Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@05:12:23 GMT

مدیریت صحیح و کارشناسی شده دبی رودخانه

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۴۳۴۴۹

مدیریت صحیح و کارشناسی شده دبی رودخانه

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،فرمانداران آبادان و خرمشهر از مدیریت صحیح و کارشناسی شده دبی رودخانه خبر دادند و گفتند: شهروندان اطمینان داشته باشند جای هیچ نگرانی نیست.  

موسوی فرماندار ویژه آبادان گفت: از بابت آب رها شده از سد ها دیروز و امروز کمی نگرانی وجود داشت که به حمد الله دیگر جای هیچ نگرانی نیست و خطر کاملا رفع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هم اکنون نیز در حال سرکشی در حاشیه ها بویژه اروندکنار است افزود: بوسیله دستگاههایی که در اختیارمان قرار دارد مشغول تقویت و موانع پیش روی سیل هستیم. 

کورش مودت سرپرست فرمانداری خرمشهر هم با اشاره به تقویت سیل بندها در مسیر سیلابِ احتمالی گفت: بر این اساس اوضاع در جزیره مینو و شهر تحت کنترل است و هم اکنون در 5 روستای غرب کارون در تلاشیم تا از عوارض سیلاب احتمالی بکاهیم.

وی افزود: در صورت افزایش آبِ رها شده از بالادست و حجم آب پشت سد ها، پیش بینی برآن است که تنها این روستاها آن هم در راضی کمی دچار مشکل شوند که در حال پیشگیری از آن  با کار کارشناسی هستیم.

سرپرست فرمانداری خرمشهر گفت: در حال حاضر آب در خانه کسی نفوذ نکرده و نمی کند و با بررسی نهرها و اقدامات لازم وضعیت را در کنترل داریم.

انتهای پیام/ د

وضعیت تحت کنترل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیلاب رودخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۳۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنترل هوشمند ساختمان با سامانه ایران‌ساخت 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، شهروندان و ساکنان غیر تجاری همواره دغدغه‌  امکان نظارت، مدیریت و کنترل بخش‌های مختلف ساختمان، به ویژه در مواقع عدم حضور و فاصله‌های دور را دارند بر همین اساس، متخصصان یک شرکت دانش بنیان با استفاده از فناوری‌های مختلف،  سامانه‌هایی طراحی کردند که نظارت و مدیریت بخش‌های مختلف را امکان پذیر می‌کند.   محمدعلی فراقیان، مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان با اشاره به طراحی و تجاری‌سازی سامانه مدیریت هوشمند ساختمان گفت : با توجه به نیاز بازار و همچنین بالا بودن قیمت محصولات وارداتی، در مسیر ساخت این سامانه اقدام کردیم.   سامانه مدیریت هوشمند ساختمان علاوه بر این‌که باعث بهینه‌سازی مصرف انرژی می‌شود، از امکان کنترل توسط رایانه و تلفن همراه هوشمند برخوردار بوده و با توجه به طراحی و ساخت دستگاه در داخل کشور، امکان ارائه قابلیت‌های مختلف و سفارشی، متناسب با درخواست کارفرما و بر اساس معماری ساختمان نیز در آن فراهم شده است.   وی با اشاره به این‌که استفاده از سامانه هوشمند مدیریت ساختمان، باعث کاهش مصرف حامل‌های انرژی در ساختمان می‌شود، افزود : تمام قشر‌های جامعه به دلیل اینکه این محصول در ساختمان نصب می‌شود، مخاطب این محصول به شمار می‌آیند.   مدیرعامل این شرکت دانش بنیان ، ارائه خدمات پشتیبانی و هزینه تمام شده پایین‌تر را از دیگر مزایای سامانه هوشمند مدیریت ساختمان این شرکت دانست و گفت: کیفیت محصول تولیدی، قابلیت سفارشی سازی و قیمت پایین محصول باعث رقابت با نمونه‌های داخلی و خارجی شده است و  این محصول با قیمت یک سوم نمونه خارجی به مشتری عرضه می‌شود.   فراقیان همچنین درباره اشتغال ایجاد شده در این شرکت دانش‌بنیان گفت: ۱۱ نفر در شرکت به صورت مستقیم مشغول به کار هستند و حدود ۱۶ نفر هم به صورت غیرمستقیم با شرکت همکاری دارند.

دیگر خبرها

  • اوقات شرعی بیست و هشتم فروردین ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • کنترل هوشمند ساختمان با سامانه ایران‌ساخت 
  • جوی آفتابی در اروند
  • اوقات شرعی بیست و هفتم فروردین ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • قطعی آب در انتظار ۲ منطقه در خرمشهر
  • پایداری جوی در آبادان و خرمشهر
  • اوقات شرعی بیست و ششم فروردین ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • پایش مستمر رودخانه‌ها به منظور کنترل برداشت‌های غیر مجاز
  • ابراز نگرانی از گسترش آفت جوانه‌‌خوار بلوط در «دنا»
  • پالایشگاه عهده دار بازسازی کتابخانه آبادان