Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان در دیدار با استاندار سمنان گفت: بلایای طبیعی با وجود اینکه خسارات و آسیب‌های جدی به همراه دارد، فواید و نعمت‌های بسیاری را نیز به همراه دارد که خداوند متعال نیز در قرآن بر این مهم تاکید دارند،  و یکی از نعمت‌های سیل و بلایای طبیعی، به دست آوردن آمادگی بیشتر مسئولان و مردم برای مواجه با اینگونه اتفاقات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از مطالبات ما از مسئولان این است که در زمان بحران کنار مردم باشند که اقدامت اخیر مسئولان استانی در این زمینه قابل تقدیر بود.

آیت الله شاهچراغی با بیان اینکه مسئولان استانی به زودی خسارات وارده را برآورد کرده و برای رفع آن اهتمام داشته باشند، تصریح کرد: مردم استان سمنان، مردمی مهربانی، ولایی، مؤمن، انقلابی و شریف هستند که بسیار شایسته خدمتند و مسئولان نیز باید برای تحقق این مهم به صورت ویژه تلاش کنند.

انتهای پیام / گ

دیدار نوروزی استاندار سمنان با آیت الله شاهچراغی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۳۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری علل و پیگیری رفع خسارات ناشی از سیل در رضوان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ در این جلسه در خصوص طرح مطالعاتی آب‌های سطحی رضوان و نیز احداث خیابان جدید در قالب طرح هادی تصمیم گیری و مصوب شد  هدایت و عبور روان آبهادر قالب اجرای این طرح نیز تا کمتر از دوماه دیگر اجرایی شود
اجرای طرح مطالعاتی جریانات سطحی و حوزه آبخیز مسیر گیو شهریار به عنوان مطالبه مردم این شهر تاکمتر دوماه دیگر توسط شرکت آب منطقه‌ای استان سمنان دیگر مصوبه این جلسه بود
حمیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با اشاره به اینکه برخی تغییرات اقلیمی و افزایش یکباره بارندگی‌ها و از طرفی کاهش پوشش گیاهی نواحی شیب دار منطقه ناشی از تخریب اراضی و استفاده در بخش کشاورزی هدایت درست روان آب‌ها را تحت تاثیر قرارداده گفت: باید برای تثبیت پوشش گیاهی این منطقه نیزبا همکاری مردم اقدامات اساسی انجام شود.

بارندگی شدید روز ششم فروردین به زیر ساخت ها و تاسیسات شهری رضوان آسیب زده است .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان برای جبران سیل سیستان و بلوچستان
  • تخصیص‌ ۵۰۰ میلیارد تومان برای جبران سیل سیستان و بلوچستان
  • پیگیری علل و پیگیری رفع خسارات ناشی از سیل در رضوان
  • آیت‌الله فاضل لنکرانی: نباید اجازه دهیم از بسیج یک وجهه ترسناک برای مردم درست کنند/ مسئولان و مدیران نظام اسلامی باید در طهارت نفس و در پاک‌دستی برای بقیه الگو باشند/ مراقبت از پاک‌دستی فقط با نظارت فیزیکی بسیج ادارات حاصل نمی‌شود؛ کارهای فرهنگی لازم است
  • مسئولان استان چه تدابیری برای سفر‌های ایمن و مطمئن در تعطیلات نوروز اندیشیده اند؟
  • خسارات وارده قطع ۳ هزار اصله نهال در الیمالات نور، جبران شود
  • خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود
  • سلفی با بحران!
  • تخریب کامل ۶ مزرعه پرورش ماهی در شهرستان دنا
  • تخریب کامل ۶ مزرعه پرورش ماهی در شهرستان دنا به دنبال جاری شدن سیل