک نفر مجروح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریبرز راشدی در گفتگو با عصرهامون اظهار کرد: ساعت 7و 57 دقیقه صبح امروز(8فروردین) حادثه انفجار سیلندر گاز در منزلی واقع در بلوار شهید فاضلی زاهدان به مرکز اورژانس 115 اطلاع داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بلافاصله پس از اعلام، آمبولانس به همراه دو تکنسین اورژانس در محل حضور پیدا کرد و در کمترین زمان ممکن مصدوم به بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) منتقل شد.

وی تاکید کرد: مصدوم مرد 55 ساله ای بود که در حال حاضر در بخش سوختگی کوثر این بیمارستان بستری است.

راشدی نشت گاز آبگرمکن گازی را علت وقوع این حادثه عنوان کرد.

انتهای پیام/    

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۱۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه ۱۰ هزار بیمار به مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: از آغاز تعطیلات نوروزی در ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ لغایت ۷ فروردین ۱۴۰۳ بیش از ۱۰ هزار نفر به مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان مراجعه کرده اند.

دکتر مهدی زنگنه در گفت وگو با ایسنا افزود: این خدمات در زمینه های پزشکی، دندانپزشکی، مراقبت های مادران باردار و پس از زایمان، واکسیناسیون کودکان و مراقبت بیماری ها به مردم و مسافران نوروزی بوده است.

وی ادامه داد: تمامی پزشکان و کارکنان حوزه بهداشت با تمام قدرت پای کار هستند و در راستای ارتقاء سلامت جامعه گام بر می دارند که رضایتمندی مردم و مسافرین نوروزی را به همراه داشته است.

دکتر زنگنه گفت: حفظ و ارتقاء شاخص‌های حوزه سلامت عمومی با همکاری تمامی سازمان های  مردم مرتبط است، امیدواریم با مشارکت هم استانی های عزیز و مسافران نوروزی در زمینه رعایت نکات بهداشتی، شاهد حفظ سلامت عمومی جامعه در این ایام باشیم.

وی ادامه داد: شهروندان گرامی می توانند مراتب شکایات یا پیشنهادهای خود در خصوص رعایت موارد بهداشتی در اماکن عمومی را از طریق سامانه ۱۹۰ به اطلاع کارشناسان ما برسانند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یزد کجا اقامت کنیم؟ / ۱۱۹ مکان پذیرایی برتر در استان یزد
  • فاضلی: اخراجی دادیم و 2 گل زدیم
  • لیست اماکن اقامتی و بناهای تاریخی و گردشگری استان یزد
  • شهروندان گوشت را فقط از مراکز عرضه مجاز تهیه کنند
  • مصدومان حوادث ترافیکی در سیستان و بلوچستان ۲۳ درصد کاهش یافت
  • شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • مراجعه ۱۰ هزار بیمار به مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • دومین دستگاه سونوگرافی پرتابل در بیمارستان دارالشفاء میرجاوه راه‌اندازی شد
  • رفع مشکلات ترافیکی تقاطع بلوار شهید عابدی و بلوار حضرت خدیجه(س)
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی آبادان