Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-25@10:49:21 GMT

دانلود؛ برترین گل های روزهای اول و دوم مرحله انتخابی یورو 2020

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۴۳۲۰۵

‍‍‍‍‍‍

دانلود؛ برترین گل های روزهای اول و دوم مرحله انتخابی یورو 2020.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۳۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برترین های«آب و رسانه » در استان سمنان تجلیل شدند

آیین اختتامیه دومین جشنواره آب و رسانه در سمنان برگزار شد و برترین‌های این جشنواره تجلیل شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، «مهدی نیلی» مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اظهار داشت:  تعداد 150 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد و داوری از بین این آثار انجام شد.

وی با بیان اینکه این آثار از  سوی داوران کشوری بررسی شدند اظهار داشت: در مجموع از بین 150 اثر ارسال شده 21 اثر به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان سمنان گفت: مدیریت مصرف آب در خانه با تأکید بر نقش بانوان خانه دار ،بحران خشکسالی و راهکارهای مقابله با آن (تأمین آب پایدار، مدیریت مصرف، ترویج سبک زندگی اسلامی_ ایرانی با رویکرد مدیریت مصرف بهینه آب، حفاظت و صیانت از منابع، بازچرخانی آب مزایا و محدودیت ها، اصلاح الگوی مصرف، نقش رسانه در حساس نمودن افکار عمومی در منابع آب سمنان برخی از محورهای جشنواره آب و رسانه در استان سمنان بود.

نیلی از فاضلاب ، آب خاکستری فرصت‌ها و تهدیدها  و استفاده از پساب در صنعت و کشاورزی به عنوان دیگر محورهای دومین جشنواره آب و رسانه در استان سمنان نام برد.

وی افزود ؛ جعفر  صمیمیان در محور مدیریت مصرف آب در خانه با تأکید بر نقش بانوان خانه چ دار تنها برگزیده این بخش بود که در رتبه دوم قرار گرفت.

مدیر روابط عمومی شرکت آبفای استان سمنان افزود: در بخش گزارش های متنی با محور بحران خشکسالی و راهکارهای مقابله با آن؛ رتبه اول به آتنا نائینی نژاد برای گزارشی با تیتر "روش کشت امروز، نفسی برای زیست فردا"،  رتبه دوم به محمد علی عباسی نژاد با گزارشی با تیتر "آبرسانی شاهرود، قول هایی که فقط در حد حرف باقی ماند" و رتبه سوم در نوع سرمقاله به مسعود کلاهی با تیتر "تغییر مدیریت مصرف راهکاری برای مشکل کم آبی" تعلق گرفت. در بخش گزارش تصویری با همین محور رتبه اول به علی لطفی با گزارشی با عنوان "بهره گیری از آب‌های روان"، رتبه دوم به علی ابک و رتبه سوم به عابد میرمعصومی با عنوان "فرونشست زمین" تعلق گرفت. در بخش گزارش رادیویی نیز احترام امیدیان، آذر پژمان و جواد طیبی به ترتیب با عنوان‌های زمین دل شکسته، سمنان خشک و تاکستانی به وسعت بام مقام های اول تا سوم محور خشکسالی و راهکارهای مقابله با آن را به دست آوردند. 

نیلی گفت: در محور  دیگری از این جشنواره با محور استفاده از پساب در صنعت کشاورزی، بار دیگر آتنا نائینی نژاد مقام اول را با گزارشی با تیتر "تصفیه آب، مصداق بارز تبدیل تهدید به فرصت"  به دست آورد که در این بخش داوران مقام دوم و سوم را حائز رتبه ندانستند. همچنین در بخش گزارش تصویری همین محورِ موضوعی احسان فقیهیان  با گزارش "نجات آب،نجات زمین، نجات زندگی" و مریم نعمتی در بخش گزارش رادیویی "ارتقاء و تجهیز تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی سمنان"  رتبه دوم را کسب کردند. 

وی خاطرنشان کرد؛ محور ترویج‌ سبک‌ زندگی‌ اسلامی‌ ایرانی‌ با رویکرد مدیریت‌ مصرف آب -محور اصلاح الگو مصرف محور- حفاظت‌ و صیانت‌ از منابع‌ آب از دیگر محورهای این جشنواره بود که سید عابد میرمعصومی با گزارشی با تیتر " آب انبارهای خاک انبار" رتبه اول را کسب کرد و  جواد طیبی در بخش فیلم،  رتبه دوم را به دست آورد.  در همین محور در بخش گزارش رادیویی محمد کریم نژاد، سحر رحیمی و امید علی ملک جعفریان به ترتیب مقام های اول تا سوم را به دست آورد و در بخش موشن گرافی حسن جعفریان  برگزیده شد.  

مدیر روابط عمومی شرکت آبفا استان سمنان گفت: محور دیگر این جشنواره اصلاح الگو مصرف --محور حفاظت‌ و صیانت‌ از منابع‌ آب --در محور ترویج‌ سبک‌ زندگی‌ اسلامی‌ ایرانی‌ با رویکرد مدیریت‌ مصرف آب بود که در این بخش رتبه نخست به گزارش مکتوب به آذر پژمان با تیتر "بابا آب داد، درسی‌ که‌ شاید"  و  رتبه دوم این بخش به صدیقه رهایی با عنوان "قنات ها خشکیده اند" تعلق گرفت.

گفتنی است این مراسم با حضور مسئولان استانی و کشوری و منتخبان در سالن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی آبفا برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند/آقای ورزش ایران؛ امین میرزازاده
  • انتخاب بهترین‌های ورزش ایران
  • برترین‌های ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند
  • برترین های«آب و رسانه » در استان سمنان تجلیل شدند
  • تجلیل از برترین های مسابقه بازیافت زباله در همدان
  • تجلیل از برترین‌های مسابقه بازیافت زباله در همدان
  • بدترین روزهای لژیونر ایرانی در اروپا
  • سونامیِ بستری کودکان و نوجوانان انگلیسی به خاطر عوارض سیگار الکترونیکی
  • از قهرمانان ایران در شبکه ورزش رونمایی می شود
  • رونمایی از «قهرمان ایران» در شبکه ورزش